Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Crazy Dagboek... » Donderdag 20 September - Mijn Gebroken Botten

Crazy Dagboek...

16 feb 2013 - 12:36

270

2

234



Donderdag 20 September - Mijn Gebroken Botten

Ik werd wakker en zag dat ik in een witte kamer was.
Ik gilde hard en iemand kwam toe rennen.
"Hallo, meisje" lachte ze. "Ik ben Dokter Witteburg, maar noem mij Jennifer."
"Eh, hallo, Dokter- Ik bedoel Jennifer," zei ik nerveus. "Waarom ben ik hier?"
"Je hebt drie van de rugbotten gebroken. De twee zijn geopereerd, maar de laatste word nog geopereerd," zei Jennifer. "Iemand op Western Paardrij School heeft per ongeluk op je gestapt. Nog niemand wist wie."
Toen kwam mijn zus Debbie eraan rennen. "Lyly! Lyly!" gilde ze. "Je was drie dagen bewusteloos geweest."
"Oh, drie...? Oh ja, vandaag is het Donderdag," zei ik, met een sluwe blik op de kalender.
"Debbie, ga maar even weg," zegt Jennifer. "Lyly heeft nog rust nodig."
Debbie liep weg.
"Lyly, ik ga een slaapmiddel spuiten," zei Jennifer. "We moeten je botten opereren zonder gilletjes en auwtjes. Dus het is het beste als je slaapt."
"Oki," zei ik, nerveus. Ik viel in slaap en droomde dat Jessica afgemaakt door Topper Boy.

Drie uur later...

Ik werd wakker. Een lachende Jennifer stond aan mijn bed. "Je laatste bot is geopereerd," zei ze. "Je mag over een week naar huis."
"Oke," zei ik, hopend dat Jessica's beurt op Topper Boy dan voorbij is.
"Kijk, je zus Debbie heeft bloemen en een boek voor je gekocht," zei Jennifer.
Ik keek op mijn tafeltje. Daar stond witte rozen en een boek genaamd Hoe vecht je tegen je vijanden.
"Aaah, wat lief!" riep ik. "Debbie heeft niet vergeten dat ik zo van wit hou."
Ik las een stukje in de boek en na een snuif in de rozen, viel ik in slaap. Ik droomde dat de witte rozen vol slaapmiddel zat.


Reacties:


xHorssseex zei op 16 feb 2013 - 13:49:
Yeah, denk dat ik verder ga schrijven... BTW, danku. Soms ben ik te lui om dat soort woorden te verbeteren


Aimeery
Aimeery zei op 16 feb 2013 - 12:46:
gaaf! Go on!

Btw (niet rottig alleen maar om beter te worden)het is ruggengraat niet rugbotten...
Let een beetje op dat soort namen, Ooit gehoort van de uitdrukking: schrijven is onderzoek doen? als je ergens over wilt schrijven zorg dat je veel onderzoek doet! dan snap je waar je over schrijft

Voor de rest je schrijft fantastisch