Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Lifechanger » 5.

Lifechanger

7 juni 2013 - 22:20

2465

1

154



5.

Aerion zet het volgende hoofdstuk in the spotlight:
Chapter 3.2

Facebook
Twitter

spotlight help contact uitloggen
HomeProfiel Creaties Fav Quizzen Stories Polls Gedichten Forum Overige



Home > Stories > Lifechanger > 5.

5.
Door: Arachme
Onderdeel van: Lifechanger
Laatst bijgewerkt: 1 maand geleden



Bedankt voor het lezen en de reacties hier of op Twitter! x
breed | medium | small

Harry knipt dadelijk het licht aan waardoor een gezellige gloed op de muren valt en de kamer donkerder is.
Ik draai me met een ruk om en laat ondertussen m'n tas op de grond vallen.
"Happy New Year.", zeg ik nog een keer zachtjes en zijn ogen glijden dadelijk naar m'n nek, vervolgens naar mijn schouders en borsten om te eindigen bij mijn onderbuik. Hij neemt langzaam zijn onderlip tussen z'n tanden en blijft me zo een tijdlang aanstaren waardoor ik ongemakkelijk heen en weer begin te schuiven.
Ik voel hoe er zich een roze blos op mijn wangen begon te verspreiden, het kleine meisje in me komt naar boven wanneer er een kleine giechel ontsnapt uit mijn mond.
Zelf begin ik ook op m'n onderlip te bijten en probeer Harry zo verleidelijk mogelijk aan te kijken.
"Enjoying the view?"
Het klinkt als een gefluister en ik hoor hem even naar lucht happen.
Heel even maar.
Aarzelend doet hij een stap naar voor en heft met zijn rechterhand mijn kin op waarna hij voorzichtig met zijn duim over mijn onderlip wrijft. Ik keek hem pruilend aan alsof ik een kleuter was die net in de hoek werd gezet.
"Don't do that, you know it drives me crazy."
Ik schudt mijn hoofd als reactie op zijn opmerking.
"Do not tell me what to do. You're not my father, Haz."
Hij grijnst lichtjes en buigt voorover. Zijn lippen schuren zacht tegen de mijne aan, langzaam en plagend wat zorgt voor een licht tintelend gevoel in mijn onderbuik.
"You're lucky that I'm not your father, otherwise you'd had to miss this.", antwoordt hij en meteen dringt hij zijn tong bij me naar binnen.
Langzaam mijn mond verkennend, mijn gezicht ondertussen omklemd door zijn sterke handen. Ik schuif mijn lichaam tegen hem aan, mijn handen glijden over zijn gespierde armen waarna ik één hand in zijn broekzak steek en met de andere door zijn bruine krullen ga woelen.
"Turn around.", fluistert hij tegen mijn lippen aan.
Zijn stem klinkt dwingend, dominant en overheersend. Ik doe wat me gezegd wordt terwijl ik nog heel even in zijn groene ogen kijk. Ze staan vol verlangen.
Verlangen naar mij.
Mijn ademhaling versnelt lichtelijk wanneer hij met zijn lange vingers mijn armen streelt. Ik hou automatisch mijn hoofd schuin en voelde hoe hij meteen van de situatie gebruik maakt om zijn hoofd op m'n schouders te leggen en zichzelf zo meer toegang te verschaffen. Zacht en langzaam geeft hij kusjes in mijn nek. Plotseling houdt hij zelf op en begint te zuigen.
"Harry. Stop."
Het geluid van mijn stem echoot doorheen de kamer als een gezucht en komt eruit met horten en stoten, mijn lichaam trillend en opgewonden door zijn aanrakingen. Hij lacht tegen mijn warme huid aan.
"Well, I think it's time for a little treat."
"Treat?", breng ik ademloos uit wanneer hij zijn lichaam harder tegen me aandrukt. Een overweldigende grijns is het enige antwoord dat ik krijg.
Zijn vingers krullen omheen mijn middel en nemen vastberaden de onderkant van mijn trui vast.
"First, we need to get rid off these clothes.", fluistert hij in mijn oor met een stem die erg rauw klinkt. Het maakt dat elk zenuwuiteinde van mijn lichaam onder stroom staat, alleen zijn stem al heeft zo'n overweldigend effect op me.
De trui trekt hij in een moordend tempo over m'n hoofd. M'n haar valt warrig terug op mijn schouders waardoor ik even met mijn hoofd schudt.
"Sssh keep still."
Met fronsende wenkbrauwen gehoorzaam ik hem, sluit mijn ogen terwijl hij de bandjes van het blauwe topje dat ik aanheb, naar beneden schuift en zachtjes mijn schouders kust alsof ik het dierbaarste bezit in de wereld ben.
"I want you so badly now."
Ik schrik ervan hoe dicht zijn hese stem wel niet is.
De bevelen moe, draai ik me om, kijk Harry liefdevol aan en zeg dan met een speelse ondertoon in mijn stem: "Come on!"
Lachend trek ik hem met me mee aan mijn hand, de hal door en de trap op. Net voor ik de eerste trede bereik, neemt hij me opnieuw in zijn armen.
Ik schuur met mijn voeten langs de muur terwijl hij de treden oploopt. Met een zachte tik opent hij de deur van onze slaapkamer waar de lakens van het tweepersoonsbed verfrommeld liggen op een hoopje, typisch Harry. Met een klik valt de deur in het slot en hij kijkt me indringend en verwachtingsvol aan. Ik sta tussen hem en de deur in, enkel het geluid van onze onregelmatige ademhaling verstoort de complete stilte. Hij wrijft met zijn vingertoppen zacht heen en weer over mijn arm terwijl hij korte kusjes plaatst in mijn nek en op mijn sleutelbeen. Na al die tijd weet hij perfect wat me opwindt.
Automatisch gaat mijn hart sneller slaan wanneer ik Harry met een zachte duw neergooi op het bed. Hij kijkt me aan met een scheve glimlach terwijl ik tergend langzaam het topje van mijn lichaam trek.
"You know I'm yours right?"
Mijn stem heeft een onheilspellend lage ondertoon, wanhopig door verlangen naar de krullenbol die voor me ligt. Harry gaat rechtop zitten, slaat zijn armen rond mijn middel en strijkt met zijn neus langs mijn onderbuik wat het tintelende gevoel nog verergert.
Een giechel verlaat opnieuw mijn mond.
"You're cute when you giggle.", zegt hij tegen mijn huid aan.
Behendig opent hij de knoop van de broek die ik aangetrokken heb en ik voel mezelf even naar lucht happen. Ik hoor hem grijnzen en begin met mijn handen weer door zijn krullen te woelen.

Even later duw ik me van hem af. Ik knik met mijn hoofd richting het bed en gewillig gaat Harry terug liggen.
Met een simpele beweging schik ik mijn haar aan de ene kant van mijn nek en begin weer op mijn onderlip te bijten waardoor Harry me met toegeknepen ogen aankijkt. Hij kreunt zachtjes, gefrustreerd door mijn handelingen.
Heupwiegend ontdoe ik me van de broek en kruip daarna het bed op. Mijn lichaam laat ik hangen over dat van Harry terwijl zijn handen dadelijk grijpen naar mijn rug.
Zijn vingers zijn overal en al snel doet hij de haakjes van mijn beha open en grijnst wanneer hij het kledingstuk op de grond gooit.
"We won't be needing that."
Zijn handen brengt hij naar mijn heupen en aan zijn handeling merk ik dat hij ook me van m'n slipje wil ontdoen.
"We won't be needing that either."
Zijn bedorven grijns maakt me aan het lachen en ik druk verlangend mijn lippen op de zijne.
Hij laat me niet los, de kus blijft duren terwijl hij ons rechtbrengt en mezelf op zijn schoot plaatst, ik voel hoe zijn erectie in zijn broek tegen me aandrukt en glimlach tegen zijn lippen aan.
"Turn around."
Hij herhaalt zijn woorden en ook deze keer ga ik er gewillig in mee. Mijn rug drukt tegen zijn borst aan en opnieuw kust hij me in de nek terwijl zijn behendige handen naar mijn borsten grijpen. Zijn duim en wijsvinger kneden mijn borsten, zijn mond plaatst kussen op mijn nek.
Ik kreun van inwendig genot.
"Please Harry.", zucht ik, maar hij is degene die niet wil gehoorzamen in dit spel van geven en nemen. Hij blijft maar doorgaan en ik voel hoe een bepaald gevoel zich nestelt in mijn onderbuik. Dit is geen tintelend gevoel meer. Dit is meer.
Veel meer.
"Stop.", jammer ik nog een keer en met een ruk draait hij me om en legt me neer op het bed, zijn lichaam hangend over dat van mij.
"It would have been too easy that way."
Zijn lippen krulden omhoog.
"May I undress you?"
Het valt me nu pas op dat hij nog bijna al zijn kleren aanheeft.
Hij zegt niks, maar zijn ogen schreeuwen het uit. De glinstering, de flikkering in zijn ogen maakt me nog meer opgewonden.
Mijn vingers laat ik glijden over zijn borstkas naar zijn heupen toe. Ik neem zijn t-shirt in mijn handen en trek die vlug over zijn hoofd. Gretig doe ik daarna zijn broek open en hij richt zijn heupen naar me op zodat ik die en ook zijn boxers van zijn benen kan trekken. Zijn tong tussen zijn tanden, zijn armen rond me heen gekruld draait hij ons om.
Ik kijk hem even nepboos aan.
"I'm in control tonight.", grijnst hij en ik hoor hem even later vlak naast mijn oor hijgen.
Te plotseling dringt hij bij me naar binnen en ik gil het bijna uit van verrassing. Ondertussen heeft hij alweer zijn lippen op de mijne gedrukt om mijn kreten te smoren. Zijn handen zijn overal, zijn vingers beginnen met mijn tepels te spelen zodat die hard worden onder zijn bewegingen. Ik schud mijn hoofd terwijl we bewegen, steeds weer op zijn ritme.
Voorzichtig legt hij een haarlok achter mijn oor en kust opnieuw mijn hals terwijl ik mijn hoofd op zijn schouder leg. Mijn vingers krommen zich, puur door het genot.
Ik adem oppervlakkig en voel hoe al mijn gevoelens zich beginnen op te bouwen. Alles rond me word waziger en het genot dat door me heen stroomt, neemt het over.
"You keep challenging me, you know."
Zijn kaken zijn even op elkaar geklemd.
"No, I do not. Or I do not intend to. Please Harry, release me.."
Geen kant kan ik op, steeds weer moet ik me schikken naar zijn wensen, hij houdt me stevig vast terwijl hij onontbeerlijk in me blijft stoten.
Ik smeek naar verlossing.
Het onhoudbare en intense gevoel verspreidt zich over mijn lichaam en ik voel me over de top gelift door Harry's bewegingen.
"You're mine." Harry herhaalt het voor zichzelf als een mantra, wanneer het orgasme dat ik hem geef, hem verslindt. Ik kronkel onder hem en probeer zijn hoofd te klemmen tussen mijn vingers om hem te kunnen kussen.
Hij laat zich neerzakken op mijn lichaam, warme huid tegen warme huid.
Zijn ogen rusten op de mijne, de groene glinstering is er nog altijd in te vinden en niet veel later haalt hij ook weer zijn bedorven grijns boven.
Ik wrijf met mijn vingers over zijn voorhoofd en fluister tegen zijn lippen aan.
"I love you."
Ik kus hem, wanhopig op zoek naar het antwoord dat ik van hem verlang. Hij dringt zijn tong weer bij me naar binnen en na de tongkus, opent hij zijn ogen weer en kijkt me even aan.
"I love you too."
Ik slaak even een gelukkige zucht en sluit mijn ogen waarna ik in een diepe slaap val.

De rest van de avond verliep rustig, hoewel de ontmoeting nog altijd nazinderde in mijn hoofd.
Na mijn tweede optreden, een jazznummer, zocht ik Susan die waarschijnlijk bezig was met woord. Bij hun project zaten de voordragers in de bomen en fluisterden ze gedichten naar de voorbijgangers die af en toe een sprongetje in de lucht maakten van verrassing.
Ik keek rond in het binnentuintje, maar zag haar nergens.
"Booh."
Ik schrok me een bult. Knipperend met mijn ogen, draaide ik me om en keek recht in het lachende gezicht van Susan. Ze trok me mee naar een bankje dat wat afgelegen lag.
"I want to hear everything. And by everything, I mean everything. I don't know why, but you're always so lucky! Finally I have the chance to meet one of my idols in person and just when that is about to happen I need to go and you get the curls. You have no idea how jealous I was. But tell me now, what happened?", ratelde ze aan één stuk door.
Ik moest lachen door haar aanstekelijk enthousiasme en vertelde haar de hele geschiedenis. Haar ogen werden steeds groter en nu was zij degene die moeite had om geen kreet te slaken.
"And he asked to see you again?", vroeg ze ongelovig.
Ik knikte en besefte plots dat ik zijn nummer niet had.
"I don't have his number..", mompelde ik meer voor mezelf dan voor Susan.
"But he has got yours, right?"
Ik zei van wel en opeens kwamen er een paar mensen van mijn groep langs die me wenkten.
"Wish me luck", riep ik nog naar Susan die voor zich uit zat te lachen als een gestoorde idioot.

De groepschoreo was er eentje om in te kaderen en om nooit te vergeten. Het was zo'n liedje waarop je je helemaal kon laten gaan, zonder aan iets te hoeven denken. Mijn solo -die ik heel goed voorbereid had - verliep vlekkeloos.
De dans eindigde met een lift waarbij de meisjes op de schouders van de jongens belanden en Aiden hief me makkelijk de lucht in. Het applaus van het publiek, een honderdtal mensen, was overdonderend.
Met een big smile liep ik van het podium af en bedankte Aiden nog een keer voor zijn hulp waarna hij glimlachend knikte.
Alexis, een klasgenote van me, huppelde zowat mijn richting uit en ik fronste lichtelijk mijn wenkbrauwen. Ik had nooit echt veel contact met haar gehad, maar ze was altijd vriendelijk geweest tegen me. Ik zei dus goeiedag terug en samen liepen we naar de kleedkamer waar ik terug mijn gewone kleren aantrok.
T-shirt met een coole print erop, jeansbroek en een blauwe blazer en ballerina's. De tijd van het jaar volgde helemaal het normale seizoen niet, het voelde alsof het lente was. terwijl we pas midden februari waren. Mijn tas hing aan mijn schouder en plots voelde ik mijn telefoon trillen. Ik dacht dat ik hem in mijn jaszak had gestopt, maar de laatste tijd vergat ik wel vaker dingen.
Wanneer ik de afzender wou bekijken, kon ik enkel een onbekend nummer terugvinden. Mijn vingers vlogen als het ware over de toetsen om de gsm te ontgrendelen. Toegegeven, de hoop dat Harry een berichtje gestuurd had, was er wel.
"Why are you smiling like at freak at your cellphone?", vroeg Seth lachend. We waren ondertussen met de hele groep onderweg naar de gymzaal, iedereen moest daar verzamelen na je optreden. Ik wuifde het weg, maar het was erg moeilijk om mijn blijdschap onder stoelen of banken te steken. Ik kon wel een vreugdesprongetje maken, maar besloot net op tijd om dat niet te doen.

Alle leerlingen die een act hadden opgevoerd, waren er al en ik zocht naar Susan. Haar bruine, zacht krullende haar viel meteen op. Zodra ze me ook in de gaten kreeg, wuifde ze uitbundig en tikte op de grond om aan te duiden dat ze een plaatsje voorbehouden had voor me.
De voorzitter van het lerarenkorps begon net met zijn speech toen ik naast haar op de grond zat. Subtiel haalde ik mijn gsm uit mijn tas en opende terug het berichtje van Harry.
Ik tikte Susan aan en gaf haar glimlachend m'n telefoon.

I hope you had a great evening, you made mine. Are you doing anything tomorrow? H. x


Reacties:


Malikaa
Malikaa zei op 7 juni 2013 - 23:02:
Omg, a date! They are freaking going on a date!!!
Snel verder
xXx