Hoofdcategorieën
Home » One Direction » My life changed in one day, » O1: Just a normal day..
My life changed in one day,
O1: Just a normal day..
Als ik wakker word en mijn ogen open doe is het al licht buiten. Ik sta op en doe de gordijnen op. Het zonlicht schijnt fel in mijn gezicht. Na een paar keer knipperen kijk kan ik weer normaal kijken. Ik ga voor de spiegel staan en haal mijn handen een paar keer door mijn haren. Rustig loop ik naar beneden en zie dat mijn jonge zusje Nina en mijn ouders al beneden zijn. "Goedemorgen" zeg ik gapend. Vrolijk antwoord iedereen er op. Als ik naar de tafel loop om te ontbijten kijk ik naar de klok. "ow, nog maar 10 uur." mompel ik zachtjes. Mijn ouders en Nina gaan weer verder met het gesprek en ik ontbijt snel. Later loop ik naar boven om even te gaan douchen. Ik zet de douche alvast aan en laat hem warm worden. Ondertussen loop ik naar mijn kast en zoek wat kleren uit. Ik pak mijn lieveling's topje en zoek de bijpassende broek. Ik pak snel de bovenste onderbroek van de tafel en pak paar sokken uit het mandje. Ik trek mijn mijn kleren uit en stap onder de douche. Een tijdje later stap ik uit de douche en kleed me aan. Ondertussen hoor ik mijn mobiel afgaan. Hé het was Elize!
Ohmygod, One Direction woont dicht bij onze school! Cool! Gaan we een keertje er langs?
kusjessxx
Weer iets voor Elize, altijd weer haar gedachte bij One Direction. Ik weet niet veel over hun, ik luister hun muziek nooit en kijk ook nooit naar hun foto's. Elize liet me er een keer eentje zien, en mijn oog viel meteen op een blonde schattige jongen. Maar dat was ik ik toen meteen vergeten. Snel antwoord ik terug.
Haha, alles kan gebeuren in Londen! Natuurlijk wil ik wel een keertje mee.
xx
Ik loop nog een keer langs de spiegel om te kijken of mijn haar en Make-up echt wel goed zit. Snel oefen ik nog even karate trap op de oefenpop uit en loop ik naar beneden. Het is al één uur, laat ik maar weer eens naar de stad gaan. "Mam, ik ga naar de stad, heb je nog wat nodig?" roep ik snel. Mijn moeder loopt stilletjes naar me toe en fluistert "Nina is bijna jarig, koop iets leuks, One Direction of zoiets." Ik knik.
Als ik eenmaal in de stad ben loop ik meteen naar de Douglas, mijn favoriete winkel. Zoals altijd kocht ik niks, want daar had ik geen geld voor. Toen zag ik drie meiden lopen, met een hele groep jongens en meiden er omheen. Ik hoorde iedereen "Eleanor!" "Danielle!" "Perrie!" roepen. Ik zag iemand met lange bruine haren, volgens mij Eleanor, zeggen "Jullie zijn geweldig maar wij willen gewoon even shoppen, daag!" Iedereen stapte opzij tot opeens een donkere man de tas van Eleanor pakte en wegrende. Ik hoorde een gil ontsnappen uit Eleanor's mond. Iedereen keek bang maar deed niks. Ik ook niet, totdat hij recht op mij af kwam..
Karate attack yeah