Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » SummerLove » 010

SummerLove

7 feb 2013 - 17:24

500

7

334



010

pov Niall
Hoe durft hij ooit mijn Lisa te zoenen ? Hoe durft hij ! Louis probeert me te kalmeren alsof dat lukt. Ik zit op de bank en zie Harry boos naar me kijken hij heeft een blauw oog. Ik kijk de keuken in en zie Zayn Lisa troosten. Dan komen ze samen de woonkamer in Zayn heeft zn arm om haar heen geslagen zodat zij ook kalmeert haar ogen zijn zo rood als bloed. Stil komt ze naast me zitten. ''Niall... Wil je even mee naar boven?''. Voordat ik antwoord kan geven sleept ze me mee en doed de deur van mijn slaap kamer open. We gaan zitten op het bed, het blijft een tijdje stil. ''Liz... Het spijt me...''.''Ik weet het... En ik snap ook dat je boos bent maar ik ga hier niet blijven als jullie het niet goed maken ik ga niet tussen twee jongen staan/zitten die ruzie hebben''. ''Ik begrijp het Liz maar ik kon het niet laten. Ik bedoel hij weet dat ik super gek op jou ben''. ''Ik begrijp het...''.
''Lisa ? Ben je boos op me?''. ''Nee joh gekkie'' en ze gaf me een kus. ''Wil je het alsjeblieft weer goed maken? Voor mij?'' vroeg ze met puppy oogjes. Zou ik het doen ? ''Okee, maar als hij het nog een keer flikt dan gaat hij dood''. Ik stond op zonder wat te zeggen en ging de trap af. Lisa ging me stil achterna hopen dat ik haar niet zag maar ik zag haar wel. ik keek de woon kamer rond hier was geen Harry te bekennen. Misschien in de keuken ? Nee ook niet.
Na even later het hele huis hebben onderzocht ging ik naar Louis ''Weet jij waar Harry is?''. ''Uhmm ja hoezo?''. ''Ik ga het goed maken'' en ik keek naar Lisa. ''Oko hij ging naar het park succes''. Ik bedankte hem en trok mn jas aan Lisa wou ook me zag ik want ze kwam naar me toe lopen. ''Blijf jij maar heer babe het komt wel goed'' en ik drukte een kusje op haar voorhoofd. Ik sloot de voor deur en liep naar de auto's.

pov Harry
Ik zat in het park op een bankje denkend over wat er was gebeurd. Een paar mensen keken me raar aan vanwege mn blauwe oog. Er waren wat kleine kinderen aan het spelen en vogels floten en vlogen rond. Ineen keer kwam Niall er aan lopen. ''Harry ! Niet weg gaan alsjeblieft'' Niall aangekomen kwam naast me zitten. ''Harry het spijt me jongen''. ''Nee Niall het spijt mij... Ik had haar niet -bijna- mogen zoenen''. ''Heb je met haar gezoend?''. ''Hahahh nee je verstaat mee verkeerd ik had bijna met haar gezoent''. ''Oowh zeg dat dan''. We schoten allebei in de lach. ''Kom je mee? Dan gaan we naar huis Lisa wacht op ons''. ''Okee''. We liepen samen naar de auto ook al was het niet ver rijden naar huis toe. Een paparazzi maakte een foto van ons maar dat boeide ons niet want het was weer goed !


Reacties:

1 2

1Dlover
1Dlover zei op 7 feb 2013 - 20:07:
super leuk,
snel verder!


fallinlove
fallinlove zei op 7 feb 2013 - 19:11:
Leuk!!! Snel verder