Hoofdcategorieën
Home » Overige » the power of potatoes » h2:de pestkop
the power of potatoes
h2:de pestkop
DE VOLGENDE DAG….
‘’kim waker worden!’’ Nina ( Kim’s tweeling zus) kwam vrolijk de kamer van haar zus in gehupelt. “ugh, nina laat me slapen” Nina rolde haar ogen " kim sta op ik wil niet WEER te laat komen."' Nina huppelde terug de gang op. Kim klom uit haar bed en pakte een kam om haar erg wilde haar te borstelen.
IN DE KEUKEN….
‘’mam is het echt nodig om aardappels als ontbijt te eten?’’ moeder schudde haar hoofd ‘’ja, dat is echt nodig en eet je aardappels op anders worden ze koud “.
OP SCHOOL….
‘’kijk eens wie we daar hebben, de freak van de school’’ kim keek naar de pestkop die haar al het hele jaar lastig viel en zei toen “rot toch op joh, ga lekker iemand anders doodvervelen” Trent keek haar kwaad aan ‘’wat zei je ?’’ ik zei rot op, of ben je soms doof?”. De pestkop pakte haar arm vast in een doodsgreep en siste “dat neem je terug rat” op een erg bedreigende toon. Toen was kim het zat en herinderde zichzelf plots wat de toveraardappel gezegd had. “nee dat doe ik niet” en schoot met de hand die niet werd fijn geknepen door trent enkele aardappels naar voet. “au” riep trent en liet haar arm los, kim stopte met vuren toen de pestkop haar arm losliet zette ze haar zonnebril op, en zei ‘’als je ooit nog eens iemand lastig valt ik weet je te vinden’’ en met die woorden liep ze de school binnen.
TOEN PLOTS….
/POEF / ik ben de toveraa- “ja ik weet wie je bent en nu wegwezen jij’’ en met die woorden schoot kim onze favorite toveraardappel neer.
haha leuk maak nog een hoofdstuk please!