Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » SummerLove » 009

SummerLove

7 feb 2013 - 13:04

432

4

286



009

Sorry :( Ik kno gister niet uploaden omdat ik moest helpen op de open avond van school. En ik kan ook niet eerder meer uploaden dan zondag avond ook sorry hiervoor !! Maar geniet van de stukje die ik vandaag nog kan uploaden :)

''Harry ! Wat doe je in vredesnaam !'' zei ik boos. ''Ik vindt je leuk babe'' en hij probeerde me weer te zoenen. ''Harry kappe nu dit wil ik niet !''.''Je weet dat ik Niall leuk vindt, gek !''. ''Jeetje doe niet zo chagrijnig !''. ''Donder op nu !!''. Ik was super boos op hem hoe kon hij dit doen ?! Harry stampte boos weg. Hij keek nog even achterom ik keek hem boos aan. Ik viel achterover op mn bed. Ik begon te huilen.Ineens voelde ik een hand op mn schouder. Het was Louis. ''Wat is er?''. ''Ik.. Ik..'' begon ik en begon weer te huilen. ''Zeg maar Lisa je kunt altijd alles tegen me zeggen''. Ik moest een beetje lachen maar dat ging al snel weer over. ''Harry wou met me zoenen...''. ''Wat ?! Hoe kan hij dat doen ? Hij weet toch dat Niall ziels veel van je houd?''. ''Nou waarschijnlijk niet dus''. ''Het komt goed Lisa ik beloof het je'' begon Louis me te troosten. Weer een traan rolde over mn wang. Ineens kwam Niall de kamer binnen lopen. Oh nee wat moest ik zeggen ? Hij keek verbaasd naar mn betraande gezicht. ''Euhh.. Wat is hier aan de hand?''. Ik wou net mn mond open doen toen Louis zei: ''Laat maar Lisa ik zeg het wel''. ''Harry wou haar zoenen Nialler''. Weer barstte ik in huilen uit. ''I cant believe it'' zei Niall met een rare toon in zn stem. ''Ik ga die klootzak in elkaar slaan! Hoe durft hij?!''. ''Niall , nee niet doen !'' maar Niall was al weg. Louis vloog hem achterna. Nog steeds huilen liep ik stilletjes mn slaap kamer uit. Ik hoorde geschreeuw beneden. Ik wou net de trap aflopen -eigenlijk rennen- toen ik zag dat Niall een stomp in Harry's gezicht gaf. ''Nee Niall!!''. Niall keek me aan zijn ogen, die zal ik nooit meer vergeten, zijn mooie blauwe ogen die nu ineen keer vuur waren. Een woeste blik op zijn gezicht. Louis kwam net tussen de jongens toen Niall Harry bijna weer een klap wou geven. Ik zag het verdriet in Harry's ogen, de woede in die van Niall en een geschrokken blik van Louis. ''Wat is hier aan de hand?'' schreeuwde Zayn hard terwijl hij de trap afstormde. ''Lisa!'' zei Zayn en hij trok me mee aan mn arm op naar de keuken. ''Wat is er gebeurd?''. ''Harry..''. ''Ja ? Wat is er met hem?''. ''Harry probeerde me te zoenen'' zei ik zacht toen ik zag dat Zayn een zachte blik in zn ogen had. ''Het komt zeker goed i promise, Niall kalmeert altijd heel snel''. ''Ik hoop het'' zei ik.


Reacties:


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 25 feb 2013 - 20:40:
oeeeeee


jessiejessie
jessiejessie zei op 8 feb 2013 - 6:58:
ik ga snel verder lezen


fallinlove
fallinlove zei op 7 feb 2013 - 19:08:
Ik ga snel verder lezen.


1Dlover
1Dlover zei op 7 feb 2013 - 16:36:
Omg, snel verder !!