Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Teddy Lupos » Teddy Lupos 2

Teddy Lupos

30 maart 2009 - 18:13

263

1

354



Teddy Lupos 2

Teddy zit in de zweinstijn exspres. Daar ontmoet hij een jongen. Stijn

Teddy's uil Hedwig kraste. Teddy had haar van Harry gekregen voor zijn elfde verjaardag. Volgens Harry was het de slimste soort uilen die er bestaat. "Allemaal instappen.!" Het was tijd om te vertrekken. Teddy pakte snel zijn hutkoffer en liep naar de trein. Helemaal achterin vond Teddy nog een lege coupé. nadat hij zijn hutkoofer met moeite in de rekken had gehesen ging hij op de bank zitten. hij nam snel zijn uiterlijk aan dat hij had uitgezocht voor op zweinstijn. Hij zou het daar niet meer durven veranderen. Toen kwam er een jongen binnen. "Hallo mag ik hier komen zitten"vroeg de jongen. "Ja hoor er is plaats genoeg." "Bedankt, In de vorige coupé waar ik wou zitten joegen ze me gewoon weg. Nadat ik had gezeg dat mijn ouders niet konnen toveren. Is daar iets mis mee?"Ratelde jongen aan een stuk door. "Nee hoor, voor mij niet in ieder geval." "Wie wil er wat snoep" klonk het opeens door de wagon. Het snoepkarretje was aangekomen.
"Geef mij maar een Mars" zei de jongen. Teddy moets heel hard lachen. "Wat is er nou." De jongen keek je verbaast aan. "Gekkie, zoiets hebben ze hier niet. Ze hebben smekkies in alle smaken, pompoentaartjes en chocokikkers met plaatjes die je kunt verzamelen. "Geef me daar maar wat van" Zei de jongen verleggen. "Voor mij een paar chocokikkers en wat smekkie's." Nadat tddy betaald had. Vermaakte bijde jongens zich een tijdje met het raadde van de smaak van een smekkie en het bekijken van chocokikkerplaatjes. "Ik heet Stijn" zei de jongen na een tijdje. "Ik teddy"


Reacties:


Sweetlady
Sweetlady zei op 30 maart 2009 - 20:14:
snel verder.. Leuk verhaall komisch XD
xx