Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » SummerLove » 008

SummerLove

5 feb 2013 - 20:31

587

7

322



008

Nog een hoofdstuk erachter aan gedumpt.

pov Lisa
Ik een glimlach op Niall's gezicht groeien. ''Wat zou je er van vinden om bij me te slapen? Het is tenslotte toch vakantie''. ''Offcourse''. Ik pakte mn Iphone en smste mn moeder over Niall's idee. Mn moeder smste terug dat het goed was. ''Het mag''. ''Gaan we zo dan je spullen ophalen?''. ''Is nu ook goed?''. ''Ok Kom'' hij gaf me een kusje en pakte mn had we liepen naar beneden. ''En gezellig?'' begon Harry. Ik gaf geen antwoord. ''Lisa gaat bij ons slapen vanavond dus we gaan haar spullen ophalen''. ''Gezellig!'' kregen we als antwoord terug van Harry. Niall liep naar de gang en pakte onze jassen. ''Kom je?''. Ik liep naar hem toe pakte mn jas en deed hem aan. Hand in hand liepen we naar buiten. ''Zullen we met de auto gaan?''. Een glimlach zei al genoeg. Hij pakte auto sleutels uit zn jas zak en liep naar een auto toe. Hij hield de deur voor me open. ''Stap maar in madame''. Ik moest lachen en stapte in.

Ik deed de huis deur open en stapte naar binnen. ''Heey mam we komen de spullen ophalen!''. ''Doe maar snel want ik krijg zo bezoek van mijn collega van het werk om iets belangrijks te bespreken''. ''Ok''. We liepen naar boven. Ik deed de deur open en Niall liep meteen naar de kledingkast. Alsof hij mn slaapkamer al helemaal uit zn hoofd kende. Hij gooide er een weekend tas uit. Ik moest lachen. ''Pak je spullen dan babe''. ''Tuurlijk schat :p''. Ik liep ook naar mijn kledingkast waar Niall een kus drukte op mn wang. Even later zoenden we even. ''Ik ga mn spullen inpakken anders wordt mam boos''. Ik deed de deur open van de kast. Niall stond voor me en hield de tas open zodat ik alles er in kon leggen. Ik pakte als eerst schone undies. Toen Niall weg keek deed ik ze er snel in. Niall moest lachen. ''We zijn nu toch vriendje en vriendinnetje? Je hoeft niet bang te wezen?. Ik lachte en ging verder met de tas in pakken. Ik pakte wat broeken, t-shirts, twee jurkjes, een sweater en een trainings broek. Ik liep verder naar de badkamer en pakte daar alle benodigde spullen. Toen we uiteindelijk klaar waren liepen we weer naar beneden. ''Doeg mam k smsje wel'' zei ik hard. Toen zag ik dat er een man op de bank me verbaast aan zat te kijken. ''Sorry ik ga al'' zei ik met een rood hoofd. We liepen de deur weer uit en stapten de auto in.

Weer bij Niall en de andere hun huis gekomen gingen we gelijk naar boven om de spullen een beetje op hun plekje te leggen. ''This is your room'' zei hij met een glimlach. Ik keek de kamer rond het had alles wat ik nodig had. Een kledingkast, bed, spiegel en een kastje naast mn bed. Ik liep de kamer binnen en legde mn spullen een beetje op zn plaatsje. Toen ik klaar was zei ik ''Schat ben klaar''. Tot mn verbazing stond niet Niall maar Harry in de deur met een grote grijns op zn face. Ik schrok. ''Hoho ik bijt niet'' zei hij met een knip oog. Hij liep de kamer binnen en ging op mn tijdelijke bed zitten. Ik ging naast hem zitten. ''Wat is er?'' begon ik. ''Uhh niks ik wou gewoon even kletsen ik verveel me''. Even later toen we zo'n beetje uitgekletst waren was het een tijdje stil. Langzaam kwamen zijn lippen dichter bij de mijne.


Reacties:

1 2

1Dlover
1Dlover zei op 5 feb 2013 - 21:22:
awwwww,
snel verder hoor!
super nieuwschierig!


jessiejessie
jessiejessie zei op 5 feb 2013 - 20:42:
Harry niet zo stout ze is van Naill