Hoofdcategorieën
Home » Overige » Crazy Dagboek... » Zondag, 23 September - Nieuwe BFFS en Partaaay!
Crazy Dagboek...
Zondag, 23 September - Nieuwe BFFS en Partaaay!
Ik heb nieuwe BFFs!
Ze heet Danielle en is, zoals alle BFFs, zuperdepuper lief.
Mijn andere BFF is Nickey. Zij is een beetje jonger, ze is net 11 jaar.
Ik en Ilona zijn al 12 jaar. Danielle is 13, ze wordt op December de 2ste 14.
Nickey is lief en aardig. Ze is zacht en iedereen houdt van haar. Maar Nickey zegt dat zij toch ons leuker vindt. De enige wat ik niet snap over haar is dat ze mijn jonger zusje Zhara ook leuk vindt.
Zhara is een complete irrigirl. Ze is vier jaar jonger dan ik ben.
Ze is bijna acht. Op October de 12ste wordt ze 8.
Ilona wordt 13 op November de 7de.
En Nickey? Ze is vandaag jarig, duuh!
Daarom schreef ik ook Nieuwe BFFS en Partaaay! !!!!
BTW, Danielle heeft een kleiner zusje van 10. Ze heet Samantha. Ze is met Zhara BFFs. Ze delen ook BTW een kamer.
Danielle, ik, Nickey en Ilona slapen ook in dezelfde kamer. We hebben twee hoogslapers, met daaronder een mattras. Ik stelde voor dat de lichtste boven gaat liggen, en de zwaarste onderaan. Ik en Nickey deelden een bed, Nickey boven en ik op het mattras. Ilona en Danielle ook, Ilona boven en Danielle beneden.
We besloten een clubje te organiseren... Het heet Diary Freaks.
Ik ben donkerbruinharig en Zhara ook. Maar zij is een beetje lichter.
Ilona heeft pikzwart, steil haar. Haar haar komt ongeveer over haar borst.
Danielle heeft oranje-bruin haar, dat golvig is. Samantha heeft rood, krullig haar.
Nickey heeft zwart, krullig haar. Veel meer krullig dan Samantha.
Als het Samantha VS Nickey was, had Samantha alleen maar vage golfjes.
Joepi voor NickNick!
Onze bijnamen zijn:
Ik (Lyly)
Ly of Lynne.
Ilona
Illoon of Ilone.
Nickey
Nick of Ni
Danielle
Daantje of Danie
Samantha
Sam of Mantha
Zhara
Zaartje of Zara
Nickey's Par-Tay was heel leuk!
Nickey deelde uit paardenbroche's en iPhones (echte)
Ze zegt dat haar ouders heel rijk was en het wel verplicht was om een elektroniek op haar verjaardag te trakteren. Ze was ook een dagboek-freak, zoals alle andere leden.
Ze zei dat ze op haar eigen pony reed. Haar pony heette Julie, en was een palomino New Forest Pony.
Nickey had een eigen iPhone, iPad, iPod, iPad Mini, een superluxe Apple mac (die iMacs, met supergrote beeldenscherm), een superluxe blauwe camera met internet, een Kindle (met internet, dus je kan internetten), en zo veel meer. Nickey zei dat ze het niet zelf wou, maar het geboortekados waren.
Wow, ik zou in een rijke famillie willen wonen. En bij sommige maakt het je een beter mens, want dan zou je weten hoeveel je ouders voor je lijden, zo veel geld uitgeven. Maar bij de meeste kinderen niet, zoals Jessica, dan word je heeeel verwaand.
Nou ben ik toch blij dat ik een iPhone heb ;-) Ik bedank Nickey een miljoen keer!
I LOVE YAAH, BFFS!
Gaaf! Ga zo door!