Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » te veel ruzie » aan tafel en ruzie

te veel ruzie

9 mei 2013 - 15:36

759

3

264



aan tafel en ruzie

ENJOY XXX

We zaten met 8 personen aan tafel. Ik zat naast me vader en me moeder. Iedereen was aan het praten maar ik hield me mond. Maar laat ik mezelf even voorstellen, ik ben Fiona en ben net 15 geworden, ben een groot fan van One Direction en die zitten hier dan ook te eten. Nou zal je vast denken waarom zeg je dan niks, dat komt allemaal omdat ik niks durf te zeggen omdat ik alles in de ogen van me vader verkeerd doe. Maar ik krijg na het eten toch wel problemen omdat ik niks zei. Ik schrik op uit gedacht door me vader die zegt dat ik het dienstmeisje moest gaan halen. Ik zuchte even en stond toen op. Ik liep richting haar kamertje en klopte aan. Ze deed open en ik zei dat ze moest komen om de tafel af te ruimen. Ze liep achter me aan richting de eetkamer. Ik liep naar binnen en ging weer op me stoel zitten en begon me eten verder op te eten. Me vader zag dat ik nog niet klaar was en zei dat ik sneller moest eten. Ik at heel snel me eten op en maakte dat ik weg was. Ik zat nog geen 5 minuten op mijn kamer of me moeder kwam me roepen dat ik gezellig bendenen moest gaan zitten. Ik zuchtte weer en stond op en ging naar bendenen waar de mijn 5 idolen nog steeds waren. Ik liep naar de tv en deed die aan net zoals de wii. Het duurde niet lang tot die was op gestart en ik stopte het spel Just Dance 4 erin. Ik klikte een liedje aan en begon mee te dansen. Ik voelde hoe de 5 jongens me aankeken maar het maakte me niks uit en ik danste rustig door. Mijn vader vroeg of ze op de bank wouden gaan zitten zodat het dienstmeisje de stoelen kon schoonmaken. Ze liepen richting mij maar ik bleef door dansen en trok me niks van hun aan. Toen me lied afgelopen was begon Louis te klappen. Een glimlach kon ik niet in houden en zei:' wil je ook proberen, of samen met mij dansen?' Hij zei:' doe dat 2de maar' Ik gaf hem ook een afstandbedienging en koos een lied die niet moeilijk was. Ik had gewonnen en Louis pruilde. Ik moest lachen en zei:' wil je dan nog een keer en zal ik je laten winnen?' Hij knikte blij en ik koos het liedje dat hij wel heel goed moest kennen. Hij zag de naam en riep:'jeej wij gaan op What Makes You Beautiful dansen' Ik begon weer te dansen en won alweer. Louis pruilde alweer en zei:' je liet me niet winnen' Ik zei:' ik probeerde het alleen jij was gewoon niet zo goed' Hij knikte en ging met een pruillipje op de bank zitten. 'oke wie wil er met mij dansen?' Niall stak zijn hand op en ik gaf hem de afstandbediening van Louis. Hij mocht een lied kiezen en koos het lied van Justin Bieber. Ik was nooit echt een fan van Justin Bieber alleen dit lied vond ik echt geweldig. Niall en ik begonnen te dansen en ik merkte dat Niall dit echt goed kon. Ik had daarom ook maar net van hem gewonnen. Liam werd gebeld en zei dat ze moesten gaan. Ik gaf ze allemaal een knuffel en terwijl ons dienstmeisje hun naar de voordeur bracht bereide ik me voor op de ruzie die dadelijk plaats ging vinden. De jongens waren nog maar 2 minuten weg en me vader barste alweer uit. WAAOM ZEI JE NOU NIKS AAN TAFEL EN WAS DIE ZUCHT VAN TOEN STRAKS ECHT NODIG?! schreeude hij. NOU HIEROM DUS PAP, IK ZEI NIKS OMDAT IK ALTIJD ALLES FOUT DOEN! schreeuwde ik terug. Dat vond me vader niet leuk en sloeg met 2 keer recht in me gezicht. De tranen rolde als sneltreinen naar bendenen. PAP WAAROM SLA JE MIJ IK DOE TOCH HELEMAAL NIKS?! schreeuwde ik. Hij schreeuwde terug:' DAT VERDIEN JE WANT JE HOORT NIET TE SCHREEUWEN TEGEN JE VADER' Mijn moeder stond daar maar toe te kijken, ze durfde niks te zeggen omdat ze bang was voor me vader. MAM WAT VINDT JIJ HIER DAN VAN?! schreeude ik naar haar. Mijn vader pikte het niet en schreeuwde:'ZO PRAAT JE NIET TEGEN JE MOEDER, EN IK WIL DAT JIJ STOM STUK MISBAKSEL NOOIT GEBOREN WAS! Die woorden deden zoveel pijn dat ik weg rende richting mij kamer en me daar op sloot en al mijn spullen bij elkaar zocht.


Reacties:


laurastyles
laurastyles zei op 12 juni 2013 - 7:36:
Melding!!


Faylinn
Faylinn zei op 9 mei 2013 - 15:57:
soms doe je het wel en soms niet


Faylinn
Faylinn zei op 9 mei 2013 - 15:56:
ik vind het verhaal opzich heel leuk maar er is een inieminie puntje. dus hier mijn tip:

als iemand iets zegt kun je het beter tussen aanhalingstekens doen. bijvoorbeeld:
'' zo praat je niet tegen je moeder, en ik wil dat jij stom stuk misbaksel nooit geboren was!'''.

ik zei dit niet om je af te kraken het was een ti omdat ik vind dat je heel goed schrijft!
meldingggg!!