Hoofdcategorieën
Home » One Direction » My life changed in one day, » O8: Fans, Gossip and a good voice!
My life changed in one day,
O8: Fans, Gossip and a good voice!
Ondertussen waren we alweer bij het huis aangekomen, deze middag gingen we allemaal apart wat doen. Je kon lekker thuis blijven maar je kon ook met iemand naar de stad of zo iets. Ik liep naar binnen en liep meteen door naar boven. Ik pakte de bovenste kleren in mijn koffer en liep naar de badkamer. Ik pakte mijn Iphone en zette wat muziek op. Ik zette de douche aan en deed de muziek wat harder. De kleren die ik aan had trok ik uit en ik stapte onder de warme stralen, het liedje As long as you love me van Justin Bieber kwam op. Zonder dat ik het door had begon ik mee te zingen. Het liedje was afgelopen en ik deed de douche uit. Ik stapte de douche uit en droogde me af, ik deed mijn kleren aan en deed de deur open. En daar stonden Harry, Niall, Louis, Zayn en Liam, vlak voor me. "Wat is er? Heb ik iets verkeerds aan?" Ik keek iedereen stuk voor stuk aan, totdat Liam begon te praten "Zing jij vaak onder de douche?" Nee, hebben ze me horen zingen? Hopelijk lachen ze me niet uit, dacht ik. "Als er een leuk liedje op komt ga ik altijd onbewust zingen, lach me niet uit alsjeblieft!" Weer keek ik iedereen aan "Uitlachen? Waarom, je was super goed!" zei Niall terwijl hij me lief aankeek. Ik hoorde iedereen instemmen met Niall. "Wil je eens mee naar een repetitie? En dan wat zingen?" zei Harry met grote ogen, wat eigenlijk best wel schattig was. Ik knikte, want het leek me echt geweldig! Ik liep door hun heen naar de kamer Niall en ging me snel opmaken. En klein laagje foundation en make-up en ik liep rustig naar beneden. Ik plofte op de bank en hoorde de andere praten. Ik zat een beetje na te denken wat ik zou kunnen doen, tot Niall naast me neer plofte en een arm om me heen. "Waar denk je aan schat?" Hij pakte mijn hand, ik keek hem aan "Ik verveel me een beetje, er is hier dichtbij een klein winkeltje. Heb je een fiets of scooter of zo iets?" En ik keek hem heel lief aan. "We hebben een fiets, ik kan je brengen? Maar kijk wel uit, er komen vast vele fans op ons af.." Hij begon een klein beetje te blozen, maar tegen een uitdaging zeg ik geen nee. Het leek me eigenlijk wel cool, om een keer beroemd te zijn. "Pak die fiets, we gaan!" De andere hoorden ook wat ik zei en zwaaide ons even uit. Niall had wat geld mee en ik sprong achterop de fiets. We fietsten al een paar minuten tot we werden tegen gehouden door fans. Ze bleven heel netjes een meter van ons af staan. Niall liet een paar fans op de foto met hem en een paar mochten vragen stellen. "Is dit je vriendin? Wat is ze leuk!" Ik begon te lachen. "Ja, dit is Anouk. Ik hoop dat jullie haar net zo leuk vinden als ik!" zeg Niall en hij keek me lief aan. We hoorden alle fans roepen 'zoenen, zoenen,zoenen!' "Andere keer meiden, we gaan weer verder! Doeg!" zei Nial en we sprongen weer op de fiets, alle fans gingen aan de kant ik zwaaide naar ze. "Jullie hebben echt super leuke fans!" zei ik tegen hem en ik hield hem stevig vast. We waren eindelijk bij de winkel en ik stapte alvast naar binnen, terwijl Niall zijn fiets op slot zette. Ik liep naar de tijdschriften en zag een meiden magazine liggen. Ik pakte hem en ging er in bladeren, ik zag een paar foto's van mij en Niall. Die in het bed, een op het paard en eentje toen we zoenden bij de paarden! De paparazzi is overal! Ik rende naar buiten en haalde Niall, "Kijk eens!" zei ik en ik gaf het tijdschrift. "Awh schat, leuk toch?" hij keek me aan en kuste me. Achter me hoorde ik een paar fans ook awh zeggen. Ik moest lachen en kocht het tijdschrift toch voor mijn ouders, zodat zij ook konden zien hoe leuk ik het had. We fietste terug en kwamen binnen. Ik gooide het tijdschrift op Zayn en Perrie's schoot. Hun begonnen te lachen "Ja, dat hadden wij ook hé Zayn!' En ze kuste hem. Ik rende naar boven en ik zag Harry op zijn bed muziek luisteren. Ik sprong op zijn bed, half op Harry. Hij schrok maar toch moest hij lachen! "Hee Harry! Wat doe je?" zei ik half lachend. Hij begon een verhaal te vertellen "Altijd als we muziek schijven luisteren we naar onze favoriete band, dat doe ik dus nu ook. Ik probeer weer eens een liedje te schrijven!" zei hij, en hij glimlachte. "Leuk! Ik wil helpen! Alsjeblieft!" En ik schudde heb heen en weer. "Oke, oke! We hebben de beat al, we moeten de tekst nog!" zei hij zodat ik ging stoppen. "Hé, maar vinden de andere jongens het niet erg dat ik help?" Harry liep naar beneden, en ik ging op zijn bed liggen. Het rook naar veel te veel gel en deodorant. Hij kwam terug "Ze vinden het vet cool!" En hij sprong naast me op zijn bed, ik zag dat hij een keyboard in zijn kamer had staan. "Geef mij eens de noten, ik ga eens spelen!" Ik begon het eerste couplet en het refrein te spelen en te zingen. Ik zat helemaal in de muziek en opeens begon ik verder te zingen "Just one touch and I was a beliefer, Every kiss it gets a little sweeter." Ik keek hem blozend aan "Wauw! Ik schrijf het er meteen bij! En dan er achter : It's getting better, keeps getting better all the time girl!" Ik vond het super mooi, ik rende snel naar beneden en riep "We hebben een nieuw couplet! Kom!" De andere rende achter me aan naar Harry's kamer. "Anouk, jij gaat zingen!" zei Harry meteen! "N..Nee, ik du..Durf dat niet!" zei ik, terwijl ik naar de grond keek "Net deed je het ook wel!'' zei Harry. "Harry, ik durf het bij jou. Ik durf het bij altijd Niall, of als ik bij iemand alleen ben, maar niet bij een groep.." Iedereen was stil, ik begon te spelen want het was weer een uitdaging, dacht ik. Bij het laatste woordje girl haalde ik het vol uit. Toen ik klaar was keek ik iedereen stuk voor stuk aan, wachtend op hun antwoord..
Reacties:
Deze reactie begin ik voordat ik begin met lezen, want ik zag in je gastenboek dat je om hulp vroeg van Azula. Misschien dat je mijn hulp dan misschien ook wel wilt. Als je het niet wilt lees je dit hieronder gewoon allemaal niet, en dan begin je bij hoofdletters. Als je het wel lezen wilt, lees dan
Ik liep naar binnen en liep meteen door naar boven. Ik pakte de bovenste kleren in mijn koffer en liep naar de badkamer. Ik pakte mijn Iphone en zette wat muziek op. Ik zette de douche aan en deed de muziek wat harder
Hier heb je elke keer een beetje hetzelfde, Ik ... en ..., Ik ... en ...
Als je 2 zinnen begint met een ander woord, dan leest het makkelijker. Dit vind ik zelf super moeilijk, omdat als je een zin met een ander woord begint het dan lijkt alsof de zin niet meer klopt. Maar vaak klopt hij nog wel.
Verder zijn het nog wat leestekens, maar ach. Daar lezen we gewoon over heen.
VANAF HIER
Ik vind de fantasie zo leuk! Je bent de eerste waarvan ik lees dat het meisje mee een liedje mag/kan schrijven. En geloof me, ik lees er veel
Ben reuze benieuwd naar de reacties. Voor haar hoop ik op goede reacties, maar voor het verhaal op slechte. Dat ze gaat huilen en dat er dan een romantisch stukje komt met NIALLER.
Snel verderrr!
Kuss
L>O>V>E