Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » My life changed in one day, » O5: Sad thoughts and my first kiss!

My life changed in one day,

14 jan 2013 - 18:08

908

3

340



O5: Sad thoughts and my first kiss!

Have fun!

Ik deed mijn ogen open en zag dat de ander inmiddels ook al binnen waren, Niall was zo lief om mijn koffer te pakken en zei "Wil je beneden blijven of wil je al naar bed?" Ik zou eigenlijk graag naar bed willen maar het is zo gezellig hier. "Ik blijf nog wel beneden, is veel gezelliger!" Hij pakt mijn hand en vraagt aan de andere wat we gingen doen. Louis liep direct erna naar de kast, waarop ze met grote woorden "DE LOL-KAST" hadden opgeschreven. Ik dacht dat daar wel wat leuks in zou liggen, vandaar die naam ook! Ondertussen rommelden Louis, Liam, Zayn en Niall in de kast. Terwijl hun dat deden kwam Harry naar mij toe gelopen. "Hé, kun je even meelopen?" Ik liep met hem mee en hij sloeg een arm om mij heen, ik vond het niet echt fijn. Ik keek Niall aan en zag dat hij ook mij aan keek, ik begon iets sneller te lopen zodat zijn arm van mij af gleed. We stonden nu in de keuken. "Ga even zitten, ik wil met je praten." zei hij. Ik vond het nogal raar, wat is er aan de hand? Ik ging zitten en keek hem verward aan. "Ik zag dat je verdrietig was, vlak voor de film begon? Wat is er aan de hand? Ik weet het, we zijn net vrienden maar je kunt me echt vertrouwen!" Ik wou het hem graag vertellen, want ik heb nooit echt iemand kunnen vertrouwen, zelfs Elize niet. Ze vertelde altijd alles aan haar andere vriendinnen, en dan werd ik weer eens uitgelachen. "Nou." zei ik stilletjes "Niall is geweldig, hoe hij tegen mij doet, heeft nog nooit een jongen bij mij gedaan. Ik weet niet of hij mij leuk vind of zoiets, maar als hij dat wel vind.." Ik stopte even. Harry keek me aan, ondertussen nam hij het van me over "Je bent bang dat de fans jou gaan haten, omdat Niall altijd alleen is geweest?" Ik knikte. Er rolde een traan over mijn wang en Harry haalde hem weg. "Ik snap het, dat gevoel hadden Eleanor en Perrie ook. Maar iedereen is gek op hun! Ik denk wel dat je weet dat ik met Taylor Swift had?" Ik knikte er tussendoor. "Alle fans haatte haar, maar dat kwam niet omdat ze mijn vriendin was, het kwam omdat ze eerdere vriendjes had en daar het niet goed mee afliep. Maar al de andere vriendinnen die One Direction werden geliefd door alle fans, dat word jij ook wel!" Ik begon te glimlachen, ik voelde het gevoel weer. Het vertrouwde gevoel. Hij maakte zijn verhaal nog even af "Niall is normaal super verlegen als het om meisjes gaat, maar toen hij jou zag durfde hij alles! Ik denk dat hij jou ook leuk vind Anouk! Het lukt wel!" En hij knipoogde naar me. "Dankje Harry, ik ga even wat gemakkelijker's aantrekken." Ik gaf hem een knuffel en probeerde de weg naar boven te zoeken. Achter me hoorde ik Niall aan Harry vragen waar ik was. Hij vertelde dat ik gewoon even naar boven was om wat anders aan te doen. Ze pakten een spel, wat Monopolie bleek te zijn. En ze gingen het alvast spelen. Ik deed mijn koffer open en pakte een trainingsbroek en topje eruit en deed het aan, ik haalde mijn make-up eraf en ging weer naar beneden. Niall zag me en zei "Je bent nu nog mooier!" ik begon een beetje te blozen maar al snel kwam ik er bij zitten. Zayn legde mij uit dat ik bij Niall in het team zat en hoe het spel moest. Al gauw ging ik naast hem te zitten. Ik ging tegen hem aanleunen en hij gaf mij een kus op mijn wang. Hij is echt, wauw. Even later zeiden Eleanor, Louis, Danielle en Liam dat ze moe waren en naar bed gingen. Ik was ook wel moe en zei dat ik ook naar bed ging. Niall ging met me mee, hij was ook moe. Of ja, dat zei hij tenminste. Hij vertelde mij dat ik mocht kiezen waar ik mocht slapen. Ik wist wel wat ik ging zeggen "Bij jou? Als dat mag?" Ik voelde dat ik een klein beetje rood werd, maar ik negeerde het. "Natuurlijk!" zei hij met een brede glimlach. We knuffelde even en toen keken we elkaar aan. Niall boog voorover en zijn liepen vonden de mijne. Vanbinnen smolt ik helemaal. Mijn eerste zoen, en dan nog wel van Niall. Vanachter mijn rug hoorde ik de andere oe roepen. We stopte en keken allebei naar de andere "Hé! Laat je niet stoppen door ons, ga maar lekker door hoor." Zei Zayn lachend. Ik liep naar mij koffer en pakte mijn pyama. Ik liep even naar de badkamer en kleedde me om. Ik liep weer naar Niall's kamer en ging aan de rechter kant van het bed liggen. Op mijn rechter zij. Vijf minuten later kwam Niall achter me liggen, lekker knus tegen me aan. Zijn armen lagen om mij heen en ik pakte zijn handen vast. Zo viel Niall al in slaap, maar ik was nog wakker. Ik hoorde iemand langs lopen en ik deed mijn ogen dicht. Alsof ik sliep. Ik hoorde de persoon stil staan. En even later hoorde ik een klik. Dat was dus een foto, het maakte me niet echt uit. En een paar minuten viel ik in slaap. Ik droomde over mijn lieve Niall!


Reacties:


Team1D
Team1D zei op 24 april 2013 - 21:18:
Ik snap niet dat Anouk niet doorflipt.... Of die beste vriendin ik zou als ik die beste vriendin was haar stalken en overal waar ze heen gaat haar achterna lopen met een enge grijns


fallinlove
fallinlove zei op 15 jan 2013 - 15:46:
AAAAAAAWWWWWWWHHHHHHH!!!!
I am so melting here!!!
Snel verder met dit verhaal!


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 14 jan 2013 - 16:32:
Awwhhh!
Niall is zo super lief, ik smelt zelf gewoon hier.