Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » My life changed in one day, » O2: Is this my real life ?

My life changed in one day,

12 jan 2013 - 16:59

593

4

275



O2: Is this my real life ?

Ik stond verstijft van schrik, maar ik kon dit toch niet laten gebeuren? Maar wat kon ik dan doen? Ik zag dat hij door wou rennen met de tas maar voordat ik het wist trapte ik hem neer. Hij lag op de grond en zei "Sorry, ik geef me over! Maar alsjeblieft bel niet de politie!" Die drie meiden, waaronder Eleanor, kwamen naar mij toe gerend. "Dankje, dankje, dankje!" zei Eleanor. Er verscheen een kleine glimlach op mijn gezicht. Ik zag iedereen rond ons heen staan. Iedereen juichte en klapte. Ik werd er alleen maar verlegener van. De andere twee stelde zich voor, Perrie en Danielle. Opeens schoot het me te binnen. Dat zijn de vriendinnen van One Direction. Eleanor, Perrie en Danielle keken elkaar aan. Perrie keek mij aan en begon met praten "Wij gaan vanavond uit eten met One Direction, ken je ze?" Ik wist helemaal niet wat ik moest zeggen. Ja ik ken ze wel een beetje van Elize, maar ook weer niet zo goed. Voorzichtig zei ik "Euhmm.. Ik ken hun muziek wel een beetje." "Mooi" hoorde ik Danielle zeggen. "Heb je misschien zin om mee te gaan, als dank voor wat je hebt gedaan?" Wat? Ik? Mijn gedachten konden deze stress niet aan. Met mensen eten, in een chique restaurant, met mensen die ik bijna niet kende? Ik ging de uitdaging gewoon aan, dacht ik. "Nou?" hoorde ik Danielle nog zeggen. "O.. Oke!" stotterde ik. "Waar, hoe laat en moet ik een jurk aan?" zei ik nog snel. Eleanor nam het van Danielle over en begon te praten "Ik geef je onze nummers en de nummers van One Direction en dan sms't één van ons jou de info!" "Oke, lijkt me leuk!" "Mooizo!" zeiden de drie meiden in koor. Ik wist meteen wat ik moest doen! Elize sms'en!

Elize, kom nu naar de stad!
Ik moet je een iets geweldig's vertellen!
Kom naar de Douglas, daar wacht ik op je!
xx


Terwijl ik zat te wachten op het antwoord van Elize, kreeg ik een ander sms'je binnen.

Hé!
Ik hoorde dat je Eleanor's tas redde?
Cool!
We halen je half 7 op bij je huis, waar woon je?
xx Niall!


Na een tijdje met Naill hebben ge-sms't komt eindelijk Elize aangesneld. "Wat? Wat is het geweldige nieuws?" hijgde ze. "Ik, ga One Direction ontmoeten!" Elize gilde en iedereen keek ons aan. Wij lagen natuurlijk in een deuk! Snel vertelde ik haar het hele verhaal. Toen ik klaar was wist Elize niks meer te zeggen. Dus zei ik maar "Help je mee jurk zoeken?" Waarop het antwoord was "Natuurlijk!"

We lopen naar de eerste de beste winkel, en ik zie een licht blauwe jurk tot op mijn knieën. Hij was ongeveer de zelfde kleur als mijn ogen, en ik wou hem meteen passen! Geld of geen geld, ik had mijn moeder al ge-sms't en ze had geantwoord:

Dit is een speciale dag, je mag 500 euro uitgeven.
Koop een mooie jurk, leuke schoenen en laat je haar en make-up maar doen!
Liefs mam.


Toen ik uit het pashokje kwam keek Elize me met grote ogen aan. "Wow!'' kon ze nog net zeggen. Ik draaide me om naar de spiegel, ik vond hem echt te gek! Ik kocht hem en we gingen verder voor de schoenen. Al snel waren we geslaagd! We fietsen naar mijn huis, ik had tegen Elize gezegd dat ik mijn haar niet wou laten doen, maar mijn make-up wel! Elize belde een visagist en binnen vijf minuten was ze er al. Toen ze nog maar net klaar was ging de bel al. Elize gilde "Daar zijn ze!"


Reacties:


fallinlove
fallinlove zei op 13 jan 2013 - 13:58:
Snel verder gaan met dit verhaal jij!


dreamangel zei op 13 jan 2013 - 9:36:
snel verdrr melding


PrincesLolly
PrincesLolly zei op 12 jan 2013 - 21:55:
OMG ZE ZIJN ER, ZE ZIJN ER , IK HERHAAL ZE ZIJN ER!...
snel verderrrrr!!

xxx


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 12 jan 2013 - 12:45:
Wil ik ook wel!

Ik weet niet of het een typefout was of niet, maar het Niall in plaats van Naill

Kusje