Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » My life changed in one day, » O3: Just a dinner, I thought.

My life changed in one day,

13 jan 2013 - 17:08

645

4

324



O3: Just a dinner, I thought.

Have fun, tips mogen altijd !

De bel ging nog een keer, Elize keek mij aan en zag dat ik mijn tas nog moest pakken. Ze liep, zonder dat ik het merkte, op de deur af en deed hem open. Daar stonden Niall en Eleanor. Ik hoorde Elize gillen "OHMYGOD JIJ BENT NIALL HORAN!" Verschrikt keek ik op. Ik zag Niall blozen en ik besloot meteen om ook naar de deur te lopen. ''Sorry voor Elize, ze is een hele grote fan!" zei ik, ik keek Niall aan en ik zag dat zijn ogen twinkelden. Zijn ogen zijn zo mooi, bedacht ik me. "Hé, dan ben jij Anouk! Wat zie je er goed uit!" terwijl hij dat zei stak hij zijn hand naar mij uit. Blozend schudde ik zijn hand en stelde me voor. Ik en Niall bleven elkaar stilletjes aankijken. Nu bloosden we allebei. Eleanor keek ons aan en zei "Kom we gaan!" Natuurlijk had ik wel verwacht dat ze met een limousine zouden komen, maar zo'n grote, wauw. Ik liep achter Eleanor en Niall aan en stapte de limousine in. Ik stelde me aan iedereen voor, ze waren echt aardig! Ik zat even na te denken over wat we vanavond zouden gaan doen. Gewoon een etentje en dan weer naar huis, toch? Toen we uiteindelijk in het restaurant waren zei Louis "We hebben gereserveerd op de naam Horan" We liepen achter de ober aan en gingen aan de door ons gereserveerde tafel zitten. Ik zat naast Niall, en tegenover Harry, die alleen zat. Ik had me niet voor gesteld dat Harry alleen was, er waren duizenden meiden verliefd op hem, en hij had niemand. Het eten kwam er aan en ik zag meteen dat Niall het grootste had. En toen dacht ik terug aan vorige week, toen Elize me vertelde dat Niall gewoon heel veel kan eten zonder dik te worden. Ik vond het eigenlijk wel schattig! Ik ben niet echt zo'n grote eter, behalve dan in toetjes! Ik kon me echt vol eten met allerlei toetjes! En dat merkte iedereen ook wel toen het dessert er aan kwam. Iedereen begon een beetje te lachen en ik lachte gezellig mee. Maar toch had ik een raar gevoel, geen slecht gevoel, maar wel raar. Ik heb me nog maar een paar keer eerder dit gevoel gevoeld. Ik voelde me thuis, alsof ik vrienden had. Ook al kende ik ze nog maar net. Ik was even afgedwaald met mijn gedachten totdat ik een mobiel hoorde afgaan. Ik zag dat Harry naar zijn mobiel keek. "Een vriendin van me, Amber, vraagt of we meegaan naar die nieuwe film! Saw in 3D!" zei hij blij. Ik hoorde iedereen dingen roepen zoals "cool" "gaaf" totdat ik Niall hoorde praten, "En Anouk dan?" Ik begon te blozen. "Vraag of ze mee mag? Als ze dat wilt teminste?" zei Danielle en ze keek me aan. Ik ben eigenlijk niet echt een horror fanaat maar nog een tijdje met hun opschieten zou geweldig zijn! Dan maar een keer een horror filmpje pakken. Ik knik en glimlach tegelijk. Dus het was niet alleen maar een etentje. "Mooizo!" zeiden Liam en Zayn tegelijk, en iedereen begon te lachen. Snel liepen we naar limousine, ik liep een beetje achter en Niall kwam naast me lopen."Jij houd wel echt van toetjes!" Ik begon te blozen toen hij een arm om mij heen sloeg "Ik vind het wel leuk!" Ik begon een beetje tegen hem aan te leunen. Ik keek hem aan en ving zijn blik op. Hij keek me heel lief aan, zo heeft nog geen enkele jongen naar mij gekeken. Toen zag ik dat de andere op ons aan het wachten waren. Ik begon te lachen, terwijl Niall mijn hand pakte en rende met me naar de limousine. We gingen zitten en ik begon een beetje met Zayn en Liam te praten. Zo reden we tien minuten naar de bioscoop..


Reacties:


Team1D
Team1D zei op 24 april 2013 - 19:15:
Idk why bhut i gonne pie


Team1D
Team1D zei op 24 april 2013 - 19:15:
Idk why bhut i gonne pie


fallinlove
fallinlove zei op 13 jan 2013 - 17:10:
AAHHH!!! I'm melting here!!! Niall is sooooo cute!!!!
Snel verder by the way.


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 13 jan 2013 - 16:32:
Niall the superhero, hij gaat naast Anouk zitten tijdens de film, en dan pakt hij haar hand als ze schrikt, en dan en dan en dan !!!!