Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » SummerLove » 001

SummerLove

3 feb 2013 - 20:46

268

4

278



001

Dit is mijn eerste fanfic tips en tops zijn echt nodig :p

Overal waren lichten. Hard geschreeuw van meiden. Ik keek om me heen en bedacht me dat ik bij een concert was van... Ik keek wat beter. Oh my gosh One Direction. Huh ? Hoe kon dit. Ik kan me niet herinneren dat ik hier ooit naar toe ben geweest. Even later toen de boys uitgezongen waren was het pauze. Ik liep even weg en zag Niall naar me toe komen. DE Niall Horan van One direction kwam naar me toe lopen ! In een keer was er een vaag gepiep. Ik knipperde met mn ogen en besefte dat het een droom was. Een speciale droom. Ik drukte de wekker uit en liep naar de kledingkast. Ik pakte een jeans en een blouse en schone undies. ik liep naar de badkamer en ging me douchen. Ik deed mn kleren aan en liep naar de spiegel. ik keek mezelf aan. En zag een meisje met lang stijl blond haar. Ik pakte mn borstel en begon mn haren te kammen. Ik deed een knipje in en begon mn tanden te poetsen. Toen ik klaar was liep ik de douche uit en ging naar beneden. In de keuken aangekomen zag ik mn moeder zitten. ''Hey mam lekker geslapen ?''. ''Ja hoor schat''. Ik smeerde een broodje en ging even met mn moeder kletsen. Even later zag ik dat het al 10 over 9 was en pakte mn jas. Ik deed mn gimpen aan en liep naar de schuur. Ik pakte me fiets en liep de tuin uit. Daar stond mn vriendin Ilse al. ''Heey''. Ik stapte op mn fiets en samen fietsten we naar school.


Reacties:


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 25 feb 2013 - 20:25:
leuk!


jessiejessie
jessiejessie zei op 4 feb 2013 - 19:49:
cool


fallinlove
fallinlove zei op 4 feb 2013 - 14:57:
Leuk!! Ik ga snel verder lezen!!!


mntdew
mntdew zei op 3 feb 2013 - 20:21:
Haha, story of my life.....
Melding? Snel verder x