Hoofdcategorieën
Home » One Direction » SummerLove » 013
SummerLove
013
pov Lisa
*zucht* kan deze dag nog erger worden ? Ik concentreerde me weer op het warme water. Het stroomt langs me lichaam naar beneden en valt op de grond, naar het douche putje. Ik heb geen zin meer om te douchen. Ik doe de douche uit en trek de vloer droog. Ik droog me af en doe een handdoek om mijn middel heen. Ik pak een borstel en begin vervolgens mijn lange blonde haren te borstelen. Ik doe nog wat anti klit spray in mijn haren en borstel weer verder tot ik tevreden ben. Dan doe ik de handdoek af en doe mijn kleren aan. Na dat ik dat heb gedaan doe ik nog wat mascara op. Ik laat de douche netjes achter en neem alles weer mee. Ik open de deur en zie vervolgens Niall langs lopen ik bloos. ''Babe maak je niet druk om wat er net gebeurd is. Het was een ongelukje''. ''Ik begrijp je wel Niall''. Ik sluit de douche deur en loop naar mijn slaapkamer Niall loopt achter me aan. Hij pakt de spullen uit mijn handen en legt ze dan op het bed neer. Dan pakt hij me bij mijn middel en begint me te zoenen. Hij drukt me tegen de muur aan, hij tilt me omhoog waar door ik mijn benen om hem heen sla -schrijf ik dat goed?-. Hij stopt even. Ik neem een hap lucht en druk Niall weer tegen me aan. Ik begin hem weer te zoenen, hij brengt me naar het bed toe hij gooit de spullen die hij op het bed had gelegd eraf en gaat vervolgens boven op me liggen. Weer een zoen volgt. Dan doet hij de knopjes van mn blouse los. Hij zoent me heviger hij gaat met zijn hand door mijn haar heen. Als hij de knoop van mijn broek open wilt doen werd dit verstoord door Zayn die naar boven riep dat we moesten komen. Ik deed de knopjes van mn blouse weer dicht. Niall staat op. ''Sorry babe''. ''Geeft niet Nialler genoeg tijd. Ik zelf stond ook weer op ik drukte een kus op zijn wang en we liepen de kamer uit.
Reacties:
Elk verhaal dat ik lees lijken de jongens net pedo's met hun gegrijns en hun verlaning
Daar heb je echt gelijk in in bijna alle verhalen draait alles om seks