Hoofdcategorieën
Home » One Direction » te veel ruzie » weglopen
te veel ruzie
weglopen
Ik deed een jurkje en een vest aan zodat mensen op straat me niet herkennen. Ik had wat spullen bij elkaar gezocht en stond bij het raam. Ik wist niet of ik dit eigenlijk wel moest doen. Zal ik weglopen en mijn familie misschien nooit meer zien? Ja dat moet wel als ik van al de ruzie's af wil. Ik deed raam open en sprong naar bendenen. Ik belanden recht op me voeten en was daar ook heel blij mee. Ik liep het pad af en liep een weg, weg van huis en weg van alle ruzie's. Maar waar moet ik nou gaan slapen? die vraag bleef in mijn gedachten rond spoken. Ik had geen familie hier dichtbij wonen en ging niet naar school dus had ook geen vrienden. Ik zag een cafeetje en liep erop af. Is dit wel slim, nee dat is het niet dit moet ik niet doen zei ik tegen mezelf. Ik stond op een paar meter afstand van het cafe. Ik draaide me om en zag daar een bankje staan. Ik liep ernaar toe en ging erop zitten. Ik zat maar wat op me mobiel te klote tot ik opeens een hand op me schouder voelde. Ik draaide me om en keek recht in de mooiste blauwen ogen ooit. Ik herkende die ogen, het waren de ogen van Niall. Wat doe jij hier nou weer meisje? vroeg hij. Ik deed me capuchon af en zei niks. Hij herkende me en zei:' Fiona wat doe jij hier?!' Ik keek naar de grond en zei heel zacht:'ik ben weggelopen van huis' Hij keek me raar aan en riep de rest van de jongens erbij. Fiona wat doe jij nou weer hier was de vraag van Liam. Ik voelde tranen op komen maar ik wou niet huilen. Het was al te laat de tranen begon weer aan hun weg naar bendenen. Fiona zeg nou misschien kunnen we je helpen of moeten wij je thuis brengen. Bij het woordje thuis begon ik te snikken. Liam zei:'Harry start de auto we brengen Fiona even thuis' Wacht nee ik wil niet meer naar huis zei ik snel. Maar hoezo dan niet vroegen Niall en Louis te gelijk. Ik ben..............weggelopen zei ik zacht. Je wat?! zei Harry. Liam veegde mij tranen weg en gaf me een knuffel. Ik begon moe te worden en voor ik het wist was ik in slaap gevallen. Ik werd wakker doordat iemand mijn naam zei. Ik keek op en zag Louis staan. W..waar ben ik? vroeg ik met mij hese ochtend stem. Bij ons in huis zei Louis vrolijk en trok me uit bed. Ik keek naar wat ik aan had en zag een grijze jongingsbroek en een zwart shirt. Wie heeft me om gekleed? vroeg ik. Dat heb ik gedaan en rustig maar ik zag niks het was te donker zei Louis en sleurde me de trap af. Toen ik bendenen was zag ik een hele tafel vol met eten en 4 jongens aan tafel zitten. Ik ging naast Liam en Zayn zitten. Iedereen was aan het praten behalve ik en Zayn. Ik besloot met hem te gaan praten. Heey Zayn heb je lekker geslapen vroeg ik. Hij reageerde niet eens en ik ging maar verder met eten. Liam had het dus nog niet op gemerkt dat ik hier zat en zie:' zullen die slaapkop van een Fiona maar eens wakker maken' Ik begin te lachen en Liam keek geschrokken naar mij. Liam ik ben allang wakker hoor zei ik nog half lachend. Hij begon ook te lachen. Ik was als eerste klaar met eten en liep naar boven om me om te kleden, maar werd tegen gehouden door Harry die zei:' wij moeten zo naar de studio toen wil je mee. Ik knikte en zei dat ik me dan nu ging omkleden.
Melding?