Hoofdcategorieën
Home » One Direction » Stand Alones [KLAAR!] » ~Speed-Dead~
Stand Alones [KLAAR!]
~Speed-Dead~
Liggend in mijn bed, ontwaak ik door de warme zonnestralen die door het open slaapkamerraam schijnen. Ik knipper tegen het felle ochtendlicht en wrijf in mijn ogen. Dan sta ik op uit bed en loop ik naar het raam. Ik hang slaperig uit het raam en snuif de frisse lucht op. Het belooft een mooie dag te worden.
Ik loop terug mijn kamer in en gooi mijn kledingkast open. Wat zal ik vandaag eens aantrekken? Twijfelend sta ik voor de kast. Het is warm weer, misschien wel 26 graden, dus de lange broeken en de shirts met lange mouwen vallen al af. Tja, dan maar eerst douchen. Ik loop naar de badkamer en doe mijn pyjama uit. Dan draai ik de douche aan. Heerlijk is dat douchen toch!
Na een kwartier draai ik de douche weer uit en droog ik me af. Ik doe mijn badjas aan en loop naar mijn kamer. Ik pak schoon ondergoed en trek dat alvast aan. Ik open mijn kledingkast weer en kijk peinzend naar de korte broeken en tuniekjes. Na lang twijfelen ga ik voor een spijkershort met een neon-blauwe tuniek. Ik breng licht wat make-up aan en bekijk mezelf in de spiegel.
'Wat zie je er goed uit Aimee!', zeg ik tegen mezelf en ik steek mijn duim op. Dan glijd ik van de trapleuning naar beneden. Ik weet het, dat is voor kinderen van 10, naar we hebben zo'n lange wenteltrap, en dat is gewoon vetgaaf! Eenmaal beneden roept mijn moeder zoals altijd
'Romy-Aimee! Hoevaak moet ik nog zeggen dat je niet van de trapleuning mag glijden?!'
'Sorry mam!', roep ik terug en ik ga aan tafel zitten. Ik pak 2 broodjes en smeer ze met chocoladepasta. Yummy! Als ik de broodjes op heb, check ik opgewekt mijn mobiel. Een berichtje van Lou! Jaja, DE Lou Tomlinson!
'Zo, jij bent opgewekt!', vraagt mijn moeder glimlachend. '
Jaa! Ik ga vandaag varen met Lou!', antwoord ik vrolijk en ik neem een slok sinaasappelsap.
'Wat leuk!', zegt mijn moeder. Ik drink nog vlug mijn glas leeg en ik knik. Dan herinner ik me het SMSje, en vlug lees ik hem:
kom naar het meer, aan de kant met de dijk,
kom snel, je moet weten daar ik naar je uitkijk!
XxX Youre Lou
Ik glimlach vertederd en ik pak mijn spijkerjack uit de gang. Ik roep mijn moeder gedag en ik stap de deur uit. Ik wandel naar het meer, aan de kant van de dijk. En daar, daar ligt de grote speedboot van Louis op het heldere blauwe meer. Op de kant staat Louis. Ik ren het laatste stukje naar hem toe en ik omhels hem.
'Hooi schat!', zeg ik blij en ik geef hem een kus op zijn lippen.
'Hoii babe! Heb je er zin in?', antwoord hij en hij wijst naar de boot.
'Ja natuurlijk!', roep ik en ik geef hem nog een kusje. Dan gaan we allebei de boot op. Louis start de motor en we varen het meer op. De wind waait door mijn haren en de zon schijnt lekker op het water. Ik kijk naar Louis, die relaxed de boot bestuurd en aandrijft. We gaan steeds hader en harder, en langzaam begin ik het eng te vinden.
'Niet zo hard please?!', roep ik over het geluid van de motor heen. Louis grijnst enkel en gaat nog harder. Nu trek ik het niet meer en schreeuw ik bijna
'Lou! Serieus, dit is niet leuk!' en ik klamp me vast aan de bank waar ik op zit. Louis hoort me blijkbaar niet door de ronkende motor en de suizende wind, dus ik besluit maar mijn mond te houden. Ik probeer het mog 5 minuten, maar ik houd het echt niet meer. Louis begint nu ook expres te slingeren en dat is de druppel. 'Louis!', schreeuw ik zo hard ik kan en blijkbaar heeft hij het nu wel gehoord. '
Wat is er?', vraagt hij en ik kijk hem boos en bang tegelijkertijd aan.
'What te hell ben je mee bezig? Ik vind dat geslingerd en die snelheid supereng!', roep ik zo hard mogelijk.
'Ehm, mag ik ook plezier hebben?', vraagt hij en ik vind dat echt een stom antwoord. Hij moet niet alleen aan zichzelf denken! Hier zit zijn vriendin die bijna de boot uit slingerd en hij heeft fun?! Ik sta op en wankel door de snelheid van de boot. Ik probeer Louis' hand weg te trekken, maar daardoor gaat de boot als maar harder! Louis begint nu ook boos te worden en slaat wild om zich heen. Nu vind ik het genoeg, en als ik iets genoeg vind, is het ook echt te ver gegaan... Ik geef Louis een keiharde duw, en Louis valt van de boot in het water. Ik zie met mijn ogen rode vlekken van woede. Ik pak het stuur over en draai de boot richting Louis, die probeert naar de kant te zwemmen. 'Hier ga je!', sis ik zacht en ik geef gas. De boot schiet door het water, recht op Louis af... Ik hoor een bonk en de boot gaat een beetje omhoog. Dan is alles stil... Muis stil... Zelfs de vogels zijn gestopt met zingen... Ik voel tranen opwellen.
'Wat heb ik gedaan?!...', vraag ik aan mezelf met een verstikte stem. Vlug vaar ik de boot naar de kant waar een kleine haven is. Ik stuur de boot langs een steiger en sla de motor af. Ik knoop de boot zo vlug mogelijk vast aan de ijzeren paal, mijn vingers trillen.
Daarna werp ik nog een blik op de boot. Ik kijk met grote ogen naar de proppellor aan de achterkant van de boot. Daar, uit de propellor steekt een lijkbleke arm uit, met een streepje bloed, wat in het water drupt. Één, drup, twee, drup, drie, drup... Ik draai me om en ren weg van de steiger en de boot. Ik laat me verderop in het gras vallen. De tranen stromen over mijn wangen. Ik heb net mijn vriendje vermoord! Ik kijk met betraande ogen op. Mijn ogen worden weer groot. Daar, daar staat Harry bij de boot. Hij staat verstijfd, dan knielt hij neer en steekt hij hand uit naar de arm. Ik zie hoe zijn schouders beginnen te schokken. Hij pakt de hand vast, ongeacht dat er bloed op zit. Ik sta op en loop langzaam naar Harry toe.
'Harry? Het spijt me zo...', zeg ik verstikt en ik leg een hand op zijn schouder. Hij kijkt me met tranen in zijn ogen aan. Ik zie de pijn en de woede branden in zijn ogen.
'Aimee? Jij? Hoe kon je?!', fluisterd hij. Ik geef geen antwoord.
'Hoe kon je?!', schreeuwt hij nu en hij staat op. Hij is een kop groter dan mij, dus ik val weg. Ik kijk verdrietig naar de grond. Ik hoor Harry weglopen, maar hij komt terug. Hij sleept iets met zich mee, ik weet niet wat. Opeens grijpt hij mijn enkel. Ik kijk op en trek met mijn been om los te komen. Met bange ogen kijk ik om me heen, zoekend naar wat hij zou kunnen doen. Mijn blik blijft hangen op een stuk ijzer: een stuk van een anker! Hij bind het vast aan mijn enkel! Ik trek en trek met al mijn kracht, maar het stuk anker zit al vast... Dan duwt Harry me hard tegen mijn buik. Ik verlies mijn evenwicht en val achterover in het meer. Het stuk anker ligt nog op de steiger, waardoor ik op zijn kop in het water hang. Ik moet al mijn kracht gebruiken om mijn hoofd boven water te houden.
'Harry, help me!', roep ik wanhopig. Mijn kracht begint op te raken.
'Nee! Jij hebt mijn beste vriend vermoord, nu ga jij achter hem aan!', roept hij boos terug en dan trapt hij het stuk anker van de steiger. Ik geef een harde gil en verdwijn dan onder water. Ik probeer naar de oppervlakte te zwemmen, maar tevergeefs... Het gewicht aan mijn enkel is te zwaar, en mijn adem is nu toch echt op! Ik werp nog een laatste bliknop het wateroppervlak, en laat dan mijn adem los. Ik proef de vieze smaak van het water, en daarna word mijn hele wereld inkt, inkt...ZWART!
Reacties:
OH MIJN GOD ik ben in shock ! Enorm stoute Hazza! Ik had dit echt niet zien aankomen! Maar supergoed geschreven x
Ik heb Letterlijk met me mond open lopen lezen. hoor je me broer: "wtf doe jij nou weer" super vet hoor! Louis dood! kan niet hoor! kortom super vet geschreven zoals altijd bij jou!
Xx
harry bad bad boy!!
why does she kill louis!!!
I dont like that!!
haha snel verder jij!!!
Wow. Die zag ik niet aankomen! Mijn god. Wat heb jij
ontzettend veel opgestoken van mijn tips! Dat is echt amazayn om
te zien. Super! ^^ Het einde is inderdaad heel sneu, maar ook dat is
heel goed om mee te oefenen, right? You did a good job here, er zijn nog
wel wat puntjes, maar die ga ik er nu niet bijhalen, want het is voor nu
echt goed! (:
PS. Kan ik ook zo'n lijstje in vullen? Het lijkt me wel leuk, hihi. ^^
Goedzo harry!!! Hoe kan ze lou nou vermoorden?!
Ik mag haar in dit verhaal niet! Maar even tussen ons, waarom is harry op de plek waar zijn beste vriend een date heeft? Ik ga mijn antwoord erop geven :-)
Vor als z'n vriend vermoord word natuurlijk! Daarom heeft hij ook altijd een anker bij de hand
Wauw, dit is echt goed!
xxx