Hoofdcategorieën
Home » Harry Potter » Teddy Lupos » Teddy Lupos 7
Teddy Lupos
Teddy Lupos 7
Teddy en Stijn stonden te wachten tot het hun beurt was. Ze werden steeds zenuwachtiger bij elke keer dat de sorteerhoed één van de vier afdelingen noemde. Toen zei proffesor Tomas "Lupos Teddy" Teddy liep naar voor en ging op het krukje zitten. toen klonk er een stem in zijn hoofd oh, dit is een zeldzaam geval gelukkig weet ik wat ik er mee moet doen. Toen klonk de stem van de sorteerhoed door de zaal "GRIFFOENDOR" Opgelucht ging Teddy aan de taffel zitten. Nu zei proffesor Tomas "Vlierebes Frederick" de arogante jongen van in de trein liep naar voren. hij had de hoed nog maar net op toen die riep "ZWADDERICH" voldaan liep hij naar de tafel van Zwadderich. Na nog enkele leerlingen was het de beurt aan Stijn. Martens Stijn. Stijn liep naar voren. Na een tijdje riep de hoed. "GRIFFOENDOR" Stijn liep naar de tafel van griffoendor en liet zich naast Teddy op een stoel vallen. "nou, ik heb een honger" hij keek naar de lege schalen die voor hun neus stonden. Toen stond een oude heks aan de hoofdtafel op en onmiddellijk waren de schalaen gevuld met allerlei lekkers. Stijn zei verbaast tegen Teddy "Hoe deed ze dat" Maar Teddy zei niets terug zijn mond zat al vol gepropt met eten.
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.