Hoofdcategorieën
Home » Overige » Crazy Dagboek... » Zaterdag, 22 September - De Trail-race
Crazy Dagboek...
Zaterdag, 22 September - De Trail-race
Whoeeaaa!!!
Het.Is.08:50.Ik.Ben.Te.Laaaaaaaaaaaaaaat!!!
:-(
Wij hebben een extra Trail-les omdat volgende maand een Trail-race is!
Ik ben zo GEK op Trailen!
En om 08:55 begint de Trailoefening.
Just 5 more minutes!
Ik wil echt het beste zijn, want er mag alleen 1 van WPS meedoen aan de Trail.
Wij zijn versus LHS.
Western Paardrij School VS Luxury Horseriding School.
En NaTuUrLiJk wint LHS dan als de beste niet worden gekozen.
Ze kozen Topper Boy, en nu de ruiter nog.
Wacht, ik moet nu gaan... Oh, wacht effe, een bericht van Ilona:
Hey Lyly,
De Trail-les is gestopt!
ALLEMAAL door Jessica.
Ze deed alsof Maartje, een meisje bij mij in de Western Pleasureklas, Jessica's been heeft doorgetrapt. Jaja, ik geloof het niet.
Jou Ruggengraat is veeel belangrijker.
Maar nu gaat de Trail-les dus niet door, al omdat een drama queen niet kan komen.
Dus vrije dag dan maar.
Zie je onder de grote eikenboom bij de vijver in de WPS Park.
X-O-X-O Ilona
Aaargggh! :-( Weeer gestopt door Drama Queen! )-:
Ik rende met volle macht naar de park. Ilona stond te wachten.
"Echt erg, he, de mensen gelovenzelfs in Jessica!" riep ik.
Dat had ik niet moeten zeggen. Een Jessica in krukken hupte naar me toe.
"Wat, mij niet geloven? Wil je een vechtpartij?" zei ze, terwijl ze haar lange wimpers knipperde.
"Euuh, je kan toch niet vechten met je gebroken been?" probeerde Ilona.
"Oh ja, dat doet verschrikkelijk veel pijn. Nou dag!"
Argh, wat zou ik graag die Drama Queen's rotte vissekop in een barbeque willen braden!!! @@#$$%**%!!!!!
whahaha
Argh, wat zou ik graag die Drama Queen's rotte vissekop in een barbeque willen braden!!!
Geniaal!
Ga gauw verder want ik hoouuuuu van dit verhaal! op het moment... ik heb geen tips! je gaat goed vooruit man!