Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Justin Bieber » Believe » Believe

Believe

11 mei 2013 - 13:34

370

2

218



Believe

*****

Justin keek me aan met zijn mooie, bruine ogen en zei : "Elena, Je hebt de mooiste smile van de hele wereld!". Ik lachte en werd rood. Toen hoorde ik iemand roepen: "Elena? ELENA!!" het was de stem van me beste vriendin, Demi. Wat doet ze hier ? En toen ... boem ik werd wakker. Oh nee hea, het was allemaal een droom... Demi stormde schreeuwend me kamer binnen "ELENA!! WAAROM LIG JE NOG IN BED?! STRAKS KOMEN WE NOG TE LAAT!!" Ik was het helemaal vergeten! Het is 13-04 ! Believe tour! Ik sprong uit bed en duwde Demi aan de kant. Ik rende snel naar de badkamer en schreeuwde "DEMI!! MAAK ME TAS KLAAR! IK KOM ER ZO AAN!" 10 minuten later kwam ik uit de badkamer en ging ik snel omkleden. Demi had al alles voor me klaargelegd. Gelukkig maar. We wachten al zolang op deze dag. We hebben m&g kaartjes!! We tellen al af sinds dag 300 ... en vandaag is het zover ... we ontmoeten hem. Ons idool, ons held. Ik zit helemaal na te denken als Demi binnen komt: "Ben je al klaar?" vraagt ze en ik zie dat zij ook niet kan wachten. Ik glimlach en zeg "Let's go". Daar gaan we dan. We zijn helemaal 'Bieber Fever' gekleed. We hebben Kidrauhl op onze gezichten geschreven, webben paarse skinny jeans aan en Bieber shirts. Natuurlijk met een Swaggy snapback. In de auto zijn we liedjes van Justin aan het luisteren en we gaan helemaal los! Het is 16:30 en we zijn net aangekomen. We gaan naar de ingang waar alle Beliebers ,die m&g hebben, staan te wachten. De deur gaat open en we gaan allemaal naar binnen. Daar gaven we onze kaartjes en we kregen VIP-pas. Nu moeten we wachten tot dat we hem mogen ontmoeten. Het is nu 5 uur en Dan Kanter kom binnen. "Hello Beliebers! Are you ready to meet Justin later?" iedereen moest natuurlijk gillen! Hij zei dat we nog moeten wachten, maar dat Justin zometeen komt. Het is inmiddels 8 uur. OMG Ryan komt binnen!! Ik en Demi gaan helemaal los!! "AAAHHH RYANNNN!!!" Ryan lacht en zegt "Calm down ladies, it's juts me". Hij komt naar ons toe en geeft ons allebei een knuffel.


Reacties:


missbieber zei op 12 juni 2013 - 16:40:
http://www.fanfic.nl/editor/details.php?id=6643&message=40 justin bieber story!!


laurastyles
laurastyles zei op 9 juni 2013 - 15:09:
melding???