Hoofdcategorieën
Home » Harry Potter » Teddy Lupos » Teddy Lupos 8
Teddy Lupos
Teddy Lupos 8
"Dat was heerlijk" Stijn klopte voldaan met zijn handen tegen zijn buik. Nadat de restjes op een voor Stijn misterieuse wijze waren verdwenen. Keek Stijn de grote zaal rond. "hé teddy, waarom zit aan die tafel niet zoveel leerlingen?" Maar hij kreeg geen antwoord van Teddy maar van een zilverwitte gedaante die naast hem stond. Hij was Stijn nog niet opgevallen. "In zwadderich zitten vooral tovenaars van zuiver bloed en die zijn er bijna allemaal uitgestorven. Wist je dat niet?" Stijn schude zijn hoofd. Toen stond die oude heks recht en zei "Na dat je geeten hebben is het tijd om naar jullie leerlingenkamer te gaan." Algauw was het een drukte van jewelestje in de grote zaal. Klasseoudsten probeerde hun afdeling bij elkaar te houden maar alle leerlingen wouwen gaan slapen ook Teddy en Stijn voelde ook dat ze moe waren. Na een tijd dringen en duwen kwamen ze bij de toren van griffoendor. De dikke dame liet hen binnen nadat een grote jongen "varkensnuit" had gezegd en de eerstejaars op het hard had gedrukt om het wachtwoord te onthouden. Teddy en Daan gingen onmiddelijk naar hun slaapzallen daar kozen ze twee bedden die naast elkaar stonden. er stonden nog drie andere bedden. Teddy had zich nog maar net op zijn bed gelegd en viel in slaap.
ze zijn echt leuk! wanneer komt de volgende?