Hoofdcategorieën
Home » One Direction » SummerLove » 015
SummerLove
015
pov Lisa
''Ik ben zo blij dat ik jou ontmoet heb babe'' zegt Niall. Ik moet grinniken. ''Ik hou super veel van jou Niall'' zeg ik dan. Dan gaat opeens het alarm af. Niall schrikt en drukt zich steviger tegen me aan ''inbreker!''. Niall wilt opstaan. ''Niall nee straks gebeurd er nog wat!''. ''Rustig babe het komt goed i promise''. En Niall wilt weer proberen op te staan maar weer hou ik hem tegen. ''Niall...''. Dan horen we glas gerinkel. Niall stormt naar beneden. Ik wil achter hem aan gaan als Harry me aan mijn arm trekt. ''Liz niet doen!'' sist hij. ''Maar..''. ''Ssstt'' en hij drukt zijn wijsvinger tegen mijn mond. ''Niet zo hard!''. ''Ik wil kijken!''. ''Oke oke maar wel zachtjes''. We liepen stilletjes naar de trap en zagen Niall op de bank. We renden naar beneden. Naar Niall. Niall heeft een teleurstellende blik. ''De tv is gestolen''. ''Boeiend mankeert je iets?'' vroeg ik snel. ''Nee gelukkig niet''. ''Mooi zo'' en ik gaf hem een knuffel. ''Laten we maar weer rustig gaan slapen... Dat met die tv komt wel goed''. Niall en Harry knikten instemmend. We liepen dus weer naar onze slaapkamer. Maar Niall ging natuurlijk weer met mij mee. Ik lag weer in bed en Niall ook. Niall had zijn arm weer om me heen geslagen. En zo vielen we in slaap.
Toen ik wakker werd zag ik dat Niall weg was. Hij zou vast al beneden zijn. Ik ging nog in mijn pyjama naar beneden toe en zag 3 verbaasde jongens praten met Harry en Niall. De jongens waren natuurlijk Zayn, Liam en Louis. Het kon niet anders. Toen ze uit gepraat waren ging Louis op de bank zitten en voor zich uit staren. Naar de plek waar nu geen tv meer is. Ik ging naast hem zitten. ''Wat is er Louis?''. ''Niks'' zei hij. ''Jawel vertel Louis''. ''Die tv heb ik van mijn opa gekregen die helaas overleden is''. ''Oowhh sorry Louis''. 'Geeft niet. Maar ik ga weer naar boven''. ''Is goed'' zei ik met een glimlach.
Reacties:
GGRRRRRR Ik krijg die dieven wel!!!! Dingen stelen die van iemand anders zijnDie dievenmoeten zich schamen
Woow die dieven zijn ninja's als ze zo snel dingen kunnen stelen
snel verder
aawwww,
tanks dat je deze voor me heb geschreven, echt lief.
ik ben beniewd water morgen komt!
De ninjaturtles waren het