Hoofdcategorieën
Home » One Direction » My life changed in one day, » 1O: Romance is in the air!
My life changed in one day,
1O: Romance is in the air!
"Niks, sorry." antwoordde ik. "Ik ga slapen!" Ik wil de naar de deur lopen maar Niall doet de deur op slot en schuift de sleutel onder de deur door. Dus ik kleed me maar gewoon om in de kamer van hem. Ik deed mijn shirt uit en ik stond in mijn bh. Niall's ogen branden in rug, snel kleed ik me verder om. Ik ging in bed liggen en Niall kwam naast me liggen, hij draaide me om. Hij drukte zijn lippen op de mijne, even vergat ik mijn probleem. Hij stopte en keek me aan "Vertel me nu wat er is, schat." Hij bleef me aankijken "Je vind het vast dom en je zegt vast dat het niet zo is.." Ik ging dichter tegen hem aanliggen, hij had zijn pyama aan. Of wat hij een pyama noemt, het enige wat hij droeg was een trainingsbroek. Dus geen shirt, zijn buik was lekker warm en hij had bijna een sixpack! "Het is.. " Even stopte ik. "Ik vind mezelf te dik, en iedereen zegt dat het niet zo is maar toch.." Niall kust me in mijn nek. ''Voor mij ben je echt perfect!" Ondertussen gaat zijn hand onder mijn shirt en hij streelt over mijn buik heen. "Echt perfect!" Ik stond even op. "Maar.. Hoe komen we nu uit de kamer?" Niall moest lachen om het idee dat we er gewoon niet uit konden komen. We hoorden Eleanor en Louis naar bed gaan en ik begon op de deur te bonken. "Eleanor! Louis! Help?" Begon ik te schreeuwen. Louis vond het echt grappig toen hij hoorde dat we vast zaten, het enige wat hij deed was kaarsen en lucifers geven. Het waren er wel 50! Ik zette ze overal rondom de kamer en deed ze aan. Eleanor had een roos aan Niall gegeven, ik denk echt dat het een romantische nacht word. Normaal word ik nu echt heel ongemakkelijk op dit soort momenten, maar nu liet ik me gewoon gaan. Zayn had geregeld dat alleen in onze kamer de stroom het niet meer deed en Perrie rolde twee glazen en een wijnfles onder de deur door. Ik vond het raar dat Harry niks deed, normaal is hij zo lief voor me. Even waren Naill en ik allebei stil en we hoorde de andere fluisteren "Iemand moet de luchtschacht in om foto's te maken!" fluisterde Zayn, Niall begon te lachen en even later hoorde weg de luchtschacht rommelden. Lachend ging ik naast Niall op bed liggen, hij legde zijn arm om mij heen. "Tot nu toe, ben jij het beste wat me is overkomen!" zei hij, ik keek hem aan en zijn ogen twinkelden. Ik ging boven op hem liggen en begon hem te zoenen, terwijl ik met mijn handen door zijn haren heen ging. Ik hoorde iets vallen, dus stopte we en keken we om. Het was het klepje van de luchtschacht, hij of zij is dus gearriveerd. Niall pakte mijn hand en trok me naar hem toe. Hij duwde me op zijn bed en hij drukte zijn lippen op de mijne, al gauw vonden we elkaars tong. Alweer werden we onderbroken, dit keer omdat mijn mobiel afging. Snel keek ik wie het was maar eigenlijk boeide dat me helemaal niet. Ik lag weer terug op het bed terwijl Niall nog stond. "Eigenlijk, ik ken je nog maar twee dagen.." begon ik en Niall maakte het af "Ik weet het, maar hoe jij me laat voelen heeft nog niemand me laten voelen. Ik kan en wil niet meer zonder je!" Hij trok me op zodat ik ging staan, hij sloeg zijn armen om mijn middel en boog naar voren. Hij zoende me, alweer. Ik hoorde een klik maar ik had geen zin om nog een keer onderbroken te worden, dus negeerde ik het maar. Terwijl we nog steeds bezig waren tilde Niall me op, en legde me zachtjes op zijn bed neer. Hij duwde me van hem af en kwam naast me liggen. Ik had het gevoel dat het nog maar acht uur of zo iets was, maar het was eigenlijk al half 12! Niall kwam dichter tegen me aan liggen en sloeg een arm om mijn heup, "Toen bij het diner, vertelde je dat je van gamen houd?" Ik knikte, ik ben echt dol op gamen! Hij drukte op een knopje en er verscheen een tv! "Kies maar één!" zei hij. Ondertussen deed hij een trui aan. Er lag een stapel met games en ik koos black ops uit. Ik deed hem er in en zag Niall zitten. Hij zat tegen het bed leuning en ik ging tussen zijn benen zitten. Ik leunde tegen zijn buik en zijn hoofd zat in mijn nek, zodat we allebei konden spelen. Hij zette alle setting's goed en weer hoorde ik klik. Nog een foto dus, het boeide me eigenlijk allemaal niks. We begonnen met spelen en ik was vreselijk slecht, ik verloor dus. "Awh, wil je wat wijn?" Ik knikte en hij schonk wat in, rode wijn was het. Na het derde glas begon ik moe te worden, ook kon ik niet echt helemaal meer helder denken. Niall merkte het ook, hij tilde me op en ik probeerde hem half dronken te kussen. "Nee, nee, nee. Jij moet lekker met mij gaan slapen! Het is namelijk al bijna drie uur 's nachts! O je trilt hem helemaal, heb je het koud?" zei hij liefjes. Hij zorgde echt goed voor me, maar ja ik had het echt ijskoud! "Ja, eigenlijk wel." zei ik al heel wat nuchterder. Hij deed zijn trui uit en deed hem bij mij aan, niet dat het wat hielp. Ik lag in bed en draaide naar hem toe. Hij begon me te knuffelen en ik legde mijn hoofd op zijn borstkas. Zo vielen we in slaap. De volgende morgen werd ik met barstende hoofdpijn wakker, ik keek op de klok en het was nog maar tien uur. Er was een leegte in het bed, Niall was dus al weg. En een paar minuten later kwam iedereen van het huis de kamer binnen, ik wist niet wat me overkwam! "Goodmorning dearling!" zei Niall die midden in de rij stond. Harry kwam zwijgend naar mij toe gelopen met een kopje thee. "Dankje!" zei ik en ik keek hem aan, snel keek hij weg. "Maar.. Wat is dit?" vroeg ik terwijl ik iedereen stuk voor stuk aan keek. Liam begon "We hebben een vraagje.." Zayn ging verder "Je bent nu al zo een beetje familie voor ons.." Harry mompelde "Net.. Zoals de andere meiden.." Harry deed echt raar, ik moest straks maar eventjes met hem gaan praten. Louis ging weer verder "En onze tour is vervroegd.." En toen zei iedereen in koor "Wil je met ons mee?" Ik wist niet wat ik hoorde. Ik? Op tour? Met hun? Natuurlijk wou ik het graag, maar mijn moeder? Elize die ik al een paar dagen niet gesproken had? Eleanor kwam naast me op bed zitten, "Je hoeft niet nu te beslissen maar we vertrekken morgen, we zouden het echt heel leuk vinden. Maar we begrijpen je echt als je niet mee wilt!" Dat stelde me gerust, ik had mijn thee op en iedereen ging weer verder waar ze mee bezig waren. Ik zag Harry naar zijn kamer lopen, nu was het moment! Nu kan ik met hem praten, even later stond ik op en liep naar de andere kant van de gang, waar Harry sliep. Ik klopte op de deur en niemand antwoordde. Niet nadenkend liep ik naar binnen waar ik Harry op zijn bed zag liggen huilen. Ik zette hem recht op en begon hem te knuffelen. "Het komt goed, wat het ook is!" Met betraande ogen keek hij me aan, "Je vind het vast raar en kinderachtig dat ik zoveel verdriet daarom heb.." zei hij snikkend. Ik begon hem weer te knuffelen, "Nee, echt niet. Ik ben ook soms verdrietig om de kleinste dingen! Je kunt me vertrouwen, ook al kennen elkaar nog maar zo kort. Zoals jullie net al zeiden en soort familie!" Hij stopte met huilen en er verscheen een kleine maar zwakke glimlach op zijn gezicht. "Ik heb een hond, net gekregen, ik kan haar niet achterlaten als we op tour gaan. Ze is ziek en als ik haar meeneem dan kan niemand voor haar zorgen.." vertelde hij, ik begon mijn idee te vertellen "Kijk, eerst zat ik te twijfelen of ik wel mee wil.. Maar nu weet ik zeker dat ik mee ga, voor jou en jouw hondje! Ik ben net afgestudeerd voor dierenarts en ik zal voor haar zorgen, altijd!" Zijn gezicht klaarde op, zo blij had ik hem nog nooit gezien! Maar ja ik ken hem net twee dagen.. "Ik ga naar mijn moeder, alles inpakken en vertellen! Ik zie jullie vanavond!" Ik gaf Harry een kus op zijn wang en ik liep weg. Snel liep ik naar Niall en ik zoende hem. "Ik ga mee!" riep ik! "Nu ga ik snel naar mijn ouders en liefferd jij gaat mee!" En zo ging Niall mijn moeder ontmoeten..
Reacties:
Wow dat is dan wel een erg groot gat onder de deur!
Maar ik ga super duper snel verder lezen!
Ten eerste, ik vind het knap dat ze een fles wijn onder een deur kunnen schuiven haha.
Maar wel lekker romantisch. Wijn, kaarsjes, Niall en dan vooral de games
volgens mijn idee is het hondje niet Harry's probleem, maar het feit dat ze al bezet is door Niall.
Snel verderr
Whut hoe flikken ze het om wijn door een deurgat te krijgen ze zijn geniaal WAHAHAHAHA