Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Crazy Dagboek... » Maandag 24 September - Mini Vakantie!

Crazy Dagboek...

3 april 2013 - 12:17

394

1

256



Maandag 24 September - Mini Vakantie!

ZOOOO! sorry dat ik geen hoofdstuk meer kon schrijven! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vandaag is een mini-vakantie! Omdat Zhara op ballet kamp is, dan heb ik de hele huis voor mijzelf!
TOT ik Mama's SMS zag (Toen ik mijn iPhone kreeg stuurde ik mijn mobilenummer naar haar)...

Lieve Lyly,
Wij hebben een trouwdag vandaag dat een week duurt met de rijkste mensen in dit land. Ze zeggen dat hun dochter ook op WPS zit. Dus we kunnen je niet thuis hebben.
Kusjes, Mama


Ik kon wel HUILEN! Thuis houden ze in de kast SUPERGROTE cakejes. Maar die zijn altijd op slot. Maar ik weet waar de sleutels zitten. In een kleine laatje onder Mama's bed. Maar Mama heeft DAAR weer een sleutel van waar ze het in de zolder zet. Maar onze zolder heeft irritante vloer dat altijd kraakt, ook loop je op je teentjes zo zachtjes als je kan. En natuurlijk hoort Mama dat en zit je in Danger Zone. WHAAA! Toen ik een paar minuutjes vrij heb van trailen, sprong ik naar de toilet en maakte een gilfeest daar. Dat maakt mij altijd wel beter :-) Toen ik wat rustiger ben, dan liep ik op mijn paard, Gromer Luck Girl, een bruine merrie, en begon ik superwild te rijden. Juf Else, de trail-juf, stuurde mij in de lege, kleine springbak. Dus ik reed erop. Ja! Dat is de coole van WPS. Er zijn van die grote stenen vloeren, met stro hier en daar, dus de paarden kunnen hier en daar. Maar alleen op de begane vloer. Op de eerste vloer, waar de mini cafes zitten en de slaapkamers, zitten gewone vloeren.
Ik werd wat rustig toen ik wat wilde sprongen maakte. Toen galoppeerde naar de trail-les toe, maar ik moest mij even rustiger maken in de springbak, zegt Juf Else. Wat de...? Ik ben toch rustig?!
Nou, denk ik ook niet. Dus ik ging naar de stallen, stopte Gromer Luck Girl in stal, pakte mijn dagboek en ging naar de cafes en bestelde een supergrote cakeje wat de Amerikanen noemen gourmet cupcakes/i]. Ik bestelde ook [i]ice coffee. Sorry dat dit een superkorte dagboek hoofdstuk is, maar Juf Else heeft me gevonden! Je leest een paar zinnen wat gebeurde toen we een week vakantie hebben.
***
Lyly ging mee met Nicky met de trein. "Kom op! Mijn huis is alleen drie uur rijden!" schreeuwde Nicky. Lyly ging slapen bij Nicky, een van Lyly's rijkste vriendin. Zhara is op ballet kamp en Lyly's ouders zijn weg.


Reacties:


Aimeery
Aimeery zei op 3 april 2013 - 17:47:
Goed geschreven! ik moet wel zeggen (geen kritiek... een tip!) dat je overal heel snel door heen zoeft, (moet ik ook op letten hoor) leg de dingen wat beter uit, het is natuurlijk een dagboek, maar je snapt hem, en gebruik af en toe alinea's dat is wat over zichtelijker. en in een dagboek zet je geen citaten (althans... ik heb een tijdje een dagboek bij gehouden (een week met scouting...)... en ik deed dat niet...) maar!je bent goed op weg om beter te schrijven! het verhaal is heel leuk!