Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » SummerLove » 006

SummerLove

4 feb 2013 - 21:23

307

6

412



006

Bedankt telkens weer voor die super lieve reactie's ik had nooit verwacht dat mn eerste fanfic wel goed in de smaak viel. Zoals jullie zagen was het vorige hoofdstuk langer dan de andere en dat wil ik zo houden :) Als dat lukt tenminste moedig me aan :p

Even later zag ik dat ik een berichtje terug had gekregen.

Sure Zullen we morgen afspreken ? Ik geef je mn adres wel:
x-x-x-x-x-x-x-x-x-x
Dan kun je de andere jongens ook ontmoeten.
xx

Ik lachte en stuurde een smsje terug.

Dat zou ik echt heel leuk vinden ! Is het goed dat ik morgen twee uur kom ?
xx

Weer een smsje van Niall terug.

Is goed ! Ik kijk er al naar uit !
xx

Ik legde mn mobiel weg en besefte me dat het al half 12 was. Ik trok mn kleren uit en deed schone undies aan. Ik poetste mn tanden en ging in bed liggen. Ik pakte mn mobiel weer en ging wat op twitter zitten. Ik zag dat Niall me volgde ik lachte. Zou hij me leuk vinden ? Laat ik daar maar niet aan denken. Ik besefte dat ik morgen een leuke dag zou krijgen ik zou de andere vier jongens ontmoeten hoe uber cool was dat ?! Ik legde mn Iphone weg en viel daarna in een diepe droomloze droom. Toen ik wakker werd zag ik dat het al 12 uur was! ik ging snel naar de kledingkast. De plek waar ik me thuis voelde. Wat zou ik aan doen ? Ik keek even rond. Een rokje ? Met een topje ? Neee te simpel ! Ik pakte een strak jurkje met een legging en schone undies. Ik liep naar de badkamer en ging onder de douche. Niet zo lang maar 10 minuten ofzo. Ik moest wel opschieten. Ik droogde me af trok mn undies aan en de kleren. Daarna kamde ik mn haren weer en poetste mn tanden. Ik liep naar beneden de keuken in en merkte dat mn moeder er niet was. Ze was vast boodschappen aan het doen. Toen het kwart voor twee was vertrok ik. Ik deed gympen aan en deed mn haren nog even snel goed. Ik ging naar de schuur en pakte mn fiets.


Reacties:

1 2

fallinlove
fallinlove zei op 4 feb 2013 - 21:14:
Leuk!!! Snel verder!!