Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » SummerLove » 016

SummerLove

25 feb 2013 - 20:32

524

6

278



016

pov Lisa
Louis ging naar boven dus ik liep maar even naar Niall. ''Haii Niall''. ''Hee babe!''. ''Ik vindt het best sneu voor Louis kunnen we niet wat voor hem doen ?''. ''Ik vindt het ook heel sneu. Maar ik ga niet naar de politie denk ik... Misschien kunnen we een nieuwe tv kopen?''. ''Okee. Gaan we vanmiddag dan naar de stad ? Dan kunnen we snel een nieuwe tv kopen en dan vanavond geven'''. ''Ja goed idee wat dacht je van 2 uur?''. ''Okayy'' zei ik en ik gaf Niall een kus. Niall werd een beetje speels en begon allemaal kusjes te geven overal op mijn gezicht. Ik kreeg een fijn gevoel in mijn buik. Een kriebelde gevoel. We besloten naar boven te gaan. In Niall's kamer gekomen pakte Niall me beet en begon me weer te zoenen. Hij tillt me op en ik sla mijn benen om hem heen. Weer zoenen we. Niall stopte. ''Babe ik beloof dat vanavond onze mooiste avond gaat worden''. Ik moest een beetje lachen. Dan komt Harry binnen. ''Oe ... de tortel duifjes zijn bezig'' zei Harry met een grijns. Niall liet me los en ik plofte neer op de grond. ''Wat moet je Harry?''. ''Oh... ik wou vragen wat jullie gingen doen''. ''We gaan straks naar de stad een nieuwe tv kopen voor Louis om hem vanavond te verassen'' zei ik om me ook een beetje in het gesprek te kunnen bemoeien. ''Okee... Dan ga ik maar weer.''. Harry sloot de deur. Ik keek op mijn mobiel het was 1 uur. ''Niall ik heb honger zullen we nog snel even ontbijten?''. ''Is goed kom mee''. Niall deed de deur open. Ik liep naar de trap en Niall liep me achterna. Beneden liepen we naar de keuken. Ik pakte een kom cornflakes en Niall brood met hagelslag. Toen we uitgegeten waren was het kwart voor 2. We besloten nu maar naar de stad te gaan. Niall en ik liepen samen naar de garage nadat we onze jassen en schoenen hadden aan gedaan. We liepen naar de auto van Niall en stapten in.

We waren in de media markt en zagen een SHARP tv. De tv viel erg in de smaak en we kochten hem dus. Samen met Niall die een groot pakket droeg liepen we weer terug naar de auto. Bij de auto aangekomen zette Niall het pakket in de achterbak. Ineens komt er een klein groepje met directioners aangerend. ''Niall !! Niall !!''. Niall probeerde nog snel in de auto te stappen als de fans aan mijn arm trekken. ''Zij is jou niet waard ! Ze is veel te lelijk ik ben beter!'' zegt een meisje met kort rood haar en haar gezicht vol met sproeten. Niall werd boos en stampte naar het meisje toe hij ging recht tegen over haar staan. ''Lisa is mijn meisje en ik zal haar nooit verlaten als je dat maar weet!'' zei Niall. Het meisje bloosde. Langzaam zette ze stappen naar achter. Dan draait ze zich om en rent naar de andere meisjes toe die ondertussen om de hoek staan. Ze begint gelijk te roepen en te schreeuwen. Ik kijk Niall aan hij geeft me een knipoog.


Reacties:

1 2

1Diloveniall
1Diloveniall zei op 25 feb 2013 - 20:24:
Awwh wat lief. Hij neemt het op voor zijn vriendinnetje!

Ik wil Niall ook als vriendje!