Hoofdcategorieën
Home » One Direction » My life changed in one day, » O6: Problems By Harry,
My life changed in one day,
O6: Problems By Harry,
De volgende morgen word ik wakker, ik zag dat ik omgedraaid lag maar Niall nog precies hetzelfde lag. Het zag er echt heel schattig uit. Rustig probeerde ik los te komen zonder hem wakker te maken. Ja! Het was gelukt! Ik pakte Niall's badjas, omdat ik mijn badjas niet mee had genomen. Het was een dood normale blauwe badjas. Ik liep stilletjes naar beneden en zag dat Danielle, Eleanor en Perrie al beneden waren, en de rest lag nog te slapen. "Hallo" zei ik gapend terwijl ik de keuken in liep. Enthousiast werd ik terug begroet. Ik rook een heerlijke geur, maar ik wist niet welke geur het precies was. Ik was wel benieuwd dus vroeg ik wat ze deden. Waarop het antwoord van Perrie was "We willen de jongens verassen, met pannenkoeken en sinaasappelsap. Wil jij Niall verassen?" Er verscheen een glimlach op mijn gezicht en dat was genoeg voor de andere om te weten dat dat een ja was. Ik zag dat het eerste bord al klaar was, hij was voor Harry. Ik stelde voor om die langs te brengen en de meiden vonden het goed. Ik liep met het bord naar boven en hoorde iemand snikken, het kwam van Harry's kamer! Ik liep naar zijn kamer toe en begon een beetje te praten "Harry! Wat is er? Hier, eet dit maar, knap je vast wel een beetje van op!" Hij stopte met snikken, en begon het uit te leggen "Je weet dat ik de flirt ben, of ja dat zegt iedereen. En nu ben ik de enige die geen vriendin heeft, ik vind wel iemand leuk. Maar ik weet niet of ze mij leuk vind.." Ik vond het wel raar, bijna elk meisje vind Harry knap en leuk, en sommige zijn ook echt verliefd! Zo begon ik mijn verhaal "Bijna elk meisje valt op jou Harry, dan zij ook wel. Echt waar! En je bent niet de enig.." Hij onderbrak me "Niall heeft jou!" Maar ik had niks met Niall, toch? Ik wou het wel, maar het was toch niet zo? "I..Ik en Niall hebben toch niks?" Ik durfde hem niet aan te kijken. Hij pakte zijn iphone en liet de foto zien toen Niall en ik samen sliepen, hij was het dus! "Als je zo ligt, dan heb je denk ik wel wat. En jullie zijn onafscheidelijk!" "Je ben lief, Harry. Eetsmakelijk!" Ik gaf hem een knuffel en hij kuste mijn wang. Snel liep ik weer naar beneden, de de meiden waren bijna klaar met alle borden. "Zozo, daar bleef je lang!" zei Danielle. "Ik hielp hem alleen eventjes, meer niet." zei ik. Ik pakte Niall's bord en liep weer naar boven, achter me hoorde ik de andere praten over het nieuwe nummer van de jongens. Ik liep naar boven en ging bij Niall op bed zitten. "Hey beautiful, word wakker!" Rustig zag ik hem wakker worden. Zijn blonde lokken stonden elke kant op, het zag er heel schattig uit. Hij ging rechtop zitten en begon te eten. Je kon zo in zijn ogen zien dat hij het lekker vond. Ik ging met mijn handen door zijn haren zodat het iets beter zat, zijn blik vond de mijne en ik begon te lachen. Hij had een hele klodder stroop op zijn wang zitten. Ik pakte een servetje en haalde het eraf. "Ik zie je zo wel beneden!" zei ik glimlachend. Ik was heel blij dat ik zo'n leuke jongen had, maar toch knaagde er iets aan me. Het was het probleem van Harry, ik moest hem meteen helpen! Ik liep naar Harry's kamer en sprong op zijn bed "Geef je iphone, ik bel die meid en nodig haar uit! Geen vragen, doen!" Hij moest lachen maar gaf toch zijn iphone. Het nummer van Demi stond ervoor. Ik rende naar beneden en stootte tegen Louis "Sorry, moet er langs, doei!" En ik rende snel door. Ik hoorde Louis lachend verder lopen. Ik begon met bellen!
"Haai Harry, leuk dat je belt!" hoorde is een hoge vrouwenstem zeggen. "Hé, ik ben een hele goede vriendin van Harry, Anouk, en hij heeft het vaak over jou! Heb je misschien zin om mee te gaan paardrijden?" Het meisje begon te lachen "Haha, maar Harry houd niet van paarden!" Ik wist dat ze dat ging zeggen, maar ik wou gewoon dat ze meeging "Maar als hij bij jou is, vast wel!" Weer moest het meisje lachen, maar ze ging uiteindelijk toch mee. Yes!
Snel liep ik naar de woonkamer en zag dat iedereen eindelijk beneden was. Ik hoorde iedereen ahw zeggen en Niall bloosde. Ze zagen me aanlopen en Louis kwam naar me gelopen "Jij en Niall zijn zo schattig samen, heb je de foto gezien die Harry maakte?" Ik knikte, liep naar Niall en gaf hem een kus op zijn wang. "Alsjeblieft, mogen we die foto online zetten? En iedereen vertellen dat jullie wat hebben? De fans gaan het echt leuk vinden!" zei Liam, ik zag dat hij het echt graag wou. Ik keek Niall aan en hij mij, "W..Weten jullie zeker dat de fans mij mogen? A..Anders ga ik wel weer.." Ik wou opstaan en weglopen, maar Niall pakt mijn hand, draait me op en plant zijn lippen op de mijne. Ik sloot mijn ogen en liet al mijn gedachten gaan. Zijn mond ging langzaam open en zijn tong begon mijn mond te verkennen. En ik deed rustig met hem mee, tot we stopte. "Ik wil niet dat je gaat! Je bent alles voor me, je laat me iets voelen wat ik nog niet eerder heb gevoeld. Liefde." Ik kreeg een tranen in mijn ogen, zo mooi! "Zet maar online!" Harry pakte zijn iphone en even later kreeg ik een mention op twitter:
"@Harry_Styles : Kijk Niall en zijn nieuwe vriendin, @kusAnoukx ze zijn net samen! Ze is een hele lieve meid en ik hoop dat jullie haar ook leuk vinden! (foto)"
Paar minuten stond mijn hele twitter vol. Ik negeerde het, ik antwoordde er een paar later wel. Ik ging me boven aankleden in mijn kleren om paard te rijden. Toen ik klaar was knuffelde iemand mij van achter "Dankje, dankje,dankje!" Het was dus Harry. "Ik ga vaker afspreken met Demi! Dankzij jou!" Hij gaf me een dikke kus om mijn wang en ik zag dat Niall het zag. "Anouk.." "Het is niks, ik hielp hem alleen aan een vriendin.."
Reacties:
Gingen ze daar uitgebreid liggen zoenen met de andere erbij?!
Lefgozers heb jij in je verhaal gebracht
Snel verder alsjeblieft
Ze gingen tongetje spelen bij de rest? HAHAHA ik mag dit verhaal