Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » My life changed in one day, » O4: New friends!

My life changed in one day,

13 jan 2013 - 19:29

905

4

357



O4: New friends!

Tips are welcome!

In de limousine zat ik nog steeds te praten met Zayn en Liam, het ging over van alles en nog wat. Ik voelde hoe Niall iets dichter bij me kwam zitten, ik vond het heel fijn dus ging ik tegen zijn schouder aan leunen. Zayn, Liam en Perrie zaten ons aan te kijken en te smoezen. Ik trok me er niets van aan. Ik voelde de limousine stoppen en we stapte uit. Het was best wel grappig omdat we nog steeds allemaal onze nette kleding aanhadden.Toen we binnen waren kwam iedereen naar de jongens toe. De vijf jongens kijken mij en de meiden aan. Dus ik riep maar gauw "Wij halen de kaartjes wel!" En alle meiden en ik begonnen lachend weg te lopen. Toen we de kaartjes hadden gehaald kwamen de jongens al aan lopen. Ze hadden popcorn, snoep en wat cola meegenomen. Niall kwam naar mij toe gelopen en zei "Hé, ik wist niet wat je wou, dus heb ik maar zoete popcorn meegenomen, je houd toch zo van zoet!" Ik keek hem glimlachend aan en hij keek heel lief terug. "Lekker, dankje!" gaf ik als antwoord terug. Ik haakte mijn arm in de zijne en we liepen achter de andere aan naar de zaal. We hadden gewoon een zaal voor beroemdheden! De stoelen waren twee keer zo breed en hadden een stoel verwarming. Snel ging ik maar ergens zitten, aan de linkerkant zat Niall en aan de rechter kant zat Zayn. Niall kwam dichter naar mij toe, en hij fluisterde in mijn oor "Als je het eng vind, zit ik naast je, ik bescherm je!" Hij is zo lief! Ik begin hem steeds leuker te vinden, maar ik vind het niet kunnen. Straks gaan al die fans mij haten? Dat wil ik echt niet hoor. Ik werd er een beetje verdrietig van, en Harry zag dat. Harry kwam wat dichterbij me en vroeg "Anouk, wat is er?" Ik schudde mijn hoofd en zei snel "N..Nee niks!" Ik moest er gewoon niet meer aan denken, dacht ik toen de film begon. Ik wist dat de film heel eng zou worden dus ging ik al een stukje dichter bij Niall zitten. Hij sloeg meteen een arm om mij heen. Ik hoorde Harry tegen Eleanor fluisteren "Niall doet echt anders, normaal is hij zo verlegen en nu.. Ik denk dat hij haar echt leuk vind!" Ik moest glimlachen en toen merkte Harry dat ik hem had gehoord en moest hij een beetje blozen. Toen de film afgelopen was zat ik bijna in Niall, ik kroop snel terug, wamt ik schaamde me er wel een beetje voor. Maar hij bleef me lief aankijken. We liepen de zaal uit en ik zei met een kleine teleurstelling in mijn stem "Ik ga mijn moeder sms'en, bedankt voor de leuke avond! Misschien zie ik jullie nog een keer!" Iedereen keek elkaar onbegrijpend aan, en ze dachten allemaal het zelfde, en Danielle zei wat ze allemaal dachten "Nee! Ga niet! Blijf een nachtje slapen? Of twee, of drie?" Ik wist niet wat me overkwam, ik begon een beetje te stotteren "M..Maar, willen jullie dat? E..En ik heb geen kleren?" Eleanor nam het over van Danielle "Maar natuurlijk, we zijn toch vrienden! Waarom rijden we niet even langs je huis? Dan kun je het meteen aan je ouders vragen!" Vrienden? Dus heb ik vrienden, en nog wel super beroemde! Er kwam een hele grote glimlach op mijn gezicht. Ik knikte en mijn dag kon niet meer stuk! We zaten weer in de limousine en we reden naar mijn huis. Ik belde aan en mijn moeder deed open "Hé lieverd! Was het leuk? Kom toch binnen!" Ik dacht, ik vraag het maar meteen en dat deed ik "Mam, ze vroegen me of ik deze vakantie daar kon logeren, zou jij dat erg vinden?" Mijn moeders gezicht klaarde op, net zoals mijn gezicht deed toen ik die van haar zag "Natuurlijk! Ik help je even met je tas!" Toen we klaar waren en ik mijn koffer achterin de limousine zette gaf ik mijn moeder een kus. Ik zat in de limousine naast Louis, ik hoorde mijn mobiel afgaan en de rest hoorde het ook. Louis keek met me mee zonder dat ik het wist. Het was Elize!

OMG OMG OMG, VERTEL ME ALLES!
loveex


Louis begon te lachen en iedereen, en ik ook, keek hem aan. "Jouw vriendin is een echte directioner, of heb ik dat mis?" zei hij lachend. "Haha ja, ze heeft het altijd over jullie!" Louis pakte mijn mobiel af en typte een sms'je.

Haaii,
Anouk heeft het erg naar haar zin,
Ze is lekker klef bezig met Niall.
Ze blijft de hele week bij ons,
Later verteld ze je meer,
Fijne vakantie!
Doeii xxxLouis Tomlinson<3


Ik pakte mijn mobiel terug en las het sms'je. Ik begon half te blozen, half te lachen. Meteen belde Elize me "AAAAAAAAAAA, sms'te Louis mij nou echt?" Zo had ik een kort gesprek met haar totdat Harry mijn mobiel dit keer afpakte. "Hey Elize, Harry Styles hier, we zitten gezellig in een limousine naar ons huis. We sturen je wel een foto met handtekening. Dikke kus!" En hij hing op. Iedereen begon te lachen om het idee hoe Elize nu zat te denken. Ik vond het zelf ook heel grappig, ik begon een beetje moe te worden en viel bijna in slaap. We waren bij het mega grote huis en Niall tilde me op legde mij binnen op de bank. Wat een schatje!


Reacties:


Team1D
Team1D zei op 24 april 2013 - 19:20:
Bank? Are you kidding me

Maar nog steeds waaauw


fallinlove
fallinlove zei op 15 jan 2013 - 15:42:
Niall is echt zooooooo lief bezig! Maar de bank? Onverwachte wending


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 14 jan 2013 - 0:24:
Op de bank?!
Zo behandel je een meisje niet. Je legt haar in jouw bed, en je gaat zelf op de bank liggen.
Sommige mensen hebben echt geen manieren gekregen!

Leuk verhaall


dreamangel zei op 13 jan 2013 - 20:04:
snel verder