Hoofdcategorieën
Home » One Direction » My life changed in one day, » O7: A Wird Girl And A New Love!
My life changed in one day,
O7: A Wird Girl And A New Love!
"Echt, Harry?" zei Niall en hij keek naar Harry. "Serieus, ik zou nooit je vriendin afpakken! Demi gaat mee paardrijden, dan zie je haar! Ik ben een flirt ik laat me soms gaan, ik zal haar nooit meer aanraken als je dat wilt!" begon Harry, ik was een beetje bang om mijn Niall kwijt te raken.. Niall begon een beetje te lachen "Gelukkig, je mag haar wel aanraken en zo, maar.. Onthoud dat ze van mij is!" Nu moest Harry ook lachen en ik liep naar Niall en begon hem te knuffelen. Hand in hand liepen we naar beneden, Harry liep rustig achter ons aan. We kwamen benden en zagen dat de rest ook klaar was. We liepen met z'n allen naar buiten. De zon scheen fel op mijn gezicht en het was lekker warm buiten. Ik pakte mijn zonnebril en deed hem op, ik kon nu normaal naar voren kijken en ik zag dat er een jeep stond. Ik kreeg meteen een hele grote glimlach op mijn gezicht, ik hou echt van jeep's, de wind in je haren en de zon op je gezicht. Dat is pas echt leven. We stapten in en de chauffeur begon met rijden, ik pakte Harry's mobiel omdat de enige was die zijn mobiel mee had. Hij begon tegen te stribbelen "Nee, doe maar niet, ik bijt!" zei ik en iedereen begon te lachen. Ik ging naar youtube en typte "One Direction" in. Ik zag een filmpje genaamd Little Things, ik speelde het af en keek naar het filmpje, het is zo'n mooi filmpje! Het was afgelopen en haalde de mobiel van mijn ogen vandaag. Iedereen staarde me aan en vroeg hoe ik het vond, zelf Niall. "Ik wist dat jullie konden zingen maar zo goed? Wauw." Terwijl ik mijn laatste woord probeerde uit te spreken maar de chauffeur al. Er stond een meisje die qua uiterlijk precies op mij leek alleen dan met bruin haar en groene ogen. Ik stapte uit en stelde me voor, ze was heel onbeleefd en rende meteen naar Harry. "Waar sloeg dat nou meer op?" zei ik zacht, en ik hoopte dat niemand het hoorde "Laat maar beautiful!" zei Niall terwijl hij mij vanachter knuffelde. We liepen allemaal naar de paarden en de instructeur zei dat we per tweetal een paard mochten uitkiezen, ik deed natuurlijk samen Niall. Ik pakte zijn hand en liep met hem naar de paarden, hij schrok elke keer als er een paard hinnikte. Ik zei dat hij niet bang moest zijn en zo liepen we de hele paardenstal door. Niall, die een beetje bang werd van elk paard, bleef staan bij een bruine arabier. Hij begon hem zelfs te aaien! "Ik denk dat je deze wilt?" Hij knikte en bleef hem maar aaien, "Hij doet me denken aan de eerste keer dat ik jou zag, alsof het gisteren was. Hij is net zo mooi en lief als jou!" "Wat ben je toch een schatje!" ik kuste hem. "En.. Het was gisteren haha!" Hij knuffelde en keek me aan "Het voelt nu al als een jaar, ik hou van je!" Hij boog voorover en zoende me. Zijn tong gleed naar binnen en verkende mijn mond, ik deed gezellig mee. Tot een paard in mijn jas beet. We stopte en Niall begon te lachen "Deze nemen we!" Een paar minuten later had ieder koppel een paard gevonden. Ik irriteerde me eraan dat die Demi de hele tijd om Harry's nek hing. De instructeur vroeg wie er al eens hadden paardgereden, en Eleanor en ik waren de enige die onze had opstaken. Ik en Niall moesten dus voorop en Eleanor en Louis achteraan. Ik probeerde op het paard te klimmen maar het lukte niet. Niall zette één hand onder mijn hak en één op mijn bil. Ik voelde allemaal vlinders in mijn buik en de plek waar zijn hand zat tintelde helemaal. Eenmaal zat ik op het paard en vond ik het jammer dat ik daar niet nog steeds hing. Maar algauw kwam Niall dicht tegen mij zitten, ik had de teugels vast en zijn armen zaten om de mijne en hij pakte mijn handen vast. Zo zaten de andere ook, ik vond het schattig. Behalve bij Demi en Harry, niet dat ik jaloers was maar ik werd steeds banger dat ze hem zal kwetsen of zo iets! We hadden al een uur gereden en toen kwamen we bij het rustpunt. We stapten allemaal af en knoopte de teugels aan een boom, de meiden gingen even naar de wc terwijl de jongens het picknicken klaarmaakten. Wij meiden gingen een beetje kletsen, hun vonden het ook raar. Die Demi, we vonden allemaal dat iemand met Harry moest praten. Iedereen keek mij aan, "Nee, nee, nee! Hij kuste me al op mijn wang een keer en Niall dacht toen dat ik hem niet meer leuk vond.. Dat wil ik niet nog een keer meemaken!" De meiden snapten het wel, dat was fijn. We liepen terug en zagen Harry en Demi zoenen. Harry's handen door Demi's haren, gewoon normaal. Maar Demi's handen zaten op Harry's kont. Nee, dit vond ik echt niet kunnen. De meiden keken mij aan en ik knikte terug. Toen ze stopte met zoenen liep ik naar Harry toe en nam hem mee het bos in. Ik zag Eleanor met Niall praten en dat voelde goed, heel goed. "Hoe goed ken je haar?" vroeg ik hem, "N..Niet..Goed." Blozend keek hij me aan. "De meiden en vooral ik maken ons zorgen, we zijn bang dat ze je gebruikt en kwetst.." zei ik voorzichtig, hij keek me met grote ogen aan. "Eigenlijk.. Vind ik haar niet leuk, ze doet me denken aan een ander super mooie meisje. Alleen ik mag haar niet leuk vinden, ze heeft een ander.." Ik gaf hem een knuffel en zei "Misschien moet je het haar zeggen? En ik en de meiden zijn er altijd voor je, als er wat is kun je het zeggen!" Ik hoorde hem dankje mompelen en we liepen samen weer terug. We stapten weer op het paard en gingen terug, ik zag dat Harry alleen op zijn paard zat. Ik moest glimlachen en Ik hoorde Niall in mijn oor fluisteren "Wat ben jij een liefferdje! Ik hoorde was je voor Harry deed!" Hij begon mijn wang te kussen, maar ik moest steeds maar denken aan dat meisje waar Harry het over had..
Reacties:
Misschien denkt ze op dat moment wel aan haar zelf? ^^
Echt een romantisch idee, paardrijden
Snel verder schrijven!!!!
Wie is dat meisje???
Heb wel een vermoeden!