Hoofdcategorieën
Home » One Direction » Stand Alones [KLAAR!] » ~Conflict~
Stand Alones [KLAAR!]
~Conflict~
Ik sta midden in het zwembad. Tegenover me staat mijn vriendje, Harry Styles. Ik schreeuw naar hem. Hij schreeuwt terug. Het is toch logisch dat ik tegen hem ga schreeuwen en boos op hem ben als ik te horen krijg dat hij heeft gezoent met een fan?!
,,Hoe kon je Hazz?! Hoe kon je?!`` , schreeuw ik naar hem.
,,Maar Mira-`` Ik onderbreek hem. ,,Nee, ik hoef je excuses niet! Hoe kon je godverdomme zoenen met dat egoistische kreng??!`` , sis ik boos, maar diep van binnen brokkelt mijn hart langzaam af van verdriet. Vlug ren ik naar de kleedkamers. Ik voel tranen opwellen en vlug ren ik de meidenkleedkamer binnen. Ik plof neer op een bankje en ik begin me om te kleden. Als ik net mijn schoenen aan heb word er zachtjes op de deur naarhet zwembad gekopt.
,,Miranda? Kom alsjeblieft naar buiten!`` , hoor ik de lieve stem van Harry zeggen. Ik smelt helemaal bij het horen van mijn stem, maar het zorgt er ook voor dat ik weer natte ogen krijg. Vlug roep ik ,,Nee, want ik heb mijn schoenen al aan!`` , en ik ga vlug de kleedkamer uit. Ik loop langs de bali naar de schuifdeuren. De deuren draaien en ik stap erin. Als ik er weer uit kom en naar mijn auto loop, denk ik terug aan wat er net is gebeurd. Ik zat aan de zwembadbar met een glaasje limonade, toen checkte ik twitter en las ik, nouja, eerder zag ik dat Harry had gezoend met een fan. Ik ging helemaal over de rooie en ik met gewoon naar Harry gelopen om eens goed op hem te schreeuwen... Een traan rolt langzaam vanuit mijn oog, over mijn wang, naar mijn kin. Da valt hij als een druppel op mijn baseball-jack. Ik zucht. Ik moet nu echt meteen naar Dani, zij is de beste in liefde. Ik start de auto en rijd regelrecht naar het huis van Danielle. Ik spring uit de auto na hem geparkeerd en de sleutel eruit te hebben genomen. Ik bonk op de deur en binnen een paar seconde doet Dani de deur al open.
,,Mirandaa!`` , roept ze vrolik en ze knuffelt me haast dood.
,,Air!`` , piep ik en vlug laat5 Dani me weer los. Ik kijk haar met een waterig glimlachje aan.
,,Oke Miran, whats happend, i see it on you!`` , vraagt ze met een zucht en kikt me aan.
,,Kom mee...`` , zeg ik en ik loop de trap al op naar Dani`s kamer. Eenmaal daar plof ik op het bed. Dan begin ik het hele verhaal te vertellen, en Danielle luistert goed naar mij. Als ik alles heb verteld, slaat ze haar amen om eme heen en mompelt ze ,,Het komt vast wel weer goed Miran...`` Ik knik zachtjes en ik zet de kraan open. Tranen van verdriet stromen over mijn wangen. ,,Hoe kon hij?! Dani, hoe kon hij mij dit aandoen?`` , vraag ik verdrietig tussen de tranen door aan Danielle.
,,Ik weet het niet meis, ik weet het niet...`` , zegt ze. Dan streelt ze met haar hand over mijn hoofd. ,,Maar alles komt wel weer goed, ik voel het gewoon, dat beloof ik...`` Ik huil nog even uit op Dani`s schouder. Dan staat Dani op. ,,Be Right Back!`` , zegt ze, en even later zitten Dani en ik samen met een reep chocolade op het bed. ,,Beter?`` , vraagt ze met volle mond, waardoor er een enorme chocoladewalm vrijkomt. Ik glimlach. ,,Ja, veel beter!`` Opeens grijp ik naar mijn mobiel en open ik mijn Twitter. ,,Kijk Dani, dit is die foto!`` , zeg ik. Samen met Dani kijk ik er eens goed naar, en opeens valt het me op dat Harry helemaal niet zo gelukkig kijkt als die fan.
,,Miranda, denk jij hetzelfde?`` , vraagt Dani. Tegelijkertijd zeg ik ,,Danielle, denk jij hetzelfde?`` We kijken elkaar aan. ,,Die egoistische fan en die foute papparazzi!`` , roepen we allebei tegelijk en geven elkaar een high five.
Ik kijk naar de tijd op mijn mobiel. ,,Wat?! Al half 6?! Help Dani, nu moet ik naar huis om te koken, dus naar Harry.`` , roep ik paniekerig en begin zenuwachig te ijsberen door Dani`s kamer. ,,Rustig rustig, het komt goed. Zeg gewoon dat je spijt hebt van wat je hebt gezegt en dat je nu weet dat het niet zijn schuld was. Daarna vraag je of hij met jou een horrorfilm wil kijken zodat je lekker tegen hem aan kan kruipen op de enge momenten. Oftewel, de hele film lang. Wedden dat hij je morgen wakker maakt met kusjes?`` , zegt Dani lachend.
,,Oke, maar het klinkt zo makkelijk, maar dat is het niet...`` , zeg ik twijfelend. ,,Gewoon doen girl!`` , zegt Dani en ze haakt haar arm in de mijne. ,,Kom, we gaan Harry Edward Styles jou excuses aanbieden!`` Ik knik langzaam en samen met Dani vertrekken we in mijn auto naar mijn huis. Ik doe de deur open en daar staat Harry met een bosje bloemen in de kamer.
,,Sorry!`` , zegt hij en hij steekt de bos bloemen naar voren. Ik ren naar hem toe, mik de bloemen op tafel en omhels hem. Ik kan gewoon voelen dat hij verbaasd is, maar hij geniet er wel van. ,,Sorry schat, dat ik je niet geloofde. Ik wilde in het zwembad niet zo gemeen doen en toen ik de foto goed bekeek zag ik dat je helemaal niet blij keek, en.. en... en...`` , ratel ik verontschuldigend door en voor ik verder kan gaan drukt Harry een kusje op mijn lippen, een teken dat ik stil moet zijn.
,,Miranda, de papparazzi was of het verkeerde moment op de verkeerde plek... Daar kunnen wij beiden niks aan doen!`` , zegt hij wijs en ik glimlach. Wat is hij toch lekker slim op dit soort momenten.
,,Zit om Bambi te kijken?`` , vraag ik met een glimlach. ,,Ja!`` , zantwoord Harry met een lieve lach en samen gaan we zitten op de bank. We zetten de film aan en ik kruip tegen Harry aan. Ik leg mijn hoofd tegen zijn buik en ik zucht dromerig. Dan kijk ik omhoog.
,,Ik houd van jou!`` , fluister ik. ,,en ik ook van jou!``
Reacties:
Aaawh!! Jij kan echt in heel veel verschillende genres echt goed schrijven respect hoor!
Xx
Ahw ahw ahw ahw.... ik zit met een open mond naar het scherm te staren en dromen over dat ik zo goed kan schrijven -.-'' dat is gewoon echt niet te filmen -.-'' GO ON!
AAAH Bambi <3
Anyhow, its just amazayn! Ik vind het zoo leuk om dit te lezen, you just make my day c:
Sooooooo cuteeeee!!!!
Snel verder!!!
Dat is een.bevel en als je die niet opvolgd eh....
Hahaha!!!
Goede hororfilm! Goed verhaal. Goede schrijfster.
Gewoon perfect dus :-)
<3