Hoofdcategorieën
Home » Overige » Crazy Dagboek... » Maandag 17 September - Mijn eerste dag.
Crazy Dagboek...
Maandag 17 September - Mijn eerste dag.
Leukk. Een nieuw school. Een nieuw aartsvijand. Een nieuw dagboek. Ik denk niet dat dit mijn droomschool word, maarja!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ik denk dat mijn moeder haar hersens verloren hebt.
Nou, dit is waarom:
De dag begon toen ik naar een nieuwe school ging, Western Paardrij School.
WPS voor kort.
Ik hou namelijk veel van paarden, en mijn vader heeft deze prive-school voor mijn geregeld.
Ik. Dank. Mijn. Vader. Een. Miljoen. Keer.
Maar mijn moeder...!!!
Het leek dat vorig jaar ik de ENIGE ben zonder een mobiel.
EN DAT GA IK WEER NIET LATEN!!!!
Dus ik vroeg voor de 4556013 keer of ik een iPhone of teminste een smartphone mocht. Maar je weet natuurlijk wat Mama zei!!
NEEE!!
En nee, nog een keer nee en de driehonderste keer nee.
Ze zei dat, of ik naar Western Paardrij School ging of een iPhone.
En dat was echt een MOEILIJKE keuze!
Maar Mama gaf mij een boekje, met allemaal witte paginas.
EEN DAGBOEK!!!
Dankje miljoen keer, mammeke!
Ik hoopte echt dat Mama mij een smartphone zou geven, maar dus nee.
Dus ik ging naar school...
AARTSVIJAND GEZIEN!! ALARM!! AARTSVIJAND GEZIEN!!
Ze heet Jessica Zomers en is DE ENIGE ECHTE PAARDENHATER.
Dus ik denk waarom ze op WPS zit?!
Nou, ik schrijf mijn dagboek met gebroken rugbotten.
Nou, het was zo:
Wij kozen een leasepony voor de week. Ik koos Daydream, een witte merrie van vier jaar oud. Jessica koos natuurlijk weer de beste paard, Topper Boy, een zwarte Arabierenhengst van zeven jaar oud. Hij won de Grand Priz vijf keer en was voor een miljoen euro te koop. Nou, omdat ik maar eerder 1x op paardrijen was, en dat was toen ik VIER JAAR was, kende ik het niet zo goed, en viel ik onderweg naar Beginnersles in een ruiterpad. De meeste stopten, maar natuurlijk stopte Jessica niet. Ze liep dwars op mij heen, en ik voelde een pijnscheut, en toen zag ik niets dan alleen maar zwart...
Reacties:
Geweldig! ga zo door!
Mensen kraken hier denk ik niet af...
Ik in ieder geval niet. ik zou graag een melding van je willen... Zijn tips wel welkom? zo niet lees het stukje hier onder dan maar even niet...
Gebruik iets minder hoofdletters (caps lock) dat is duidelijker te lezen. Maar het is zo nu en dan wel grappig dus het mag wel blijven, om iets nadurk te geven kan je gewoon een ! plaatsen.
Nou ja dat was de tip, btw... i don't hate horses, i love horses, zo ie zo ik ben een dieren freak (mam verklaard me voor gek dat ik reptielen en spinnen en dat soort diertjesleuk vind... ) Je hebt een geweldige schrijf stijl die je zeker heel ver kan ontwikkelen!
@Aimeery, dankje! Natuurlijk zijn tips welkom
OK nu ben ik zelf crazy.