Hoofdcategorieën
Home » One Direction » The beginning of 'One Direction'.||Niall Horan. » A stupid , young schoolboy.
The beginning of 'One Direction'.||Niall Horan.
A stupid , young schoolboy.
'Godverdomme..' mompelde ik in mezelf , toen ik struikelde over een tas die op de grond lag. 'Wat is er kneus , moet je janken?' Had Matt (de pestkop van de school) gezegt. 'Tuurlijk niet..' Mompelde ik geïrriteerd terug.'HAHAHA , mietjeee!' riepen die meelopers van Matt. Ik kon niet wachten , niet wachten totdat ik van deze schol afging. Ik hield het hier niet lang meer uit.. 'Gaat het?' vroeg Lucy , een van de aardigste meisjes op school. 'Oh , ja hoor niks aan de hand!' zei ik maar stoer terug. 'Gelukkig..' zei ze , en ze liep weer weg. 'Laat je voortaan mijn tas met rust?'Zei Matt met een irriterende stem. 'HAHAHAHAHA.' Pff , daar gaan ze weer.. Dacht ik , ik slaakte een diepe zucht & liep weg. Ik ging net op een bankje zitten , en toen ging de bel.*TRRRRINGG*. 'Shit!' zei ik luid op. We hebben Engels , in plaats van Frans!O fuck! Mijn Engelse boeken liggen nog thuis.. Achja , I don't care , mijn dag is toch al verpest , dan kan dit er ook nog wel bij. Ik liep naar het leslokaal , en iedereen stond al te wachten. 'Waarom ben je zo laat?' bromde meneer Jacksen tegen me. 'O , ehmm , ik was vergeten dat we Engels hebben , dus nu heb ik mijn Frans mee en..' 'Nablijven!, nu kun je nog een boek van me lenen , maar je blijft wel een uurtje na!' Zei hij streng. 'Begrepen?!' 'Ja meneer..' En ik ging zitten , op een stoel helemaal achterin de klas, waar niemand anders zat. Matt zat zachtjes te grinniken. 'Klootzak..' mompelde ik in mezelf. Ik schoof mijn hand onder mijn kin en staarde naar buiten.
Reacties:
Ik was aan het schrijven , maar had geen zin meer. Er komt sws een melding! xo.
Zij heeft dezelfde naam als mij!
(:
Melding!