Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » His name was boobear tomlinson ft louis tomlinson » Nacht 1 : Louis tomlinson

His name was boobear tomlinson ft louis tomlinson

8 juni 2013 - 13:26

213

2

244



Nacht 1 : Louis tomlinson

Ik ben echt zo blij dat ik vannacht niet alleen hoef te slapen. Dat meisje waar josh veel mee optrekt slaapt vannacht naast mij en wat heb ik daar veel zin in. Ik zit nu rustig op mijn bed. Elk moment kan ze binnen komen. Als ik de deur open hoor gaan zie ik haar staan. "Hey saf"zeg ik rustig. "Hoi tommo"zegt ze terug. We kijken elkaar. Ze doet de deur dicht en trekt haar jas uit en gaat op mijn schoot zitten. "Ik heb je zo gemist"zegt ze. Ik trek haar T-shirt uit en druk haar tegen het matras. We gaan verlopig nog niet slapen. Saf kijkt me verliefd aan. "Ik heb je gemist". "Ik jouw meer". We kleden ons meer uit en liggen dan naakt naast elkaar. Ze streeld mijn warme huid. Ik trek haar voorzichtig op me. Ze gaat wijdbeens op me zitten en ik stoot heel voorzichtig in haar. Als josh dit hoort vermoord mij mij zeker. Maar dat boeit me amper iets. Ik ben verliefd. En zij. Zij is gewoon super geweldig. Als ik klaar kom begint ze juist harder te kreunen. "Pleas tommo ga door". Ik zet wat meer kracht. Ze kijkt me met lust in haar ogen aan. Dit is de beste nacht van mijn leven.


Reacties:


Team1D
Team1D zei op 9 juni 2013 - 0:51:
Dit boeit me :\ melding?

Yay gelukkig geen gedetailleerde seks scene


laurastyles
laurastyles zei op 8 juni 2013 - 20:16:
Melding??