Hoofdcategorieën
Home » One Direction » SummerLove » 012
SummerLove
012
pov Lisa
Thuis aangekomen zette Liam de auto in de garage en pakte de boodschappen. Er viel een drank fles op de grond. ''Fuck!''. ''Rustig Liam die was toch niet zo lekker'' zei ik met een grijns en liep naar hem toe om te helpen. Ik pakte de boodschappen en en zei ''Be right back Liam''. Ik sleepte de tas mee en deed de voordeur open ik zette de boodschappen in de keuken en pakte een stoffer en blik. Ik liep vervolgens weer naar de garage om het op te ruimen. Tot mijn verbazing zie ik Liam met bloed op zn handen. ''Liam ? Je hebt toch niet...?''. Voordat ik mn zin af kon maken gaf hij al antwoord. ''Ja... Pak alsjeblieft een handdoek ofzo'' zei hij met een peinzend gezicht, Ik rende naar het huis toe. Wat moest ik pakken ? Ahh de ehbo doos. Ik pakte hem en rende weer naar de garage. Ik knielde voor Liam neer en deed de EHBO doos open. Wat had ik nodig. Help !! Opeens hoorde ik zware voet stappen. Een verbaasd gezicht keek de hoek om. Het was Niall. ''Waarom duurde het zo...'' en hij keek naar Liam. ''Babe ga maar naar binnen ik red het wel. Het is niet zo heel erg geloof ik...''. Aarzelend liep ik naar het grote huis en ging de woonkamer in. Ik liet me op de grote witte bank vallen en liet een zucht ontsnappen. Even later kwamen Niall en Liam er ook aan. Liam had verband om zijn hand heen. Hij moest lachen. Waarschijnlijk vond hij het wel grappig. Nou niet dus. ''Liam ! Doe dit nooit meer weet je wel wat er had kunnen gebeuren ?! Je had je...je...''. ''Rustig Lisa'' zei Liam geïrriteerd. ''Het is toch goed gekomen?''. Nou ja zeg ! Ik stond op en zei ''Ik ga even naar boven''. Voordat ze ook iets konden zeggen liep ik de trap al op. De jongens keken me na tot ik in mn slaapkamer verdween. Ik besloot te gaan douchen. Ik pakte alle benodigde spullen en liep de slaap kamer uit. Op naar de douche. Onderweg zag ik Zayn nog die even gedag zei en daarna weer verder liep. Ik liep de douche in en deed de deur dicht. Ik kleede me uit en deed mn make-up er af. Ik liep naar de douche en deed hem aan. Ik draaide wat aan de rode knop en ook aan de blauwe. Ik voelde aan het water. Veel te heet. Ik draaide nog wat aan de blauwe knop en voelde weer aan het water. Beter. Ik stapte eronder. Ik kalmeerde wat van wat er net is gebeurd. Opeens werd de deur open gezwaaid. Ik liet een gilletje ontsnappen. Het was Niall. ''Rustig ik ga al'' zei hij met een grijns en bekeek me nog even. *zucht*.
Reacties:
hahahaha, jongens begrijpen ook nooit waarom een douchedeur op slot zit
Omg wahhahahahahhahahaahhaahahhahahaahhhaahha k ga stuk