Hoofdcategorieën
Home » One Direction » A little bit longer ~ One Direction. » Chapter 2
A little bit longer ~ One Direction.
Chapter 2
Chapter 2.
‘’Cats_And_Carrots wilt dat we een menselijk piramide vormen! Waar zit je Cats_And_Carrots? Vak C rij 34?’’ Riep Zayn misschien iets te vrolijk en enthousiast. Hij zwaaide naar het meisje dat met haar handen in de lucht zwaaide. ‘’Challenge Accepted!’’ Gilde Louis. Teleurstelling drukte als zware gewichten op mijn schouders. Het was jammer dat mijn Tweet niet gekozen was. Ach ja, gewoon niet aan denken! Ik lachte luid als ik zag hoe Josh de jongens omduwde toen ze net geslaagd waren om de piramide te maken. Vrijwel meteen werd hij gevloerd door de zangers. Hilarisch. ‘’Oh… Maar wacht! Er is nog één speciale tweet uitgekozen!’’ Mijn ogen keken gelijk naar het scherm. Ik kon het niet geloven toen ik de dansende letters zag staan. Dat was mijn vraag! Ariana greep mijn arm en schudde me helemaal door elkaar. ‘’Hmm… Lastige vraag. Wat zou ik doen voordat ik sterf…’’ Zuchtte Harry. ‘’Ik zou alles eten in NANDOS!’’ Gilde Niall voor zijn beurt. Iedereen om mij heen gilde kapot hard. Het deed bijna pijn. ‘’Nou… Ik zou bij mijn vriendin zijn om tijd met haar door te brengen.’’ Liam sprak wijs en als een echte Daddy. Zayn en Louis knikte op zijn antwoord. ‘’Dat, en ik zou een meet en greet willen van One Direction!’’ Schreeuwde de streepjes dragende jongen luid. Ik lachte om zijn antwoord. ‘’Waar zit je KaithyDirectioner? Eerste rij.’’ Vroeg Zayn door de microfoon heen. Mijn hart stond haast stil als ik in shock mijn hand opstak. ‘’Gefeliciteerd, je hebt zonet een meet&greet gewonnen!’’ grijnsde Harry ondeugend. Een bodyguard gaf me twee pasjes die ik meteen om mijn en Ariana’s nek hing. Dit moest gewoon een droom zijn. Mijn bruinharige vriendin keek me voor een moment stil aan. Ik wist wat er zou komen. Het was als een stilte voor de storm en zoals altijd had ik gelijk. Een immens harde gil kwam uit haar kleine mond. Ze sprong druk op en neer terwijl ik juist met al mijn dankbaarheid naar Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall keek. Vandaag kon mijn dag niet meer stuk.
Het concert was afgelopen en het was tijd voor de meet&greet. We waren door bodyguards begeleid naar de backstage-plaats en vanaf daar moesten we zelf de weg vinden. De spanning gierde door mijn lichaam heen. Alsof het je eerste kerstmis was die je je kon herinneren. ‘’Ik kan niet wachten!’’ piepte Ariana enthousiast. Ze was nu al in fan-girl mode. De rest van tocht door de ellelange gang liepen we in stilte. We waren bang dat als we spraken, alles een droom bleek te zijn die uit elkaar spatte. Toch was het echt. Dit was de realiteit. ‘’Wacht even Ana. Ik wil eerst mijn medicijnen innemen voordat we naar binnen gaan.’’ Fluisterde ik tegen haar als we voor de eikenhouten deur stonden. Een goud/ijzer bordje werd gesierd door letters die zeiden : One Direction. ‘’Ja, tuurlijk. Hier heb je wat water.’’ Ze klonk begrijpend en haalde een flesje uit haar tas. ‘’Dankje.’’ Antwoordde ik met een glimlach terwijl ik een doosje pillen tevoorschijn toverde. Ik opende het potje en nam twee kleine witte rondjes in mijn hand. Zorgvuldig plaatste ik ze achter op mijn toch en nam drie grote slokken van het doorzichtige vloeistof. ‘’Oke klaar om te gaan?’’ Vroeg Ariana met een kinderlijke grijns op haar gezicht. ‘’Here goes noth-‘’ ik werd ruig onderbroken door iemand die tegen me aan rende. Met een klap viel ik op de grond, gelukkig kon ik mezelf nog opvangen met mijn handen. Mijn pillen daarentegen lagen verspreid over de hele grond. ‘’Sorry, sorry! Laat me dit opruimen voor je!’’ Hoorde ik een bekende stem naast me zeggen. Liam Payne. Dé Liam Payne had me zonet op de grond gegooid. ‘’Eh.. Dat is niet nodig!’’ Zei ik vlug als ik probeerde zo veel mogelijk van mijn medicijnen te verbergen. Liam hurkte naast me neer en raapte wat pillen op en liet ze voorzichtig terug het potje in vallen. Met een frons keek hij naar de label. Voor een moment had ik een gevoel dat hij me gelijk aan zou vallen met vragen, want hij leek ze duidelijk te herkennen. Toch kon ik rustig met opluchting uitademen, want geen woord kwam uit zijn mond. Nadat we klaar waren zag ik dat Louis Tomlinson met een té onschuldige blik om de hoek zich probeerde te verbergen. ‘’Dankje, maar je hoeft e je niet te verontschuldigen. Ik heb zo een gevoel dat het niet jou fout was.’’ Grinnikte ik zachtjes. Ik probeerde vooral de sfeer wat minder awkward te laten lijken. Ariana stond immers stokstijf stil te staren naar Liam. Ik stootte haar lichtjes aan. Vrijwel meteen ontsnapte ze uit haar trans en waarschijnlijk afschuwelijk vieze gedachten. ‘’Ja… Ehm… Wij zijn de fans die de meet and greet hebben gewonnen.’’ Zei ik zachtjes. ‘’JIJ BENT DAT MEISJE WAAR NIALL OVER HEEFT VERTELD!’’ Schreeuwde Louis die nu volledig vanachter de hoek was gekomen. Hij was inmiddels naar ons toegekomen. Ik voelde hoe mijn wangen steeds warmer werden, en waarschijnlijk ook roder. ‘’Ze is van mij!’’ Schreeuwde Ariana opeens terwijl ze aan mijn arm trok. Ze leek zich totaal niet te schamen met het feit dat ze schreeuwde tegen twee wereldberoemde sterren. Om precies te zijn 2/5 van One Direction. Ze keken ons met een aparte blik aan… Dachten ze dat we echt een stelletje waren… ‘’Nee! Niet zo! We zijn zoals jij met Harry bent, Louis.’’ Legde ik uit. Niet dat ik problemen had met mensen die gay waren. Een grijns stond op Louis gezicht geplakt. ‘’Ah, ik mag jullie nu al! Maar kom mee, jullie willen de rest vast ook ontmoeten!’’ Gilde hij haast als een klein meisje. Liam keek mij nog steeds aan met een aparte blik… Hij zou toch niet iets vermoeden?
A/N Even om het op te vullen, maar volgende keer de meeting! Wat zou Liam denken? Wat zal er gebeuren in de tussentijd dat Kaithlynn en Ariana bij onze favoriete Lads zijn? Wat denken jullie? Sorry als dit een beetje cliché is, maar ach... Een beetje is niet erg toch (: Bedankt voor jullie lieve reacties, het geeft me de energie om verder te schrijven ondanks dat de proefwerkweek eraan komt!
Xx Lotte
Reacties:
wouw mooi hoofdstuk
snel verder
xx
ps sorry dat ik zo laat reageerde ik zat in parijs
Goed geschreven hoor, soms is cliché precies wat je nodig hebt
Snel verder
Leuk! Ga je nog ooit verder?