Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » My life changed in one day, » 11: Free hugs and the tour begin!

My life changed in one day,

20 jan 2013 - 14:26

1160

7

493



11: Free hugs and the tour begin!

Tips zijn welkom!

Voordat we weggingen zag ik Harry naar beneden lopen, hij was weer helemaal vrolijk. Ik glimlachte naar hem en vroeg aan de rest "Hoeveel koffers mag ik mee?" zei ik een beetje plagerig. Waarop Liam antwoordde "Zoveel je wilt, die andere meiden hebben ook ongeveer drie koffers mee hoor!" Ik moest lachen, "Nou dan heb ik wel een tweede man nodig hoor, toch Niall?" Nu moest Niall ook lachen, maar hij knikte wel. "Harry, hup stap in! Jij mag de prinses haar koffers dragen!" zei Niall terwijl iedereen in de lach schoot. Maar op een één of andere manier ging Harry toch met ons mee.. We stapten in de jeep en reden naar het huis van mijn ouders. Eigenlijk zo ik over een week op mezelf gaan wonen maar dat idee is dus veranderd. "Hai mam!" Riep ik toen we eindelijk waren aangekomen, Londen is best groot! "Hé schat, wie heb je meegenomen?" Vroeg ze toen ze Harry en Niall uit de auto zag stappen. Ze stelde zichzelf voor, toen Niall zei dat hij de vriend was keek Harry naar beneden. Harry was toch ook gewoon een vriend.. Het was allemaal een beetje raar. Niall begon uit te leggen dat ik meeging op tour, als hun dat ook wouden. "Dat is geweldig! Onze dochter word beroemd! Natuurlijk mag ze mee!" was mijn moeders reactie. Niall was druk in gesprek met mijn moeder en Harry met mijn vader, ondertussen liep ik naar boven om mijn koffers in te pakken. Ik wist echt niet wat ik mee moest nemen dus riep ik Niall, die me niet hoorde. Dan maar Harry, hij hoorde het wel en liep naar boven. "Help, wat moet mee?" zei ik terwijl ik naar hem keek. Harry moest lachen om de troep die ik had gemaakt. "Nou kleren lijkt me handig! En schoenen, make-up, haar toestand, sieraden.." Ik glimlachte en bedankte hem maar toch had ik nog één vraag "Maar moet ik zomer of winter kleding mee?" "Beide." antwoordde hij "Kan ik nog helpen?" Nadenkend zat ik op het bed. "Je zou aan mijn vader of hij een klein make-up tasje voor me heeft?" Hij zei niks en liep weg, is dat een ja of een nee? Ik was nu bijna klaar, één koffer met zomerkleding, één met winterkleding en één met overige spullen. Alleen nog dat make-up tasje! Precies op dat moment kwam Harry met een roze panter print tasje binnengelopen. "Oh dankje!" zei ik en toen ik hem wou pakken raakte ik per ongelijk zijn hand aan. Harry moest blozen maar ik ging gewoon weer verder waar ik mee bezig was. Toen ik mijn laatste koffer dicht ritste wou hij naar beneden lopen "Alsjeblieft help me met mijn koffers?" Ik probeerde hem heel lief aan te kijken. Hij pakte twee koffers en ik één en dat tasje. Toen we beneden waren liep ik naar mijn ouders en mijn moeder begon te praten "Liefferd, je gaat een half jaar op tour en ik wil dat je deze foto van ons meeneemt en dit kettinkje. Bel ons zo vaak als je wilt!" Glimlachend gaf ik mijn vader en moeder een kus, Niall bedankte ze voor de thee en toen laadde hij en Harry de koffers in! Zo reden we weer weg. We kwamen aan bij het huis en een hele grote bus met de hoofden van de jongens blokkeerde het uitzicht, de tour bus. Zonder te weten of het mocht liep ik de tour bus binnen. Wat was die groot! Beneden was een soort van keuken en woonkamer in een en daar achter een game-kamer. Ik liep naar boven en zag de bedden staan, je kon ze aan elkaar schuiven als je samen wou slapen. En als je een beetje privé wou zijn kon je er een gordijn omheen doen. Handig! Ook hier stond een tv en een bank en achter alles was de badkamer en een honden kamertje, voor Harry. "Wat doe jij hier?" zei iemand met een hele zware stem, ik schrok en keek om. Het was Harry! "Haha grapjas!" zei ik lachend. "Luca?" Begon hij te schreeuwen en een klein schattig hondje kwam aan huppelen. De andere kwamen binnen lopen. "Ik had een super leuk idee om als afscheid voor de tour iets te gaan doen!" vertelde Louis terwijl hij een shirt pakte waarop met grote letters stond 'Free Hugs'. "We gaan iedereen die maar wilt knuffelen en op de foto!" Ik vond het echt een geweldig idee! Ik griste het shirt uit zijn handen en deed het aan. Iedereen volgde mijn voorbeeld en zo reden we naar het midden van Londen. Ik stapte meteen uit en rende weg en Niall rende achter me aan. Rennend pakte ik zijn hand en er kwamen steeds meer gillende fans aan. Ik knuffelde iedereen van meiden tot jongens, van kinderen tot oudere. Er werden veel foto's gemaakt en toen we ongeveer iedereen hadden gehad begon iedereen te roepen "Zoenen! Zoenen!" We moesten lachen maar toch zoende ik hem. Iedereen riep dingen en snel rende wij weg, iedereen zat al in de jeep en Zayn maakte een foto. Want Niall en ik renden hand in hand met een hele groep rennend achter ons aan. We stapten in en ik riep "Dat was echt cool!" Ik pakte Harry's arm omdat hij de enige was met een horloge en keek er op. Acht uur zouden we gaan en het is nu vijf uur, alleen nog eten dus. Hij trok zijn arm terug en ik begon te glimlachen. We waren weer thuis en we hadden nog anderhalf uur, iedereen wou nog douchen en ze hadden maar twee douches. Ik ging dan gewoon maar niet douchen, Harry had het zelfde idee. Ik ging op de bank zitten en deed de tv aan. Hij kwam naast me zitten en keek mee. "Ik vind het echt leuk dat je mee gaat!" zei hij terwijl hij me aan keek. Ik gaf hem een knuffel, Louis riep "GROEPSKNUFFEL!" En hij knuffelde mijn rug, Zayn knuffelde mijn linker zij en Liam mijn rechter. Niall maakte er een foto van en zette hem op twitter. Met de tekst ''Everybody loves Anouk!'' Iedereen liet me eindelijk los en ik liep naar Niall en pakte zijn hand. "Kunnen we gaan?" zei Perrie. Iedereen riep tegelijk "We gaan op tour!" We liepen met zen allen in de tour bus en gingen zitten. Onze eerste bestemming Nederland! Ik liep naar boven met Niall en hij drukte zijn lippen op de mijnen. Zo stonden we wel een paar minuten. Toen we stopte bleef ik boven maar Niall ging al naar beneden. Harry liep met Luca naar boven, wat ziet Harry er mooi uit! Nee, dat mocht ik niet denken. Alleen Niall is mooi. Ik voelde me aangetrokken door Harry, maar dat mocht niet. Ik pakte Luca over en zette haar in het honden kamertje. Snel liep ik weer naar beneden, ik wou alleen maar bij Niall zijn. Niet meer denken aan Harry, alleen aan Niall.


Reacties:

1 2

fallinlove
fallinlove zei op 20 jan 2013 - 19:26:
GROEPSKNUFFEL!!!!!
Ik wil ook deels zo'n leven
Maar dat kan helaas niet


PrincesLolly
PrincesLolly zei op 20 jan 2013 - 15:13:
Aahhww. GROEPSKNUFfEL!! Hahah!
Snel verder!