Hoofdcategorieën
Home » One Direction » SummerLove » 002
SummerLove
002
Op school aangekomen zagen we dat het hele schoolplein al leeg was.'' Kut !'' We zijn te laat ! Zo snel mogelijk liepen we de school in. We keken of de congierce in zn hok zat maar hij was er niet. We zagen de kans om weg te glippen en renden naar de kluisjes. ''He dames ?! Hier komen''. Teleurstellend liepen we naar de congierce toe en hij vroeg waarom we te laat waren. We legden het uit en kregen uit eindelijk een te laat briefje. ''En nu snel naar jullie les''. We renden naar de kapstokken deden onze jassen uit en liepen zo snel mogelijk de trap op.''Welk lokaal moeten we wezen?''. ''In lokaal 106''' zei Ilse. We gingen naar het lokaal en deden de deur open. Verbaasde gezichten keken ons aan. ''Dames ga op jullie plek zitten en geef jullie te laat briefjes maar''. Mevrouw Pot was altijd zo'n kreng. We gaven de briefjes en gingen zitten op onze plek. Mevrouw Pot ging al snel weer door met de les. Wiskunde. Aaargg wat haat ik dat vak. De dag ging gelukkig snel voorbij. Toen school uit was vroeg Ilse me of ik mee wou naar de stad om een ijsje te halen. Natuurlijk stemde ik in . We pakten onze fietsen en fietsden het schoolplein af. Even later waren we bijna op de helft toen er een leerling van school aan kwam fieten. Het was Kim. Kim was de pestkop van school samen met haar mee lopers. ''Hey bitch'' zei Kim. Ik probeerde wat sneller te fietsen want ik had de pest aan haar. Ilse kon me niet meer bijhouden maar Kim fietste al snel naast me. Kim trapte me van mn fiets af en toen hoorde ik getoeter van een auto. Een flinke pijnscheut ging door mn lichaam.
:oo ik ga gauw verder lezen!