Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » SummerLove » 005

SummerLove

4 feb 2013 - 19:18

371

5

234



005

Ik keek hem aan en zag weer die betoverende ogen. Maar die kus... die kus was echt het speciaalste ooit. We hoorden Ilse en mn moeder aankomen en hij ging al snel weer normaal zitten. Ik keek naar hem. Ilse kwam binnen lopen en zei:''Nou Lisa we zijn er klaar voor hoor!''. ''Kom maar mee!''. ''En Niall dan?'' vroeg ik. ''Ik ga wel mee'' hoor ik Niall zeggen. ''Alleen ik moet rond 5 uur wel weer terug naar de andere boys anders worden ze boos''. ''Is goed!''. Niall stond op en ik ging langzaam het ziekenhuis bed uit. ''Kom kom'' drong Ilse. Ik liep de kamer uit zonder achteruit te kijken.

''Dus hier wonen jullie'' zei Niall. Toen we binnen waren vroeg ik aan mn moeder of ik samen met Niall even naar mn kamer mocht. Ilse was ondertussen naar huis gebracht dus hadden we mooi even een tijdje voor ons zelf om te kletsen. ''Ja hoor ga jullie gang maar''. We liepen naar boven. ''Wat is je moeder toch lief'' begon hij toen we inmaal op mijn bed zaten. ''Hahah bedankt Niall''. Ik ging achterover liggen. Ik was moe. Opeens hoorde ik Niall naast me ploffen. Ik kende hem niet eens heel goed maar het klikte al wel. We begonnen te praten over van alles en nog wat. Toen hij me opeens verschrikt in mn ogen keek. ''Wat is er?''. ''Ik moet gaan Harry kookt vandaag en ik ben dol op eten dat weet je'' zei Niall met een grijns. We stonden op. Ik wou uit mn kamer lopen toen hij me een kus op mn wang gaf en een briefje in mn hand drukte. ik wou het briefje openen maar hij zei: ''Hoho babe open die straks maar eerst ga je me uitzwaaien'' zei hij met een zielig gezichtje . ''Hahah okee dan omdat je zo zielig bent''. We liepen naar beneden hij trok zn jas aan en liep naar de deur. Toen hij even later weg was rende ik naar boven. Ik pakte het briefje en zag zn mobiele nummer staan. Ik was zo blij dat ik gelijk mn Iphone pakte en hem in mn contacten lijst zette. Ik stuurde hem een smsje.
Hayy Niall,
Kom je snel weer langs ?
xxx Lisa


Reacties:


Team1D
Team1D zei op 23 april 2013 - 23:11:
Ik word hier jaloers op een nep meisje omdat ie haar babe noemt

Ze noemen alle directioners "babe"


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 25 feb 2013 - 20:31:
eens met fallinlove, alleen dan met Zayn


jessiejessie
jessiejessie zei op 4 feb 2013 - 20:08:


fallinlove
fallinlove zei op 4 feb 2013 - 20:04:
Wow!! Zou ik ook wel willen maar dan van LIAM


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 4 feb 2013 - 19:43:
Godsiemikkie,
toen ik een ongeluk kreeg kreeg ik zo'n vieze oude ambulancemedewerker. Ik wil ook Niall hebben!
The lucky bastard