Hoofdcategorieën
Home » One Direction » A Story About One Direction » het begin
A Story About One Direction
het begin
We zijn backstage. Het concert begint straks, maar One Direction is nog niet gearriveerd. 'Wat nu?' Denken we, ze moeten over 5 minuten al het podium op! Opeens gaat de brandmelder.
'Brand! Brand!' Wordt er door iedereen geroepen.
'Oh nee, wat nu?!' Roept Lianne.
'Niks aan de hand, niks aan de hand! Ik denk dat One Direction is gearriveerd,' zegt Marin. 'Waarom staat het het hier anders in brand!?'
'Oh ja! Logisch,' Roept Lianne. 'Ze zijn hot!' We kijken voor ons uit en we zien een grote vlam die langzaam op ons af komt. Dan zegt Marin twijfelend,
'Zullen we hem knuffelen, of zullen we hier zo snel mogelijk weg gaan. Het is immers een hot bandlid.' Twijfelend antwoord Lianne, 'Misschien is optie 2 een fenomeniall plan. Ik denk dat we ons met een knuffel levend verbranden...'
'Dat denk ik ook,' en met die woorden rennen we weg. Opeens blokkeert One Direction onze vluchtweg. Marin springt op de rug van Harry en Lianne op die van Zayn. Met zijn allen rennen we naar de nooduitgang. Onderweg zegt Marin tegen Lianne, 'Weet je, eigenlijk zitten we bovenop een vlam.' Lianne grinnikt en antwoord, 'Logisch, ze zijn hooooooot!' We rennen door deur heen en we staan buiten, zwart van de rook. We laten ons op de grond vallen en opeens roept Liam geschrokken: 'Oh nee, Niall is nog binnen!'
Nooo not the hotste booy!! Hehe het is idd droog maar wel leuk!
Melding?
Xxx'jes