Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » My life changed in one day, » 13; I just love my life.

My life changed in one day,

18 mei 2013 - 23:20

1335

7

506



13; I just love my life.

Ik vind het een beetje een saai hoofdstuk behalve het eind <3 Veel plezier !

Dezelfde avond dat ik al lekker in mijn oude vertrouwde bed lag te slapen, kwamen de jongens weer terug in het hotel. De meiden zouden wat later komen omdat ze nog door al die fans moesten. Iedereen was doodmoe. Toen de meiden binnenkwamen zag Eleanor Niall zitten op zijn bed met een briefje in zijn hand. De tranen stroomden over zijn wangen. Eleanor kwam naast hem zitten en hij gaf het briefje. "Oh Niall, wat erg voor je! Maar waarom is ze weg?" "Dat vind ik het ergste, ze zegt niet waarom. Ik moet naar haar toe. Nu!" zei Niall en hij stond meteen op en pakte zijn koffer in. "Maar de fans? Jullie concerten? Ik ga naar de jongens en vertel het ze even." Eleanor liep weg en Niall pakte alle hoognodige spullen in. Hij pakte zijn laptop en zocht de snelste vlucht naar Londen, morgen was de eerste vlucht. Iedereen kwam zijn kamer binnen met koffers in hun handen. "Als jij gaat, gaan wij met je mee!" zei Liam en iedereen knikte instemmend. De volgende morgen zaten ze in het vliegtuig, snel sms-te Harry mij.

Hey Anouk,
Ik zag je briefje en ik ga alles nu aan Niall uitleggen.
Maak je geen zorgen, sorry voor alles.
Ik heb zelf een meisje ontmoet, qua innerlijk lijkt ze precies op je.
Ik heb haar nummer, ik hoop dat we beste vrienden kunnen blijven?
xxx Harry


Om 7 uur 's morgens ging mijn wekker. Tijd voor school. Ik deed alles in mijn normale leventje, net als eerst. Om 8 uur fietste ik weg naar school. 'Hmm eerste uur wiskunde, saai.' dacht ik bij mezelf. Ik kwam bij school aan en liep naar mijn kluisje tot opeens tientallen mensen naar me toe kwamen. "Ben je niet mee op tour?" "Hoe is Niall? Kan hij goed zoenen?" riepen ze. Met betraande ogen liep ik naar mijn lokaal. En zo de hele schooldag ging het hetzelfde. In de pauzes kwam iedereen weer naar me toe en in de les kon ik me ook al helemaal niet concentreren. De laatste les was bijna afgelopen en ik zag buiten allemaal meiden in een cirkel om iets heen gaan. Ze schreeuwden en gilden de hele tijd. Ik vroeg me af wat daar aan het hand was. De bel ging en ik liep naar buiten. Ik zag de jeep staan en ik wist het meteen. Niall kwam naar me toegelopen, alle fans liepen achter hem aan. "Meiden, ga alsjeblieft even naar de andere jongens." zei hij en iedereen gehoorzaamde. "Babe, Harry heeft me alles uitgelecht. Waarom vertelde je me niks?" Met tranen in mijn ogen keek ik hem aan. "Ik dacht dat je boos op Harry zou worden. Dat de band uit elkaar zou gaan en dat iedereen mij daarvan de schuld zou geven. Die stress kon ik gewoon niet meer aan." Hij knikte begrijpend en gaf me een knuffel. "Verlaat me nooit meer, nooit." Ik pakte zijn hand en liep naar de jeep." Ik gaf iedereen een knuffel en bood mijn excuus aan dat ik zomaar wegging. Opeens hoorde ik gegil, hoger dan alle ander fans. "ANOUK! JIJ LEEFT MIJN DROOM!" Het was Elize. "Jongens, dit is mijn beste vriendin Elize. Één van jullie grootste fans." Alle jongens keken haar van top tot teen aan, gaven een foto met handtekening en snel reden we weer naar het vliegtuig. Al gauw zaten we in het vliegtuig terug. Ieder koppel zat naast elkaar en Harry zat een beetje te flirten met een stewardess. Ik praatte een beetje met Niall over hoe het concert ging tot Perry met een idee kwam. "Jullie hebben morgen een concert in Frankrijk toch?" De jongens knikten. "En gisteren hebben jullie They Don't Know About Us afgemaakt toch?" Alweer knikten de jongens. "Wat vinden jullie ervan als Anouk en Niall dat lied samen zingen, als een duet?" Iedereen was heel enthousiast en Danielle maakte het idee af. "En de jongens zingen gewoon mee met het refrein en Niall en Anouk zingen samen de coupletten, oke?" Ze waren allemaal een beetje met elkaar in gesprek over hoe leuk ze het zouden vinden, maar ik vond het allemaal geen goed idee. "Maar jongens, jullie weten dat ik nooit voor zo'n groot publiek durf te zingen. Ik vond het al eng om alleen voor jullie te zingen." Niall drukte me tegen hem aan en hij sloeg een arm om me heen. "Je hebt een geweldige stem! Je kunt dit en als je het niet kunt ben ik bij je! Alsjeblieft Anouk, het zou zoveel voor me betekenen." Door die laatste woorden werd ik overtuigt. Ik knikte naar Niall en gaf hem een klein kusje. Toen we in Parijs aankwamen gingen we meteen door naar de studio's om het lied op te nemen. De jongens deelden een microfoon en Niall en ik. Niall ging achter me staan en hield mijn handen vast. Ik begon te zingen en het klont wel goed, denk ik. We liepen de studio uit om het te luisteren en het klonk echt mooi. Ik was trots op mezelf en op Niall. We reden snel naar het concertgebouw en traden op. Ik had helemaal geen idee wanneer het mijn beurt was, maar ik had er echt veel zin in. Ik was nieuwsgierig wat de fans zouden vinden. Opeens hoorde ik Liam zeggen, "Fans, jullie weten allemaal wel dat we bezig waren met een nieuw lied." Louis ging verder. "En jullie kennen allemaal Anouk!" Niall kwam naar mij toe lopen en hij pakte mijn hand. Iedereen schreeuwde oeh of ahh of zoiets en ik vond het geweldig, mijn momentje met Niall. We zongen samen en iedereen genoot. Ik was doodmoe, ook al had ik bijna niks gedaan. Toen we in het hotel aankwamen liep ik naar Niall's kamer en kleedde me om. Iedereen had een eigen kamer en we hadden te samen een soort woonkamer en keuken. In de slaapkamer had iedereen een eigen bad en douche, een tv, een mini koelkast en natuurlijk een wc. Ik trok mijn bikini aan en liet het bad vollopen. Toen ik er in zat deed ik er lekker veel zeep in zodat het lekker ging schuimen. Ik droomde al bijna weg tot ik een deur hoorde. Niall kwam in de badkamer gelopen en hij keek me met grote ogen aan. "Wauw, je bent echt beeldschoon!" zei hij en hij liep weer weg. Lachend riep ik hem terug. Hij verscheen in een Ierse zwembroek en in zijn ene hand had hij een fles champagne en in zijn andere 2 glazen. "Mag ik erbij?" zei hij blozend. Vanbinnen smolt ik helemaal, zo erg dat ik bijna vergat te antwoorden. "Ja! Graag!" Hij ging aan de andere kan liggen en maakte de champagne open. Ik ging tegen zijn borst aanliggen en hij legde zijn armen om mijn heupen. Ik fluisterde in zijn oor "Ik hou van je, blijf voor altijd bij me." "Awh" hoorde we achter ons en we keken beide naar rechts. Daar stond iedereen en iedereen had wel iets in zijn of haar hand. Eleanor legde wat rozenblaadjes in het bad. Louis plaatste wat kaarsen rondom het bad en Harry stook ze aan. Liam had een klein radiootje met romantische muziek. Danielle en Zayn hadden zelfgemaakte toastjes en ik zag dat Perry niks had. Ik vond het wel een beetje verdacht maar ik kon alleen maar aan Niall denken. Mijn Niall. Ik voelde me zo goed, mijn leven was geweldig. Ik begon hem te zoenen. Zijn tong gleed naar binnen en ik deed vrolijk mee. Zijn handen gleden van mijn borsten naar mijn billen. Ik hoorde een klik en we stopen en zagen paparazzi Perry staan. We moesten lachen en we besloten een foto van ons allemaal te maken voor een soort van tour-fotoboek. Het was echt een leuke foto. Zonder om te kleden ging Niall in bed liggen en ik ging er gewoon bij liggen. Ik lag met mijn hoofd op zijn schouder en mijn arm op zijn buik. Hij gaf me nog een kusje op mijn voorhoofd. "Slaaplekker beautiful!"


Reacties:

1 2

katniss
katniss zei op 9 april 2014 - 10:27:
Melding !


Nadja
Nadja zei op 8 april 2014 - 23:57:
Melding


fallinlove
fallinlove zei op 5 sep 2013 - 14:36:
awh cute!!! Snel verder


XxAmyxX zei op 8 aug 2013 - 23:14:
Awh! Echt geweldig! Heb alles gelezen! Echt tof!


menepen
menepen zei op 8 aug 2013 - 1:13:
elding