Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Teddy Lupos » Teddy Lupos 5

Teddy Lupos

5 april 2009 - 14:13

306

1

385



Teddy Lupos 5

de trein is aangekomen de harry Potter liefhebbers weten wat er nu gaat komen

De trein was gestopt op het peron.
Teddy en Stijn stapte uit. "Eerstejaars hierheen" klonk een stem boven al het lawaai uit. Stijn slaakte een gilletje. en wees naar een reus die een eind verder stond. Teddy moest lachen "Dat is hagrid hij is heel aardig hoor van hem moet je niet bang zijn." Stijn geloofde hem niet echt. maar stapte toch in een van de bootjes zo ver mogelijk van Hagrid vandaan. In het bootje naast hem stapte Frederick in. "Moeten we met dat monster mee straks eet hij ons op." daarbij keek hij Teddy uitdagend aan met een blik van zeg er is iets van. Maar Teddy zei niets. toen kwamen de boten in beweging. En Frederick dreef een eind bij hem vandaan. Toen vroeg Teddy aan Stijn "Op welke afdeling wil jij zij terechtkomen" "hoe bedoel je" vroeg Stijn "da's waar, ik vergeet altijd hoeweinig je weet. Op zweinstein zijn vier afdelingen. je volgt samen de lessen en slaapt op dezelfde slaapzaal. Jongens wel bij jongens en meisjes bij meisjes. De eerste afdeling is Griffoendor, Die staat bekend om zijn dapperheid. Daarna heb je ravenklauw, Daar zitten de slimste leerlingen. Je hebt ook huffelpuf, bekent om zijn trouw. En als laatste Zwadderich, daar zitten de meeste van zuiver bloed en bijna al degene die aan de duistere zijde stonden komen daar ook vandaan." Stijn dacht even na. "Ik kom alvast niet in Zwadderich Voor ravenklauw ben ik zeker niet slim genoeg. maar of ik nu in Griffoenddor of huffelpuf terechtkom maak me niet uit. Ik hoop eigenlijk dat ik bij jou op de afdeling zit." "Ik ook, maar ik hoop ook dat ik in griffoendor kom net als mijn ouders." de bootjes meerde aan. Frederick zei met luide stem dat als hij niet op zwadderich zat hij de eerst trein naar huis zou nemen.


Reacties:


Sweetlady
Sweetlady zei op 5 april 2009 - 20:35:
Snel verder... leuke hoofdstuk...

xx