Hoofdcategorieën
Home » Overige » Crazy Dagboek... » Vrijdag, 21 September - Terug naar WPS
Crazy Dagboek...
Vrijdag, 21 September - Terug naar WPS
Hoeraaaaa!!!
Ik ben weer he-le-maal beter!
Mijn ruggengraat doet geen pijn meer en Jennifer zei dat ik terug mocht.
Whoepie!
Om het te vieren kocht Debbie mij een nieuwe poetskist en een cap.
Dubbel whoepie!
Ik hou zo van Debbie! Zij is heeeel erg lief en zacht.
Trakteert vaak.
Ik denk dat zij zo een iPhone aan mij trakteert!
Debbie, you're the best!
BTW, Debbie is zestien jaar oud. Pas net.
Ik ben twaalf, September de 28ste word ik 13.
BFF gezien! BFF gezien!
Ze heet Ilona Meijers en is superlief. Ze heeft een jonger zusje van zes.
Ze deelt een kamer met mij. Ze rijdt op Gina, een bruine merrie.
Ilona was Jessica's BFF. Maar toen merkte ze pas dat ze een verwaande is. Ilona haat verwaanden.
Ilona is 14 jaar oud. Ze is op Oud & Nieuw jarig, precies middernacht.
Ze heeft een eigen pony, Jasper. Maar Jasper heeft last van lichte paardenkoorts. WPS dierenarts zei dat Jasper wel in de vakantie beter was.
Ik wist pas nu dat Ilona's moeder een paardenranch heeft. Ilona heeft vier paarden, maar Jasper is haar favoriet. Ze heten Jasper, Edward, Rosalie en Alice. Dat komt omdat Ilona een Twilight fan is
Ilona zegt dat de boek van Debbie heel handig is. En ik bof met zo'n zus dat mij een heel Apple Store wil kopen
Nou, ik ben weer een beetje geraakt met de Westernlessen. Ik denk dat ik even een Trail-les ga doen. Even een opwarmertje
Nou, mijn Trail-les begint om vijf minuten. Dus effe kappen. Tot morgen...
PS. Ilona heeft ook een dagboek. Het heet "Peace Diary".
Gaaf!
Tip gebruik geen smileys... het is namelijk net als of je een heel groot smsje leest terwijl het een dag boek is... Tuurlijk iemand bebruikt best smileys in ene dagboek... maar niet van die socialmedia smileys maar zelf tetekende let daar wel een beetje op.
Voor de rest!
Geweldig dat je zo enthousiast schrijft!
Snel verder want ik lees dit met plezier!