Hoofdcategorieën
Home » Harry Potter » Teddy Lupos » Teddy Lupos 3
Teddy Lupos
Teddy Lupos 3
zijn jouw ouders tovenaars?" vroeg Stijn "ja" zij Teddy maar hij klonk alles behalve vrolijk. "gelukzak de mijne niet ik ga er echt niks van bakken op zweinstein." "jouw ouders leven tenminste nog, die van mij heb ik nooit echt gekend." "sorry, dat wist ik niet." zei stijn. Toen deden ze er het zwijgen toe. "Weet je" begon Stijn "Mijn ouders leven nog maar ze zijn bijna Altijd op reis ik zie ze zelden. Normaal zou ik dit jaar naar zo'n strenge kostschool gaan. Ik ben blij dat ik naar zweinstijn mag." "In zweinstijn zijn ze ook streng hoor, ik heb gehoord dat ze een tijd geleden kinderen aan hun enkels aan het blafond hingen." Stijn trok wit weg. "Grapje, dat is al een tijdje geleden hoor. Toen was de school ingenomen door dooddoeners. maar ondertussen zijn de Kragge's al lang dood." Stijn zijn gezich kreeg wat meer kleur. "Wat is er toen eigenlijk gebeurt?" Stijn werd nu echt nieuwsgierig. " één of andere duistere tovenaar, wou zowat alle dreuzeltelgen weg hebben. En Harry Potter wou hij ook vermoorden." "Wat is er mis met dreuzeltelgen" vroeg Stijn "niets hoor, mij maakt het niets uit maar hij was voorstander van zuiverbloed en die vinden dreuzels maar niets."Stelde teddy Stijn gerust. "Wat bedoel je met van zuiver bloed?" vroeg Stijn weer. "Dat zijn tovenaars waar geen Dreuzels in de familie zitten of zatten."
snel verder leukk verhaall..