Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » SummerLove » 007

SummerLove

5 feb 2013 - 19:44

333

4

227



007

BAM !!! Hoofdstuk 007 !

Toen ik er was zag ik een mega groot wit huis. Ik zette mn fiets neer en zag auto's staan. Ik liep naar de deur voordat ik kon aanbellen deed Niall de deur al los. ''Heeey babe''. ''Hay Niall'' zei ik giechelend. ''Come in'' en hij wees naar binnen. Ik liep naar binnen en zag 4 jongens op de bank zitten. Ze stonden gelijk op. ''Duss dat is je vriendin Niall'' begon Harry te plagen. Ik bloosde. Harry kwam naar me toe lopen en begon gelijk te praten. ''Zo is het wel genoeg Harry'' zei Zayn en kwam naar me toe lopen ook hij stelde zich voor daarna volgde Liam en Louis nog.

pov harry
Wat een leuk meisje. Niall heeft maar geluk met haar... Ik heb geen vriendin.
Lisa keek me aan alsof ik gek was. O nee had ik het hard op gezegd ?! ''Wat zei je net Harry?''.''Euhh niets hoor'' probeerde ik zo normaal mogelijk te zeggen. ''Zullen we met zn allen een filmpje pakken ? Of willen de tortel duifjes alleen zijn?'''. ''Mmm andere keer misschien?'' zei Niall. ''Ok, jullie willen dus alleen zijn'' zei ik met een grijns.

pov Niall
''Is het goed als we naar boven gaan?''.''Natuurlijk maar geen vieze dingen doen he!'' zei Zayn.''Ughh hou op iedereen!''. Ik pakte Lisa bij haar hand en trok haar mee naar boven, naar mijn slaap kamer. Mijn kamer binnen gekomen drukte ik een kus op Lisa's voorhoofd. Een klein kusje op haar wang, neus en langzaam ging ik naar haar mond. Van een kleine kusjes geven werd het zoenen. Ik drukte haar tegen de muur en Lisa ging wat omhoog. Ze deed haar benen om me heen en we begonnen weer te zoenen. Lisa schrok toen ik bijna wou 'tongzoenen'. ''Wat is er Liz''.''Ik..Ik weet het niet.. Ik bedoel we hebben nog geen eens verkering ik vindt het heel leuk ofzo''. ''Wil je dan mn vriendinnetje zijn?'' vroeg ik. Lisa bloosde, ze begon daarna te giechelen en zei: ''Ja Niall Horan ik wal jou'n vriendinnetje zijn''.


Reacties:


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 25 feb 2013 - 20:34:
CUTEE


fallinlove
fallinlove zei op 5 feb 2013 - 20:00:
AAWWWHHH!!! Snel verder


jessiejessie
jessiejessie zei op 5 feb 2013 - 19:59:
maak NU snel een deel 8 i need more
super toppie xxx


1Dlover
1Dlover zei op 5 feb 2013 - 19:50:
geweldig,
snel verder hoor xx