Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » SummerLove » 011

SummerLove

19 feb 2013 - 21:00

287

6

346



011

Ik probeer of het lukt !! Bedankt voor de reactie's :) xx

pov Lisa
Ik zit wat op mn mobiel als Harry en Niall lachend de woonkamer in lopen. Ik lach. '' Het is weer goed !'' begin ik. ''Ja ! En Lisa, jongens ? Harry en ik hadden het idee om vanavond een kamp vuur te houden''. Alle jongens inclusief mij riepen in koor: '' Goed idee !!''. we schoten in de lach. '' We gaan een lijst samen stellen met wat we vanavond allemaal gaan doen'' zei Harry terwijl hij in de keuken verdween. Hij kwam terug met een papiertje en een pen in zn handen. We gingen met zn allen aan de keuken tafel zitten. Harry begon met schrijven.

Kampvuur
- Voetbal
- Broodjes bakken
- Doen durf of de waarheid
- Spooktocht geval


Allemaal ideeën werden rond geroepen en Harry bleef maar door schrijven. Toen we later klaar waren was de helft van het papier vol. '' Ik denk niet dat dat allemaal gaat gebeuren'' zei ik toen iedereen met vol verbazing naar het papier keek. ''In ieder geval gaan we de eerste vier dingen doen'' iedereen stemde gelijk in. ''En chips en hapjes eten !'' zei Niall hard. Iedereen begon te lachen. '' Oke oke !'' zei Liam met een grijns.

Ik liep met Liam de super markt in en gingen naar de chips afdeling. We pakte 3 zakken Dorittos en 2 zakken Patatje Joppie. We liepen nog wat rond en kochten nog 1 zak met borrel nootjes. Van het drinken kochten we wat alcohol. We liepen met volle handen naar de kassa. We rekenden af en deden alles in de tassen die we erbij hadden gekocht. We liepen de winkel uit en zagen een flits. Ik keek rond. Niks te zien. '' Kom ik kan de tassen niet meer houden!''. We liepen snel naar de auto en deden alles er in.


Reacties:

1 2

1Diloveniall
1Diloveniall zei op 19 feb 2013 - 22:07:
Het lukt wel!

Ik hoop dat ze bij de spooktocht samen met Niall verdwaald raken ^^