Hoofdcategorieën
Home » One Direction » Stand Alones [KLAAR!] » ~Vulcane-island~
Stand Alones [KLAAR!]
~Vulcane-island~
Ik zucht diep en kijk om mij heen. Het is zo warm hier op het eiland! Ik slof op mijn vertrapte sandalen door het woud in mijn hemd en kortste broek. Mijn haren plakken op mijn hoofd. Nog even lopen en dan ben ik eindelijk bij de rivier! Ik sla met mijn handen wat muggen van mijn armen en duw wat bladeren aan de kant. En daar, daar is eindelijk die rivier! Ik sluip vermoeid naar de rivier. Het is een lange afstand geweest. Ik moet oppassen, anders word ik gesnapt door een krokodil, of een nijlpaard. Ik buk voorover om de eerste fles te vullen met water, als er op mijn schouder word getikt. Verschrikt daai ik me om. Als ik zie wie het is, fluister zogenaamd bang ,,WHAAH, een Niallpaard!'' De blonde jongen grijnst. ,,Zayn, ik moet je wat vertellen! Er gaan geruchten dat de vulkaan deze week nog gaat uitbarsten. geloof Jij dat Zayn?'' , vraagt hij nieuwschierig. Met een verschrikte uitdrukking kijk ik hem aan. ,,Whaat?! Niall, tuurlijk geloof ik daarin! Er komt al een week rook uit die krater! En nu vertel je me pas dat het deze week kan gebeuren?!'' , roep ik. Niall en ik roepen hevig antwoorden naar elkaar, en Opeens hoor ik gespetter. ,,ohnee Niall! We hebben de krokodil wakker gemaakt!'' , zeg ik en ik grijp Niall bij Zijn arm. Ik sleur hem mee het woud in. Achter me hoor ik bladeren ritselen en ik begin nog harder te rennen. Niall sleur ik hopeloos achter me aan alsof het een velletje papier is. Na 10 minuten rennen en Niall meesleuren hoor ik geen bladeren meer ritselen. Plots voel ik een hand op mijn schouder. Ik schrik hevig en ik houd mijn adem in. Met grote ogen draai ik me om. Als ik zie dat Liam daar staat, laat ik mijn adem ontsnappen. ,,Liam, laat je niet zo schrikken! We werden net achtervolgd door een boze krokodil en Niall maakte bekend dat de vulkaan deze week gaat uitbarsten!'' , zeg ik licht geirriteerd. Liam kijkt me met een gezicht aan alsof ik in mijn ondergoed sta. ,,Geloof je dat?!!'' , zegt hij verwonderd en ik zie dat hij zijn best moet doen om niet heel hard te gaan lachen. Ik rol met mijn ogen en loop zonder water en zonder Niall terug naar de hutten. Plotseling hoor ik een heel harde dreun en de aarde begint te schudden. Ik kijk bang naar de vulkaan, waar dikke zwarte rookwolken uitkomen. ,,nenee, Niall sprak de waarheid!'' , zeg ik bang en ik roep iedereen voor zover het lukt met het harde geluid van de vulkaan. Iedereen komt aan rennen, behalve... NIALL! Zoekend en wanhopig gaan mijn ogen de omgeving af. Geen Niall... ,,Waar is Niall?'' , roep ik, maar ik krijg gaan antwoord. ,,Waar is Niall godverdomme?!'' , roep ik nog een keer in paniek. Louis pakt mijn ene arm en Harry de andere. Ze trekken me mee, richting de zee. Ik stribbel hevig tegen, maar Harry en Louis Zijn te sterk! Met Zijn Allen rennen we het water in, en op dat moment ontstaat er een enorme vuurfontijn in de krater. Rood oranje lava stroomt uit de krater razendsnel op het bos af. Ik kijk toe en de tranen stromen over mijn wangen. Niet omdat mijn laatste bussen haarproducten zullen vergaan. De lava tast de bomen af en laat stinkende zwarte as achter. Na 20 minuten stopt de lava met stromen. Het hele bos is weg en Niall... Ik Ben mijn beste maatje verloren...
Reacties:
Oeff!! Super goed Again!
Maar wat 1Dzayn al zei: Gebruik wat meer enters, dat leest makkelijker. Maar veder echt super goed hoor!
Xx
Ahw... das zielig... oké geniaal.. niet om dat mijn laatste bussen haarlak zullen vergaan -.-'' daar denkt ie ook echt aan he? naja... GO ON!
Is het een probleem dat ik nu direct van verdriet in die vulkaan spring?
xxx