Hoofdcategorieën
Home » One Direction » SummerLove » 004
SummerLove
004
''Dus Niall heeft me eigenlijk gered?''. ''Ehm ja'' zei Niall zacht. Hij zag er zo leuk uit met zn blonde haren zijn mooie blauw achtige ogen waar je gewoon in verzonk. Wacht ? Was ik nou verliefd op hem ? Nee dat kan niet. Ik bedoel niet zoals alle tiener meiden waren. Maar echt als vriendje en vriendinnetje. Hij keek me verbaasd aan toen ik in gedachten verzonken was. ''Hallo? Ben je er nog Lisa?''. Ik keek naar Ilse.''Ja hoor'' antwoorde ik snel. ''Lisa? zou je het leuk vinden ,als je beter bent, dan naar het concert te gaan? Ik kan vip kaartjes regelen samen voor jou en Ilse'''. ''Natuurlijk!'' Riepen ik en Ilse tegelijk. Mijn gezicht klaarde weer op. Ik wou naar Niall toe om hem een knuffel te geven. Ik had niet veel pijn ofzo ik zou wel snel weer naar huis kunnen dacht ik. Niall spreide zn armen en ik omhelsde hem. Ilse staat daar maar te ahw'en. Het voelde echt fijn. Hij voelde vertrouwt en ik begon hem steviger te knuffelen. Niall lachte en Ilse ook. Ik deed een stap achteruit en zag de dokter binnenlopen. ''Hallo'' begon de dokter. ''Goed nieuws, je mag straks weer naar huis.''De klap is toch niet zo erg geweest''. Ik liet een zucht ontsnappen en begon te lachen. Ilse en Niall lachten ook mee. Toen de dokter weg was kwam mn moeder en had de koffer bij haar. ''Zal ik je spullen inpakken?'' Vroeg ze. ''Als je wil mag dat mama bedankt''. ''Ik help u wel '' zei Ilse. Ik keek haar dankbaar aan. Toen mn moeder en Ilse even later even de kamer uit liepen, kwam Niall naast me zitten. Toen hij zeker wist dat mn moeder en Ilse weg waren bracht hij zn gezicht steeds dichter naar mijn hoofd. Langzaam raakte zijn lippen de mijne.
Reacties:
Aaaaaaawwwwhhhhh!!!!!!! How romantic! Ik ga snel verder lezen.
Hij noemde haar babe....