Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Teddy Lupos » Teddy Lupos 6

Teddy Lupos

10 april 2009 - 17:43

303

2

342



Teddy Lupos 6

de eerste stappen in zweinstein.

Er kwam een iemand aan met rood haar.Tegen Hagrid zei hij "Bedankt Hagrid ik neem het nu over." daarna wende hij zich tot de nieuwe leerlingen. "Volg mij" rond teddy en Stijn klonk een opgewonde geroezemoes. "Is dat een wemel?"vroeg één "Volgens mij wel naar wat ik heb gehoord was hij er ook bij in de slag om zweinstein." Antwoorde een ander. "Ik weet het niet maar ik heb gehoord dat hij nooit iets door de vingers ziet." Beweerde nog een ander. Percy ging hen voor naar een klein zaaltje vlak naast de grote zaal. Daar moesten ze een tijdje wachten. Toen kwam er een tovenaar binnen. "Zijn jullie de nieuwe leerlingen?" Vroeg hij. Enkele knikten. "Ik ben proffesor Tomas leraar verweren tegen de zwarte kunsten en afdelingshoofd van griffoendor. Ik lijd de indelings sermonie. Volg mij.Er werd weer opgewonden gepraat. "Ik heb gehoord dat hij lid was van de SVP."zei een meisje met een stem waar bewondering in doorklonk. "Ik heb gehoord dat hij mee heeft gevochten en in het begin had hij niet eens een toverstok." "Dat kan niet!!" nu deed iedereen zijn zegje het ene was nog ongeloofwaardiger dan het andere. Er waren er enkele die niets zijden. Waarschijnlijk allemaal kinderen met dreuzelouders die er natuurlijk niets van afwisten. Maar lang zou dat niet duren. Teddy zei ook niets. Tot Stijn vroeg "Hoe worden we ingedeeld?" "Ha.. heu iemand heeft me verteld dat we een hoed moeten opzetten en die zegt dan waar we worden ingedeeld." "Oef, op de trein vertelde een jongen me dat we met een trol zouden moeten worstellen." Maar Teddy luisterde niet. Stomkop dat hij was hij had zich bijna versprokken. En het was nog maar zijn eerste dag. Als hij zich niet optijd had ingehouden was hij zeker opgevallen en dat wou hij juist voorkomen.


Reacties:


KolaLollie
KolaLollie zei op 10 april 2009 - 19:27:
echt leuk! wanneer komt de volgende? zeg je dat weer? alvst bedankt!


Sweetlady
Sweetlady zei op 10 april 2009 - 18:05:
ga snel verder leuk stukk...