Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » One Shots. » Niarry

One Shots.

9 sep 2012 - 16:47

1231

6

433



Niarry

Niall is smoorverliefd op Harry, maar is dat wederzijds?

Hij voelde hoe zijn armspieren versterkte onder de druk. Harry deed zijn uiterste best om me te redden tegen het zakkende plafond. Hij was doodsbang, wist zich geen raad wat hij moest doen. ‘Vrees niet, mooie jongen, ik zal je leven redden.’ Met alle kracht die hij in zich had drukte hij zijn handen in het beton en drukte het weg. Zijn armspieren stonden op knallen. Niall was bang. Bang dat Harry zou bezwijken, zou doodgaan.. Voor hem. En dat mocht niet gebeuren. Hij klemde zich vast aan Harry’s torso en bracht zo zijn kracht over.. Samen lukte het hen om het plafond weg te drukken en zo te ontsnappen..

‘Oh Harry, je hebt mijn leven gered! Hoe kan ik je ooit bedanken?!’

Harry’s ogen begonnen te glimmen en zijn gezicht kwam dichterbij dat van Niall.

Met een ruk schoot Niall omhoog. Het zweet liep in straaltjes over zijn rug heen en hij was buiten adem. Wí¡t. Was. Dí¡t?! Het was niet de eerste droom die hij had over Harry. Bij lange na niet. Het was een dagelijkse gewoonte geworden. Niall werd er gek van. Verliefd op Harry Styles. Het kon niet erger worden. Voor de band. Voor de fans. Voor zijn ouders. Voor zijn leven. Was hij homo? Het moest bijna wel. Hij vond alle vrouwelijk fans altijd heel lief en mooi en gaf ze genoeg aandacht, maar hij had nooit écht andere gevoelens voor ze. In tegenstelling tot Harry. Harry was in zijn hoofd gekropen. Alle kleine grapjes, aanrakingen, knipoogjes.

‘Yo Nialler. Wat was je allemaal aan het doen vannacht?’

Vanuit de hoek van de kamer klonk een melodieuze, tikkeltje schorre stem. De lach van Harry was zo herkenbaar geworden. Niall keek opzij, waar zijn droomprins op zijn tablet bezig was.

‘Je lag maar te draaien en te doen. Was je druk? Had je een nachtmerrie?’

De glimmende ogen van Harry straalden hem toe, wat hem deed denken aan zijn droom waar hij net uit was ontwaakt. Daar waren ze ontzettend dichtbij gekomen. Nooit dichtbij genoeg. Nooit.

‘Ja, kleine nachtmerrie. Niets bijzonders.. Is er al wat te eten hier of moet ik het zelf gaan halen?’

Harry gooide een kussen naar zijn kamergenoot zijn hoofd. Die jongen had ook altijd honger.

‘Ik heb roomservice 10 minuten geleden al gebeld voor je. Ik was van plan je wakker te maken als er op de deur werd geklopt, maar dat hoeft nu ook niet meer.. Maar vertel, waar ging je droom..’

Er werd op de deur geklopt.

‘Nou, zei ik het niet?’

Harry klom uit zijn bed en liep richting de deur, die hij van het slot afdraaide. Een mannetje met een raar snorretje rolde een karretje naar binnen en liep de deur weer uit.

‘Ruikt goed man!’

Bij de geur van het net bezorgde eten begon Niall zijn maag te knorren en sprong ook hij uit bed. Er niet over nadenkende dat hij alleen zijn boxer aanhad met daarop heel veel kleine klavertjes vier.

‘Jij ontzettend lieve Ier, wat heb je toch een schattige onderbroek aan.’

Niall had zich bijna op het eten gestort toen hij naar beneden keek. Fuck. Fuck. Fuckerdefuck.

‘YO! NIET COOL MAN!’

Hij haastte zich naar de badkamer waar hij een badjas wist weg te graaien en die om zich heensloeg. Harry kon zich niet beheersen en bulderde van het lachen. Niall werd rood, dat wist hij zelf ook wel.

‘Jezus man.. kan je me nog belachelijker maken?’

Harry hikte, niet in staat ook maar één fatsoenlijk woord te zeggen, waardoor Niall de neiging had te gillen en weg te lopen, maar dat zou zonde zijn van het lekkere ontbijt. Daarom reed hij de kar naar het hoekje van zijn bed en begon daar alleen te eten, met zijn rug naar Harry toe, die ondertussen alweer wat gekalmeerd was.

‘Niall..’

Harry liep naar Niall toe en liet zijn hand over de rug van de blonde jongen glijden, die zijn hartslag meteen met 150 slagen per minuut voelde toenemen. Wat was hij aan het doen? Hij kreeg zijn eten met moeite weg en had meteen geen honger meer. Niet in eten in ieder geval.. Met een ruk draaide hij zich om waardoor Harry’s hand naar zijn blote borst, in de badjas gleed. Harry haalde hem niet weg, maar bleef Niall zachtjes strelen.

‘Je zei mijn naam in de droom, wist je dat..?’

De glimmende ogen van Harry waren dichtbij, maar niet dichtbij genoeg.. Niall durfde geen stap te zetten, dus stamelde hij maar wat terug.

‘Is.. is dat zo? W-wat zei ik dan?’

Hij hakkelde, struikelde over zijn woorden. Dit had hij nog nooit gehad. Harry maakte hem helemaal gek. Vreemd. Hij wist zich geen houding te geven. De hand van de jongen waar hij al weken, zo niet maandenlang over droomde hing nog steeds in de warmte van zijn badjas, rustend op zijn linkerborst. De spanning tussen de jongens was om te snijden.

‘Godver Niall, waarom ben je zo ontzettend aantrekkelijk?’

Had hij dit goed verstaan? Zei Harry nou net wat hij echt dacht dat hij zei?

‘Waarom..’

En daar kwamen ze. De ogen hingen nog maar een paar centimeter van die van Niall af. Hij kon zich niet meer beheersen en greep de hand in de badjas, duwde die steviger tegen zijn borst aan terwijl hij zijn lippen op die van Harry dwong. Met gulzige halen stortte ze zich beide in de kus. Niall liet zijn tong over de onderlip van Harry glijden, die zo openging en Niall binnenliet. Kreunend duwde Harry de blonde jongen tegen het matras en rukte hij de badjas open. Zonder de kus te verbreken lieten ze deze van hem afglijden en lag hij daar alleen nog maar in zijn boxer. Harry zijn broek was ook zo uit, waarna zijn shirt volgde. Niall kon geen genoeg krijgen van het moment en liet zijn handen over het quasi-gespierde lichaam van zijn liefde glijden. Zijn kussen werden dwingender, passievoller, liefdevoller. Hij wilde meer. Hij wilde dit en niets anders. Hij wilde Harry Styles. Maar wilde Harry hem ook..? Met tegenzin haalde hij zijn lippen van die van Styles af en keek hem vol verlangen aan.

‘Weet je zeker dat je dit wilt, Harry?’

De krullen van Harry danste toen hij lachte.

‘Lieve Niall, dit is wat ik al twee jaar wil, zo niet langer. Ik wil jou en alleen jou. En hou nu alsjeblieft je bek en laat me je verwennen.’

Niall kon zijn geluk niet op en plantte zijn lippen weer op die van Harry, waar ze de draad weer net zo makkelijk oppakte waar ze gebleven waren.. Niall werd er opgewonden van, wat hij ook in zijn onderbroek merkte. Hij schaamde zich er niet voor. Harry mocht best weten hoe geil hij was. De bobbel werd steeds groter, tot zijn onderbroek begon te knellen. Harry merkte het en likte zijn lippen af. Hij had er zelf blijkbaar ook last van, voor zover Niall kon zien.

‘Laat maar varen die leuke boxer van je, ik heb nog niet ontbeten..’

---

Een half uurtje later lagen de jongens, spiernaakt en zielsgelukkig, naast elkaar in Niall zijn bed, rustig na te genieten en relaxed een beetje te zoenen. Ze gingen zo in elkaar op dat ze niet wisten dat ze de deur niet op slot hadden gedaan.. De wereld was maar één kleine deurklink weg. Maar daar maakte ze zich op dit moment geen zorgen om. Niemand kon dit van ze afpakken, niemand. Ze waren samen, hadden net de beste seks van hun leven gehad en waren niet van plan elkaar ooit nog te laten gaan..


Reacties:

1 2

ZoeyRedbird
ZoeyRedbird zei op 9 sep 2012 - 19:01:
Awh hoe cute!!!